Spring naar bijdragen

1 januari 2012


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo Frummers, wat ben ik blij dat het weer Januari is :)

en in december 2 dagen gedronken, niet eens zo'n hele slechte score....

oud en nieuw droog doorgekomen, zonder problemen, al zat ik s'middags uit nijd al aan de malt biertjes! S'avonds naar de kerk en daarna feestje, en daar mocht binnen gerookt worden, en ik vond het vies!!! Niet gerookt, en spa blauw gedronken, vriend wel drinken, hele discussies over drinken, grappig hoe mensen zich gaan verontschuldigen voor hun drinken, als ik een spaatje neem, ik voelde me heerlijk en ontspannen, en op dat soort momenten weet ik zo zeker dat ik niet wil roken en drinken, terwijl ik daar s'middags weer heel anders over dacht, blijf rare alci :o

s'middags even naar mijn ouders, en die hadden visite, en ook daar hele discussies over drank,

:huh:

wat wordt er toch veel over drank gesproken ;)

oudjaarsavond stopte mijn telefoon ermee, nadat ik het zoveelste smsje kreeg van N over een schroevendraaierset dat ie moest hebben,en dat ik zijn 06 nr maar moest wissen aangezien dat het enige was wat we nog deelden, ik was woest,maar dat ebde snel weg,met dank aan de refu dus ik ben in de auto gestapt, en heb dat set in z'n tuin gegooid, en geaccepteerd geen telefoon te hebben, heerlijk rustig..... (moest lachen om Youp, want idd iedereen stond met zijn phone, en die van mij stopt er ''toevallig'' mee)

nu zal ik vandaag toch een telefoon moeten regelen, dus ik heb nu alvast een refu ingenomen, lag gister al om 8 uur in bed, nu wakker, ga zo nog ff proberen te slapen, en anders wat lezen, heb overdag vrij, dus lekker relaxed dagje, donderdag de begrafenis, meeste is nu geregeld,

misschien maak ik er wel een sauna dagje van vandaag, heerlijk zo in mijn vakantie, en dan kan ik misschien alles ook beter relativeren,

nu Lieve Frummers allemaal de beste wensen voor 2012, en ik draai me nog even om :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...