Spring naar bijdragen

Zondag 29-01-2012


Max72

Aanbevolen berichten

Goh Bekkie wat fijn dat je er bent en dat je Made advies hebt gegeven, want ook ik maak me toch wel bezorgd.

Made, alle instanties willen je helpen, ook je huisarts maar jij en niemand anders kan alleen stoppen. Jij moet niet meer dat glas aan je mond zetten. Je kan het wel af laten hangen en hoop hebben dat je hulp krijgt, maar het is hulp geen overname van jouw problemen.

Herman fijn dat je vrouw thuis is. alleen afkicken is verrekte moeilijk. Hopelijk word je lekkere verwend en krijg je het niet al te moeilijk.

Zo Bol ruikt weer mmmmmmmmmmm. Net onder de does geweest en muskcreƩme opgedaan. Ze is weer om door een ringetje te halen nou ja ringetje.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 266
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat zei ik ook niet dat je laveloos op de bank ligt maar de ggz noch de huisrats kunnen iets met verslaving. Mijn instelling was ook ga mijn huis niet uit. Maar toen bedacht ik me wat is nu 10 dagen of misschien nog wel 7 dagen dat laatste geldde voor mij.

Mijn huisarts was heel duidelijk ik schrijf librium voor meer kan ik niet doen, achteraf heb ik en niemand daar dus iets aan.

Detox houdt in dat je gedurende 7 Ć” 10 dagen opgenomen word met behulp van librium de ontwenning tegengaat, kenbaar maken dat je tegelijkertijd aan de refusal gaat en na een aantal dagen dat bepaal je zelf want je bent vrijwillig daar naar huis gaat en kiest voor begeleiding.

Maar madelief als je je kop in het zand blijft steken zoals je mijn inziens doet en over 2 jaar nog steeds hetzelfde deelt dan wil en kan ik er niets aan veranderen.

En nee het leven is niet JIPPIE zonder drank maar is dat met drank wel zo? Nee dus je gaat nog veel harder op je plaat.

Klinkt heel betweterig I know, maar je krijgt zoveel terug van je leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

J.J. wat maak je me nou klaar zeg, nou komt het bij mij net over dat je bent gaan drinken omdat tactive waarschuwingen heeft gegeven? Wat een slap gelummel zeg, ik ben hier echt pissig om. JIJ maakt die keuze,JIJ bent het die dat eerste glas aan je toeter zet, JIJ bent niet hier gekomen om er over te praten, dat had je ook kunnen doen.

Dat je gedronken hebt is alleen maar erg vervelend maar het motief waarom je bent gaan drinken is verre van goed. Een ander de schuld geven omdat je gedronken hebt. Je bent altijd zelf verantwoordelijk hoor.:

En wanneer houd het op? Daar zal jij alleen iets aan kunnen doen. Het houd niet op, jij moet ophouden.|:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, Beks en JJ. :heart:

Zo zie je maar weer dat er veel verschillen zijn tussen mensen.

Ik lees alles en ik probeer er alles aan te doen om ADB te worden.

Gelukkig heb ik een zeer fijne HA.

Morgen zien we wel weer.

Ik ga zo afsluiten.

Voor een ieder een goede nacht alvast! :lips:

Hoe eerder ik slaap hoe beter dat voor me is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje :present:

Ooit had ik een hekel aan de manier waarop Niwi schreef, ik heb de andere kant leren kennen en Madelief steekt haar koppie in het zand al jaren net als Will, alleen die kan ik alles zeggen en die weet hoe ik erover denk en neemt dingen aan.

Dus gun ik iedereen een leven zoals ik heb mogen ervaren en ervaar, nee geen halleluja, nog steeds zorgen.

Verwacht niet dat er een wonderpil bestaat mensen want alleen jij kunt die stap nemen, ik heb ook afgezien had een een poes en een kitten van een paar weken rondlopen, god wat heb ik een heimwee gehad onbeschrijfelijk.

Maarrrrrr Beks is back in the world, met alle tegenslagen, mooie dingen, mensen die me vrienden noemen als ze drinken, maar nee ben je vriendje niet want ik ben geen vriendje van een alci. Dit klinkt heel hard maar duld geen mensen meer om me heen die niet durven beslissen, niet durven zeggen ik drink 2 dagen niet en dan ga ik aan de refu.

God dit wilde ik helemaal niet een heel verhaal maar toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Madelief een fijne huisarts die je librium voorschrijft terwijl je drinkt, die jij een boek moet laten lezen?

Het is maar hoe je het bekijkt, zou mijn huisarts niet zijn. Slaap lekker en hoop dat je iets opschiet maar er is niemand die dat kan behalve jij zelf. En ik denk dat je het niet zo belangrijk vind. Sorry hoor maar just because I care

Link naar opmerking
Deel via andere websites

J.J. en nu? Heb je nog drank in huis? Hoe wil je nu de avond doorbrengen?

Kitrit wil je iets meer vertellen? Ben je nu alleen in huis? en ja ik weet niet hoeveel je drinkt maar drank versterkt angst. Soms wordt angst veroorzaakt door de drank, en als je stopt verdwijnt die angst ook. Ben je een zware drinker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal

Wou alleen even vertellen dat dit mijn tweede dag zonder relatie is, weer vrijgezel en ook mijn tweede dag zonder alcohol. Voel me wel redelijk van slag, maar

juist dan weet ik dat ik beter niet kan drinken en vind ik het makkelijker te laten staan.

Ik ben niet heel sociaal op het moment er gaat teveel, of eigenlijk juist heel weinig, om in mijn hoofd.

Heel kort Kitrit, ik heb dat ook gehad, de vorige keer dat ik stopte met drank was het daarom mij mams lag op sterven en met drank erbij plus aanleg voor angsstoornissen had ik dat ook

Soms weken lang, heeft lang geduurd voor ik ervan af...was vooral uitzitten met het idee dat het nooit meer over zou gaan..langzaam aan is het verlammende eraf gegaan en heb ik er niet meer zo vaak last van. Nog wel veel angsten, maar niet meer verlammend..

Succes ermee!

( Drank versterkt angsten juist, blijf oppassen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kindje van 6 jaar hebben en dan verkeren in deze angst en paniek is niet goed. Kun je niet ergens hulp vragen? Is er niet een of andere hulppost of zo? Misschien weet iemand anders dat hier. Maar even misschien wat medicatie om het ergste eraf te halen? Heb je nu ook gedronken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kitrit,

Slaapt je dochtertje al?Probeer even te gaan douchen, maak een beker warme melk, klinkt heel erg burgerlijk probeer even rustig te worden en probeer te gaan slapen. Iets doen wat je leuk vind kan ook helpen, lezen, spelletje doen weet ik veel wat. Zoek even iets op waar je rustig van word

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Kitrit
Ik dronk nonstop de laatste twee weken. En nu kan ik niet functioneren. Ik ben kapot van een angstgevoel en paniek. Ik heb een dochtertje van 6 jaar, maar ik kan vandag helemaal niets voor haar doen. Ik voel me verlamd, zelfs huilen lukt me niet.quote>



Hoi Kitrit, je bent niet alleen! Heb je mensen in je buurt die je op kunnen vangen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

JJ

Ik denk dat dat ook bij iedereen anders is.

Mij hielp het te gaan zitten, vooral niet ijsberen, die adem te halen en mijn verzonnen matra "ik hou van het leven ik geniet van deze dag"..al is dat niet wat je op zon moment voelt..

Ik ging ook vaak slapen als het lukte maar dan komt het later wel weer.

Contact maken met mensen die je vertouwt op zon moment helpt ook als die kans er is..even bellen, vertellen wat er is en het dan over iets anders hebben om je focus van de angst af te halen..

Helaas is er geen handboekje voor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middelen tegen paniek: vaak toch de emotie uitzitten, meeglijden met de golven.

Gezeldschap zoeken: zowel in het echte leven als dat van mensen op het internet. Dat doen jullie in ieder geval goed :present:

Als je de kracht hebt: afleiding zoeken. De dingen die Bekkie noemde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...