VM1 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Goede namiddag, mijn oudste zoon bestaat zo wat op wilde zalm, rijst en brocolli. Bij hem moet je niet afkomen met piza ofzo. Zo en nu snel er weer vandoor. School is bijna gedaan en zondag geven we hier een schaatsfeest. Maar er moet nog veel gebeuren!! De plas moet nog sneeuwvrij worden gemaakt Iemand een idee om warme choco warm te houden op een simpele manier (Boven een vuurkorf ofzo??,) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Vlaams meisje, ik besta nog hoor. Alles komt goed. Zet ' em op. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Koh, Toine zegt het al, vaak vega. En soms iets echt lekkers Lamscotelletjes of zo. Mootje zalm. Het betere werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ja, zag het antwoord al boven m'n vraag staan.. ik ben nog altijd erg simpel van eten.. het hoeft niet eens zo heel erg lekker te zijn, als het maar genoeg is. Behalve dan de vis-worteltjes combi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Wat te denken van een thermoskan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeIemand een idee om warme choco warm te houden op een simpele manier (Boven een vuurkorf ofzo??,)quote> Geen idee.. opdrinken, misschien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Akelei, je bent een kei. Lekker afzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Zomaar even tussen door.... Het gaat goed met mij Fijn!! Latersss.... Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Toine, ik doe altijd een simpel ouderwets melk/maizena sausje over de bloemkool en dan lekker veel nootmuskaat eroverheen. Ben niet aan de lijn ofzo hoor, prima op gewicht en hou ontiegelijk veel van lekker eten, maar probeer wel bewust om te gaan met mijn voeding. Zoals vandaag dus een balansdagje na de zware happen van gisteren! Daar voel ik me zelf gewoon prettiger bij. Vandaag trouwens dag 11 alweer voor mij. Ik voel me nog niet beter of anders of gezonder...(maar al wel zo'n 30 drankjes die ik normaal had opgedronken laten staan... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Akelei, jij ontiegelijke kanjer, ik zag je wel hoor. Voorbij zoeven op de Amstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik heb een nieuw klusje voor mezelf bedacht Ik ga deze stoel In elkaar zetten. Zelf bedacht. Ik hoop dat ie lekker zit. Ik denk het niet, maar dan moeten er maar een paar kussens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 @akelei, nee niet echt, al was ik natuurlijk wel lekker helder de dagen waarop ik me anders brak had gevoeld. Wat een tijd hou je dan over. Ik vind het moeilijk om die tijd in te vullen met ontspannen, zoals ik normaal zou doen. Heb al snel het gevoel dat ik iets moét iedere dag... Slapen kan ik momenteel met gemak 10 uur per nacht, maar moe voel ik me gelukkig niet. Misschien zit daar al wel een verschil ja... Ik voel me ook wel positief gesteld, terwijl ik normaal veel last heb van depressies... misschien komen die gevoelens ook wel door de drank? Goed om eens uit te zoeken in ieder geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik ben abuis Sha is niet jarig. Was vanmorgen door tactive volgens haar verkeerd vermeld. Sorryyyy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Is dat zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 dag 11 dus dwab, je bent op weg en nu volhouden he! eetsmakelijk, klinkt allemaal goed. fijne avond iedereen.. gedag goedemorgen jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: VlaamsmeisjeIemand een idee om warme choco warm te houden op een simpele manier (Boven een vuurkorf ofzo??,)quote> campinggaz brandertje?heppie vast welquote> Campinggaz is butaan, rond het vriespunt niet bruikbaar. Je moet propaangas hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Nop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik ben er uit. Vond het al vreemd dat mijn verjaardag er niet stond toen ik jarig was. Je moet de datum in je profiel, als je dat wilt, op amerikaanse wijze opgeven dus eerst de maand, dan de dag dan het jaar. Zou ik straks op 2 april weer jarig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Will...ieder z'n ding. Fleur...welcome back meis!!! vanavond visite... hoe leuk!! goedemiddag you all!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 verders hier vanavond ..hele kip uit de oven, met gebakken soja aardappeltjes en sla met lekker veel feta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hallo... Tja, dat was het eigenlijk wel. Weinig te melden, met administratieve taken bezig. Hoef ik in elk geval niet naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Bah....een dip. Dagen zijn soms gewoon te lang, te leeg, te weinig contact. En dan komt dat stemmetje: ach joh, vanavond gewoon even drinken en verdoven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 En dan geef je dat stemmetje antwoord van: nee, hoe kom je erbij? Ik hoef niks te verdoven, ik heb inderdaad een rotdag achter de rug met weinig contact. Maar sraks is het avond en dan is er de tv, pc, en anders vroeg naar bed. Zoiets Erik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Dus snel maar wat anders verzinnen....was toch echt wel van plan om het langer dan een week vol te houden. Op zich is dit geen raar fenomeen voor mij, meestal na een week of een dag of 10 begin ik te denken/hopen dat ik een gecontroleerde drinker kan worden, maar daarmee houd ik mezelf voor de gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Dank je EmmaRoos zoiets ja. Het vervelende is alleen dat heel veel van mijn dagen er de laatste tijd hetzelfde uit zien sinds ik mijn baan kwijt ben. De ene keer verdraag ik dat beter dan de andere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden