niwi Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 het valt me op dat ik niet jarig ben vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ja Ans en Bol en iedereen die er vannacht hier niet bij was een heel goed 2012 voor jullie en dat we elkaar maar veel mogen schrijven maar weinig nodig hebben:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Originally posted by: niwihet valt me op dat ik niet jarig ben vandaag...quote> Ik ook niet Rekel, ze zijn ons helemaal vergeten. Komt zeker omdat ze alle vertrouwen hebben in ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Goedemorgen allemaal:) Iedereen de beste wensen voor 2012! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Hihi, ik ben wel jarig vandaag... Mooi ben ik daar dan gelijk weer een heel jaar vanaf... heb een hekel aan verjaardagen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 wat ga je tracteren Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Gefeliciteerd, Yvonne.... wij willen wel loempia's he, Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Lang sal Fonnie lefe. Joeghei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Zo een gewone zondag maar weer lekker volleyen zo en daarna een dienstje draaien. Maar eerst de puinzak van het buurthuis maar eens vullen met vuurwerkafval brave buur als ik ben:o bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 bitterballen Niwi:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Gefeliciteerd Yvonne! En Iedereen natuurlijk een gelukkig nieuwjaar!! Dat we met zijn allen onze doelen mogen bereiken die we voor ogen hebben! Ik had gisteren wel een klein beetje geluk in de staatsloterij en een klein beetje ongeluk... Greep net naast de 50.000 euro omdat ik de serienummers wel goed had en de letters niet.. Maar oooo wat ben ik blij met die 505 euro die ik woensdag gaat innen Daar moet dan wel een virtuele taart vanaf kennen denk ik zo Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Gefeliciteerd Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Oeps... was een grapje hoor.. Verplicht me natuulijk wel dus. Zal eerst even lekker verse koffie zetten, tafel dekken en broodjes bakken voor jullie. Heb ook nog een hele hoop oliebollen en appeldingen, gevulde dadels, en kan de frituurpan ook nog wel even aanzetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Jeetje Danny, echt leuk, gefeliciteerd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 zo gaat dat, Yvonne... we maken je gewoon jarig als we zin in snacks hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Hee Danny, dat is een fijn begin van het nieuwe jaar! Kun je meteen wol kopen voor het wildbreien:D Of heb je inmiddels een andere hobby voor ogen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Joh Danny das mooi zeg. Ja ik heb het pas geleden ook gehad. Er was één letter niet goed anders had ik ook 100.000 Euries kunnen vangen. Maar ik was ook al blij met e100,00:) maar het is in ieder geval een hele leuke start van 2012. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Pffff, tis al bijna half twaalf, wordt tijd om me een beetje op te tutten en met het hondje naar buiten te gaan. Heerlijk zonder geknal weer. Luitjes, ik ben er weer even vandoor hoor. Laterrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Geldt voor mij ook, ben aan het uitstellen en moet aan de slag... Vakantie is voorbij. Tot later! En fijne dag allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Yvonne, gefeliciteerd. Je bent een van de weinigen die ook echt jarig is vandaag vermoed ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Uhmmmmm, Jan, ik ben niet jarig hoor, nog lang niet, was echt een grapje.:$ En nu echt wegwezen Von.... hup hup hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Nou 2012.. Volgens mij lag ik voor twaalven al te slapen bij het vuur:D Nice one!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Straks heerlijk traditioneel ski-schansspringen in garmisch partenkirchen kijken. Met oliebollen. Ben benieuwd of ik het uit kan zitten zonder brak hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Dát zocht ik! Garmisch Partenkirchen Welke zender Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 13:45 op 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden