Spring naar bijdragen

9 februari

Madelief

Aanbevolen berichten

Goede namiddag,

mijn oudste zoon bestaat zo wat op wilde zalm, rijst en brocolli.

Bij hem moet je niet afkomen met piza ofzo.

Zo en nu snel er weer vandoor.

School is bijna gedaan en zondag geven we hier een schaatsfeest.

Maar er moet nog veel gebeuren!!

De plas moet nog sneeuwvrij worden gemaakt

Iemand een idee om warme choco warm te houden op een simpele manier (Boven een vuurkorf ofzo??,)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 432
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toine, ik doe altijd een simpel ouderwets melk/maizena sausje over de bloemkool en dan lekker veel nootmuskaat eroverheen. Ben niet aan de lijn ofzo hoor, prima op gewicht en hou ontiegelijk veel van lekker eten, maar probeer wel bewust om te gaan met mijn voeding. Zoals vandaag dus een balansdagje na de zware happen van gisteren! Daar voel ik me zelf gewoon prettiger bij.

Vandaag trouwens dag 11 alweer voor mij. Ik voel me nog niet beter of anders of gezonder...(maar al wel zo'n 30 drankjes die ik normaal had opgedronken laten staan... )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@akelei, nee niet echt, al was ik natuurlijk wel lekker helder de dagen waarop ik me anders brak had gevoeld. Wat een tijd hou je dan over. Ik vind het moeilijk om die tijd in te vullen met ontspannen, zoals ik normaal zou doen. Heb al snel het gevoel dat ik iets moét iedere dag...

Slapen kan ik momenteel met gemak 10 uur per nacht, maar moe voel ik me gelukkig niet. Misschien zit daar al wel een verschil ja... Ik voel me ook wel positief gesteld, terwijl ik normaal veel last heb van depressies... misschien komen die gevoelens ook wel door de drank? Goed om eens uit te zoeken in ieder geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
Originally posted by: Vlaamsmeisje
Iemand een idee om warme choco warm te houden op een simpele manier (Boven een vuurkorf ofzo??,)

quote>

campinggaz brandertje?
heppie vast wel

quote>

Campinggaz is butaan, rond het vriespunt niet bruikbaar. Je moet propaangas hebben...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er uit. Vond het al vreemd dat mijn verjaardag er niet stond

toen ik jarig was.

Je moet de datum in je profiel, als je dat wilt, op amerikaanse wijze opgeven

dus eerst de maand, dan de dag dan het jaar.

Zou ik straks op 2 april weer jarig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus snel maar wat anders verzinnen....was toch echt wel van plan om het langer dan een week vol te houden. Op zich is dit geen raar fenomeen voor mij, meestal na een week of een dag of 10 begin ik te denken/hopen dat ik een gecontroleerde drinker kan worden, maar daarmee houd ik mezelf voor de gek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...