Spring naar bijdragen

Zondag 29-01-2012


Max72

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 266
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeiemorgen frummerts

wat een winterse voorspellingen he.

Ik heb net het water er maar vast

afgehaald in bijkeuken en B&B; kan dat vast niet meer mis.

Morgen mag ik een app. van binnen bekijken en daar is het altijd warm.

Aan de rand v.e. bejaardenkomplex, maar valt net buiten de rollatorzone

en ik heb dan een eigen voordeur. het ziet er goed uit. Dus wie weet binnenkort

hard aan het werk daar. En nee dit is nog niet verkocht, maar er moet iets gebeuren

en dit is de eerste keer dat ik ietrs aangeboden krijg naar mn zin, dus ik zie het maar

als een teken van boven.

En niet van jou Jopie, gelukkig ben jij nog niet gaan engelen meis, kijk je wel een beetje uit !:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zeg Jop, weet je nou nog niet dat je met de bus wel maar met de bromfiets geen 65km. mag rijden? Brommonster:)

Fleurie ik hoop dat je de dag vandaag doorkomt. Morgen de kaakchirurg.:(

Ik krijg morgen antwoord op de vraag die ik gesteld heb bij "vraag het aan de hulpverlener"over welke woorden we wel of niet mogen gebruiken.

Kreeg gisteren een heel lief mailtje. Dus ik ben benieuwd.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dag Vonneke en Igor.:)

Goh zeg wat scheelt het dat de nieuwe deur hier geplaatst is. Voorheen als ik dan in de kamer kwam was het, ondanks de verwarming op 15 gr. koud, als het wat gevroren had.

Nu niet meer, het is behagelijk als ik nu in de kamer kom. Wat zal ik veel terug krijgen van het gas. Maar vooral vind ik het fijn dat het hier niet meer koud is, ik kon het hier niet echt warm krijgen.

Goeie morgen Witje en :present:sa.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me weer aan voor Het Dagpact:

DAGPACT:

Albert

Rosa

En wil me ook nog even droog melde voor Het Pact van gisteren.

Bolletje, fijn dat je het nu lekker warm kunt krijgen, is wel nodig komende week.

Jee, Yajala, wat een pech, heel veel sterkte!

Wijziging; heb even dagpact met hoofdletters geschreven (net als Albert had gedaan), valt wat meer op idd. Laatst was ik er uitgeknikkerd, waarschijnlijk (hoop ik) omdat er over heen gelezen was:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja :present:a dat is zo fijn. hier 30 jaar met een oude deur gezeten en nu eindelijk geen tocht meer.:)

Ans goeie morgen. heb je toch een beetje kunnen pitten na gisterenavond?

Ik hoop dat het gesprek vandaag resustaat opleverd en je het wat makkelijker krijgt. Ik ga zitten duimen hier voor je.:sun:

Ya heel veel beterschap meis. Als moeder kun je het eigenlijk niet gebruiken om ziek te zijn.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks jongens,

komt vast wel goed,gewoon flink dichtknijpen :D

@ Ans,

wat een moeilijke situatie zeg dat je partner wel drinkt waar jij bij bent.

Denk dat een goed gesprek wel op z,n plaats is idd.

Misschien dat jullie er toch bepaalde afspraken samen over kunnen maken zodat het voor jou wat makkelijker is.

Beetje respect voor de ander is wel op z,n plaats lijkt me,zo,n opmerking van hem vind ik dan ook ongepast om het maar netjes te zeggen!

Sterkte meis!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spike, Bol en Ya,

Thanks voor jullie reacties:heart:

Vanmorgen zijn we in pais en vree opgestaan. Hij gaat straks voetbal kijken.

Ik laat het nu even voor wat het is en kaart het later aan.

Wil even nadenken hoe het aan te pakken en ga mn begeleider bij Tactive vragen of hij wat handvatten heeft. De begeleider is di weer online.

Het zou fijn zijn als ik een afspraak met Lief kan maken dat hij de za met mij alc vrij kan doorbrengen. Dat moet hij wil willen natuurlijk.

Dus moet even nadenken hoe dat zo diplomatiek mogelijk aan te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Ans, ik weet niet of jij het je nog herinnert van toen je nog dronk,

maar met mij kon je mooie afspraken maken op neutrale momenten, maar

toen de knop nog niet om was, bleven we jarenlang in dezelfde cirkels draaien.

Ik wil je zeker niet ontmoedigen, maar wat kun jij doen om jezelf tegen teleurstellingen te behoeden.

Verwacht niet dat de oplossing bij hem ligt. De realiteit in een relatie is lastig te doorbreken. Wat wil hij en wat wil jij en wat is samen haalbaar? Een soort van nieuwe balans opmaken in nieuwe omstandigheden.

En het kan zijn dat er een 3-gesprek helpend in is. Met een neutraal iemand dus. Veel succes meis, het is ook een gouden kans op een nieuwe start.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...