nancy Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Hmmmmmmmmm, Spike, Zet tot nadenken... Hb er ff tijd voor nodig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ja Gunn dat idee had ik al, en dat zou misschien dan ook die moeheid en lamlendigheid kunnen verklaren kerel. Dat gaat dan ook gepaard met de behoefte om naar bed willen, je somber voelen en nergens geen zin in hebben. Opletten dat je jezelf weer niet gaat verwaarlozen joh, want je zit heel gauw op dat punt. Dan is er geen motivatie meer om het waarheen en waarvoor gevoel te krijgen. Wat zou je nu het beste kunnen doen om jezelf zo te motiveren om niet meer te drinken? En niet zeggen "dat weet ik niet", want dat weet je wel en anders zou je daar eens naar op zoek moeten gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 nee hoor Bol.... hij weet hoe ik in mijn scheiding ben blijven "hangen" dat heeft een dikke 2,5 jaar geduurd, met veel bier etc etc.. kan hem nu alleen maar mijn ervaring vertellen en zeggen dat hij dat zeker niet zo moet doen... hij is nl ook niet vies van een biertje. komt goed meis.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Leen superkanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 senks.... ik heb een sinasje voor hem...en sloten koffie..hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Over kwaaltjes gesproken, ik lijd zwaar aan psoriasis (huidziekte) en ik had gehoopt dat dit zou beteren door te stoppen met drinken, maar helaas, het wordt alleen maar (veel) erger, mijn ganse body (en dat is wel wat ...) staat vol en dat springt open op ellebogen en knieën, ni echt prettig. Ik krijg ook allerlei rare vlekken, heb morgen afspraak met de dermatoloog, ben benieuwd. Heeft er iemand van jullie al ervaring met psoriasis en wel of niet drinken? mvg muf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Originally posted by: SootheJaap, misschien lekker naar Thailand. All in massage.quote> Zou ook niet verkeerd zijn, maar het blijftsimpel een midweek in ons eigen mooieland. En een massage kan ik vast wel regelen.Kachel een graadje hoger, is het netbuitenland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Goedenavond allemaal, Even een korte zwaai, zit met griep (Bol, je had toch gelijk ) thuis. Uagh. @Gunn, geef jezelf even een schop onder je *ss man! Kun je je niet afleiden door als prinses Zelda in Space te gaan zwaaien met een zwaard of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Het leven begint bij 40 Jaap en zo'n midweekje all inclusive is een mooi kado om je 2e (echte?) leven in te luiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 mooie kast trouwens (met de kennersblik van de dochter van een vakman timmerman) Ha Akelei:rose: en Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ik ben er ook tevreden over. Het is ook een beetje mijn hobby, dat geknutsel. autodidactisch aange- leerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 knap hoor. mijn zoon heeft het ook in zn vingers maar helaas nog niet de discipline om het echt door te zetten. Gezeltimmerman zou een mooi leertraject voor m zijn. Had je een jaar geleden misschien ook niet aangegaan denk ik Jaap? Die kast maken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Goedemiddag, Jaap mooie kast, daar kan je met plezier naar kijken. Ik heb lekker gewerkt en net lekker gegeten. Moet er zo weer vandoor, de training voor het invullen van belastingformulieren start vanavond. Fijne avond allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ah belastingen, altijd leuk. beetje uitpluizen hoe het zit. Als je nog tips hebt. Van huidaandoeningen heb ik niet zo'n verstand. Ik weet alleen wel dat een deel van je afvalstoffen via de huid je lichaam verlaten Nou ik kon er al drinkend ook wel wat van, dat timmeren. Dat is niet zo veranderd. Wel heb ik meer geduld. Het hoeft allemaal niet zo snel. En nu ga ik even een hapje eten. laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 @Bolletje, Je ne sais pas. Kom 'k daar mee weg? Op zoek naar wat? 't lijkt allemaal zo zinloos. Zo weinig ertoe doend. Overbodige opsmuk/tooi om 't leven enigszins draag'lijker te maken. 't leven staat bol van dik en doen'rig ''k wil' en 'kijk mij' gedrag. G'lijk een kind die ziek'lijk om moeders' aandacht vraagt. ''Kijk dan, mama, kijk dan! Je moet kijken, mama, kijken!'' (Kijk dan, stomme trien! 'k zit me niet voor niets uit te sloven!). We zijn niet g'schapen. Dus dienen we geen enkel doel. We zijn 't product van toeval. Een kosmisch kansspelletje. Over een quadriljoen-triljard jaar doet 't er niets meer toe dat we ooit met z'n allen als een stelletje pantoffeldiertjes uit een oersoep zijn g'kropen! Waar hebben we 't over?! Nou, dat zijn zo'n beetje de g'dachten die me bezig houden. Jullie nog iets leuks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 En dat is het mooie, Er is geen doel, dus ben je geheel vrij en verantwoordelijk voor wat je met je leven aanvangt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 euh??..Pieps...?? Zoontje van Snoep is jarig?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Heee ouwe man met mooie hoed. Ben je nou al gestopt met rokenB);) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Hé Ans verdorrie wat vervelend nu dat je ziek bent. Heb je ook antigrippine in huis of zo? En moet je je hondje nu zelf uitlaten dan? Dat zal niet prettig zijn zeg. Nou meis heel veel beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Hoi Bammetje, een volmondig NEEN! Ga goed Bammetje. De uitstellert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Muffin er bestaan hele kleine vissies die schijnen erg goed te zijn voor huidproblemen. Zou je eens op internet kunnen kijken of dat bij jou in de buurt ook van die baden zijn anders moet je naar turkije. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 volmondig gebruik je toch allen als het positief is?? volmondig op naar de ja dus:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 ronduit en grif toegeven ok eerst googlen Jane en dan pas kommentaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Bol toch! en die arme beestjes de afval/gifstoffen van Muffin laten oppeuzelen zekers. foei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden