Aicha Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Igor, hij is net als ik gek op knoflook. Hi Hi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 oeps dus nog zo'n stinkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ac helemaal vergeten vanacht is het jaar van de Draak begonnen, poeh hopenlijk een beter jaar dit maal, maar kan nie missen . Duzz een goeie reden om ieder1 hier het beste te wensen onder het genot van een loempiaatje ofzo en had al spullen daarvoor in huis gehaald voor goeie maaltijd, maar wel stiekum met Indonesische saus hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Jaap ook in the house zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Goedemorgen, Diesel, waar jij denkt dat een gasaansluiting zit, zit slechts een gaat. Daardoor kunnen de snoeren van de waterkoker en koffie- maschien. Dus koken nee, maar het bereiden van warme dranken ja, je zat warm Nog een dagje vrij en dan mag ik weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ook goedemorgen Jaap, hij is echt hartstikke mooi geworden... complimenten... Lui, ik moet gaan.. hoogste tijd voor deze dame. Maak er wat moois van vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Moggeuh Jaap, ja dacht het omdat ik dacht een gasslang naast je kastje zag. Maar leuk idee zo, eigenlijk een AdB barretje dadelijk voor geopend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Aicha, samen stinken is het mooiste wat er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 fijn dag allemaal (stinkdiertjes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Is tuurlijk zo Borretje, koekie bij dan ? Lol Jaap vast wel iets van knoffie koekjes op de markt. Anders ligt hier een kans voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Goeiemorgen! Dagpact: Aicha Bor Nancy En nu naar 't werk........Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Goede morgen allemaal Dagpact: Aicha Bor Nancy Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ben werken fijne dag tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Goedemorgen allemaal:) Zo, koffie erin sigaret zitten erin. Nu eerst met de hond uit Het is hier nu even droog zo te zien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Goedemorgen, ja, volgens de Chinezen wordt het een gelukkig jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Dagpact: Aicha Bor Nancy Albert Lytse Muffin Een goede morgen iedereen !! Muf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Dagpact: Aicha Bor Nancy Albert Lytse Muffin Will En ook van mij een goedemorgen. What's up ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ik heb heel interessante dingen gelezen over Baclofen. Ik weet dat er hier een topic van is en ben het nog aan het uitpluizen. Toch hier even de directe vraag. Heeft er iemand PERSOONLIJKE ervaringen met Baclofen ? Is het echt zo goed als men me wil laten geloven ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Goedemorgen iedereen op dit prachtige forum Ik was nog even geboeid in een tijdschrift aan het lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Goedemorgen allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Goeiemorgen bollie, suikertje. Zit in de haven en sta op het punt om mijn leven drastisch rond te gooien. Heb er een beetje genoeg van en zoek een uitweg. Nu nog de uitvoering daarvan hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Originally posted by: willGoeiemorgen bollie, suikertje.Zit in de haven en sta op het punt om mijn leven drastisch rond te gooien. hoe moeten we dat zien, Will ?ga je uitvaren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 De Niwi se, yes, sort off. Moet iets gaan doen man, want in plaats van beter, gaat het aleen maar naar erger. Mijn lichaam schreeuwt om rust en mijn hoofdje nog meer. De storm moet gaan liggen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Beste Will, Ik geloof best dat baclofen mensen van de drank afhoudt. De vraag is alleen of van de drank afblijven alleen het doel is. Voor mezelf weet ik nu dat onzekerheid en verlegenheid dingen zijn waar ik aan moet werken. En ook het uiten van gevoelens. Ik heb niet de illusie dat ik daar in een paar maanden mee klaar ben. Eerder denk ik in jaren. Misschien wel de rest van mijn leven. Een pil lost dat voor mij niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden