Spring naar bijdragen

1 januari 2012


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve frummers,

Allemaal Gelukkig Nieuwjaar. Ik wens ons allemaal een bijzonder goed jaar, zonder uitglijders, met veel gezondheid en geluk!

Ik zag ook al die verjaardagen. Ik heb toen ik me aanmeldde, wel mijn geboortedatum doorgegeven, maar toch maar even controleren.

Het was een verademing vanochtend helder op te staan. Het is gisteren allemaal gegaan zoals ik met mezelf had afgesproken.

Ik ga aan de dag beginnen. Hier was het ook tot heel laat bal met dat vuurwerk!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeerde een berichtje te plaatsen, maar ik zie het nergens terug:( Vanuit een mobieltje internetten valt niet altijd mee... Wil iedereen hier een heel goed 2012 wensen! Dat het een jaar mag worden met nieuwe kansen en uitdagingen:) Hier de 2de jaarwisseling doorgebracht met kinderchampagne. Jip&Janneke rules:D

Liefs Ekstertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen,

Allemaal ong'deerd? Nou, 't is me nu dan menens. Vanaf gisteren gaan 'k niet meer drinken. Doorgaans heb 'k 't niet zo op die nieuwjaars resoluties. D'r komt vaak geen meter van terecht. Maar wellicht werkt 't juist prima voor mij. Een nieuw jaar, een nieuwe start.

En jakkes, 'k b'denk me ineens dat 'k over twee weken vijfendertig word... *Shiver*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Gunn,

Ja, ja, die goede voornemens. Wie weet is het voor jou de goede weg. Ik blijf maar bij het oude, vertrouwde recept: één dag per keer. Het maakt niet uit hóe we het bereiken, áls we het maar bereiken. Succes voor jou en voor ons allemaal.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die gisteren niet teruggelezen heeft: een goed en gezond en dus droog 2012

gewenst.

Voor de echte jarige(n) is het wel l......... dat dat nu dus ondergesneeuwd wordt door meer dan 40 neppers.

Omdat ik nog weet, ja,ja, al weer 4 dagen geleden, hoe blij ik was met de feli's:

van harte echte jarige(n), het is toch al geen leuke dag denk ik om jarig te zijn.

Wie wil er nu na al die feestdagen, drank en eten nog naar een partijtje?

Is de uitslag v.d. staatsloterij dan al geweest? of is dat een special lot?

Nou, ik ga maar eens naar beneden om daarnaar te kijken en als het wat is, dan neem ik wel een paar frummers mee naar een zwembad. Alleen is dat toch niet leuk.

Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia en Gunn, jullie allebei ook een heel gelukkig nieuwjaar.:sun:

Gunn een heel goed voornemen kerel. ik hoop dat je de kracht blijft houden om door te gaan.

het is een heel mooi streven en je kan trots zijn als het je lukt.

Hoe bevalt Skyrim? Is het veel vechten of meer puzzels oplossen? Ik heb hem besteld.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, is een gewoon lot en moet dus tot 10/1 wachten en jullie dus ook.

Ondanks dat dit de 1 x was dat ik zonder alc. van jaar heb verwisseld, kan ik niet zeggen dat ik me nu beter voel dan met.

Kon niet slapen, malen etc. , uiteindelijk om 7 uur toch maar zo'n inslaapeitje genomen en nog een paar uurtjes onrustig geslapen.

Heb hoofdpijn, last van maag en buik en totaal geen energie.

Dat is jammer want ik heb een paar hele belangrijke mails te schrijven, maar met zo'n hoofd wordt dat niets.

Dat vind ik vaak jammer, als je/ik stopt met drinken is daar geen instant beloning voor, daar hebben we het hier al vaker over gehad. Ik denk dan ook dat de langer gestopten dat niet moeten vergeten en in hun enthousiasme verwachtingen bij nieuwelingen wekken die niet met de werkelijkheid overeenkomen.

Begrijp me goed, ik zit hier omdat het toch stil is (logisch vandaag) wat overpeinzingen neer te zetten en wil totaal niets afdoen van de steun, hulp, aandacht en tips die de meer ervaren stoppers//minderaars hier geven.

Toch ben ik vaak weer gezwicht omdat ik me, ook na weken en soms mnd. lichamelijk nog steeds erg moe e.d. voelde.

Mss ben ik wel een sprinter of niet genoeg gemotiveerd, zo van: het zal mijn tijd wel uitduren.

Wel grappig, ik ben de feestdagen droog doorgekomen, maar de dagen ertussen niet.

Mss doe ik wel aan droogdrinken en kan het dan wel volhouden.

Toen ik me hier aanmeldde wilde ik tot 26 juni 6 1/2 week, niet drinken en heb dat ook aan mijn omgeving verteld, die me daarbij hielp en tot mijn verbazing lukte dat wonderwel.

Want op de BBC mocht ik weer wijn en daarna ging het weer een dag of 10 fout en zo sukkel ik maar door.

Maar als ik dit forum niet had was het allemaal veel slechter gegaan.

Dank u voor het lezen van mijn nieuwjaarsoverpeinzing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...