Spring naar bijdragen

9 februari


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 432
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er was een vraag waarom de 1 een kwade dronk had en de ander een vrolijke dronk.

Gezegd dat ik ervarigsdeskundige ben en genoeg mensen dronken heb gezien. Is mi genetisch bepaald. Het waren altijd dezelfde mensen die een kwaaie dronk over zich hadden. De meneer die deze vraag stelde klonk aangeschoten. Heb gezegd dat er hulp genoeg is en iedereen die problemen heeft met alcohol en graag wil stoppen hier op deze site terecht kan.

Dus wie weet wordt het binnenkort heel erg druk hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bekkie
Het gaat ook niet om het wel of niet drinken als Will dat al zou doen, het gaat er gewoon om dat ik probeer adviezen te geven en hem in de gaten hou en alles in de wind wordt geslagen. Ik kan niet meer als mijn best doen voor mijn "vriendje". Maar als ik me er niet meer prettig bij ga voelen dan is het een ander verhaal.

Ik stel mezelf teveel op als klankbord en dat wil ik en geef ik ook zelf aan, maar soms heb ik het gevoel dat er gebruik/misbruik van wordt gemaakt. Hoewel ik ook zo graag een ander wil helpen, dat is mijn aard pleasen noemen ze dat zo mooi.


Heb nu een beetje naar gevoel van het geheel en dan bedoel ik niet het verdriet om Bazma, dan bedoel ik iets wat ik hier niet kan beschrijven maar dat weet hij zelf wel. Dat doet pijn veel pijn, maar daarnaast kan ik er niks mee.

Ik wil zo graag mensen helpen maar als zij lachend in hun bedje liggen en ik hier zit te doemdenken dan ben ik niet goed bezig.quote>




Dit vind ik nu ongepast,
over iemand schrijven die er niet is.
Laat wat privé besproken wordt privé
en buiten het forum.
:huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bekkie
Het gaat ook niet om het wel of niet drinken als Will dat al zou doen, het gaat er gewoon om dat ik probeer adviezen te geven en hem in de gaten hou en alles in de wind wordt geslagen. Ik kan niet meer als mijn best doen voor mijn "vriendje". Maar als ik me er niet meer prettig bij ga voelen dan is het een ander verhaal.

Ik stel mezelf teveel op als klankbord en dat wil ik en geef ik ook zelf aan, maar soms heb ik het gevoel dat er gebruik/misbruik van wordt gemaakt. Hoewel ik ook zo graag een ander wil helpen, dat is mijn aard pleasen noemen ze dat zo mooi.


Heb nu een beetje naar gevoel van het geheel en dan bedoel ik niet het verdriet om Bazma, dan bedoel ik iets wat ik hier niet kan beschrijven maar dat weet hij zelf wel. Dat doet pijn veel pijn, maar daarnaast kan ik er niks mee.

Ik wil zo graag mensen helpen maar als zij lachend in hun bedje liggen en ik hier zit te doemdenken dan ben ik niet goed bezig.quote>


Bekkie,

Ook ik wil even reageren op je stukje
vannacht las ik het al maar had even bewust niet gereageerd
in de hoop dat ik het geschrevene verkeerd begrepen had
nu ik het weer heb gelezen komt het bij mij toch weer exact hetzelfde over als gisteren
dat vind ik erg jammer…

Wat mij overigens uitermate verbaasd…..
aangezien je gisteren al eerder postte
dat de discussie die was ‘losgebarsten’ rondom Will zijn rouwverwerking
‘not done’ en zeker niet helpend zouden zijn…negatief...
als iemand het niet wil lezen door scrollen of niet op facebook kijken

In sommige gevallen denk ik ook dat bepaalde dingen hier niet thuis horen
maar misschien beter op Will zijn eigen site
net als posting als: fijn dat je contact met me hebt gezocht, ik vertrouw erop dat je me belt als je me nodig hebt en huil maar want het maakt je alleen maar een mooiere man…
persoonlijk vind ik dat als je zijn telefoonnummer hebt en op zijn facebook post
je deze persoonlijke dingen per sms of facebook moet doen
wat niet wil zeggen dat het je siert dat je zo begaan bent met Will

Als ik dan nu lees dat jij Will hier neerzet als iemand die alle adviezen (van jou) in de wind slaat
dat jij het gevoel krijgt dat er gebruik/misbruik van wordt gemaakt en dat je een naar gevoel krijgt van iets wat je hier niet kunt beschrijven (lees wat hier niet hoort) maar hij wel weet
is dit dan helpend om het hier openbaar te vermelden??
en als het je dan pijn doet en je kunt er niets mee, waarom schrijf je het hier dan openbaar
in mijn ogen is dan jouw stukje ‘not done’ over Will

Persoonlijk vind ik dat je hierbij met jouw posting een stukje vriendschap aan het afbreken bent met Will
bij mij komt jouw stukje namelijk alles behalve positief over…
dus waarom zoveel negativiteit, zoals je gisteren zelf al schreef….

mij lijkt het respectvoller naar Will toe om dit voor je te houden
achter AdB om samen uit te praten of zelf een stap terug nemen
of op z’n minst…er geen naam bij te hebben vermeld

Groet Sha :present:


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...