Fourchan Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Met gepaste trots: één maand vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Sterkte Borretje. Een terugslag is okay. Maar meteen WEER stoppen. Jij ook sterkte Suikertje. Ik ga hier een poging ondernemen mijn administratievoor het eerst op orde te zetten. Zes lege ordners en tabbladen gekocht. Dan maak ik meteen een document aan met allerlei belangrijke gegevens, nummers en bla die bla. Dapper voornemen. Nu nog beginnen met door die papierwinkel heen te gaan struinen met barstende koppijn. Maar de administratie maakt mij ook onrustig zo. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Fourchan, felicitatie, Gestopt, het gaat wel met me hoor, dank je. en wil eigenlijk het woordje maar gebruiken , echter dat is me verboden vanmorgen door ggz. snappie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Spike, je laat mij blozen. Maar ben ook blij dat ik dit hier kan delen en er mensen mee bereik. Dat is fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Spike, ik oefen en doe mijn best. Het is een mega onderneming, mijn 1e zelfstandige geplande verbouwing en verhuizing. Het gaat lukken, met vallen en opstaan maar goed komen doet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Dag allemaal, Fijn dat ik toch waardering krijg. Eerst wilde ik niets zeggen, maar het zat me toch niet lekker. Nu naar Kunst en Kitsch kijken. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Lytse onze stille kracht op het forum; fijn dat je je mond opendoet voor jezelf. Hulde! en ook voor het minderaar zijn en blijven dus. :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: en Fourchan, je eerste maand! De belangrijkste, gefeliciteerd ook; :moon::light::musicnote::moon::light::musicnote::moon::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Goeienavond! Lytse je doet het prima, ook voor jou is er veel veranderd, ten goede. Je blijft mooi op je eigen rechte paadje lopen, met je stokjes. Ook zonder wandelmaatje zet je door, en met alle dips van je lichaam erbij. Petje af voor jou Fourchan, fijn he, zo'n eerste maand volgemaakt Borretje Was er wat in huis, of ben je het wezen halen. Spike, wat heerlijk dat je dat kleine mannetje hebt mogen vasthouden. Wat een wondertje dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Lytse, Sorry, maar het was mij ontgaan, maar ik snap het absoluut! Dus van mij krijg je een lange slinger. Gefeliciteerd!! Het is moeilijker om te minderen dan om te stoppen. Nu kan ik dat zeggen. Dan reken ik niet de 1e week mee toen ik stopte, dat was een zwarte week. Maar als ik nu terugkijk, ja, nu zie ik het wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Tina, voor jou ook nog een omdat je het zo goed volhoudt en steeds maar weer die stapjes en inspanningen doet die je weer er bovenop helpen. Hoe lang gaat die verbouwingsellende nou nog duren? Is je nieuwe huis ver van je oude of niet? Dat heb ik geloof ik niet zo goed meegekregen. Morgen heb ik weer een gewone dag vrij, helemaal voor mezelf en daar ben ik best aan toe. Het is allemaal heel lief bedoeld, maar wat kunnen mensen een gekke cliché dingen zeggen als je moeder dood is. Soms denk ik: laat me maar. En nee, ik wil geen extra dingen doen of mensen om me heen. Eigenlijk wil ik gewoon een beetje aanklooien en uitrusten. Mensen en werk kosten me nu vooral veel energie. Alleen mannie kan ik goed om me heen hebben. Nou zijn we toch al geen bankzitstel, behalve op vrijdagavond vanaf 21:00 uur. Zoals sommigen van jullie misschien wel weten. Maar ik heb ook tijd voor mezelf nodig. Morgen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Fourchan, van harte met 1 maand nuchter. Lytse, ik vind jou een enorme lieverd, meelevend, voor een ieder een woordje en altijd belangstellend. En ik heb het tegen Witte ook al eens gezegd, je bent een minderaarster met stijl. Recht door zee over je doel en daar heb ik respect voor. Van mij een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 @Lytse, Gefeliciteerd met je jaar ADB! Ik zou het je nooit na kunnen doen. Minderen vereist veel meer dicipline, en hard werken een mogelijke verslaving eronder te houden. Ik probeer mijn verslaving niet te voeden, en verdwijnen zal ie nooit. Er zijn steeds meer momenten dat ik er niet aan denk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Tinus wanneer kun je nu overhuizen? Hard werken hé? maar als je eenmaal klaar bent kun je rustig uitpuffen. Spikie ik hoop voor jou dat je zo'n lieve partner vind, dat dat je stevige anker wordt en waar je lekker tegenaan kunt leunen. Fourchan geweldig al zo lang droog. Het wordt gemakkelijker hoor. Kate voor jou een bosje mooi rode :present: :present: :present: Smikkie voor jou een dikke knuffel:sun: Suikertje soms kan het een verademing zijn om een dag heel emotioneel te zijn. Misschien voel je je morgen minder belast. Zo ik ben klaar met het vlees. Mensen dan realiseer ik me zo dat ik het goed heb hé? Nooit geen honger gekend en maar kunnen pakken wat ik wil. Nee ik heb het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Smikkie Fijn dat je het een beetje redt wel. Alles gaat gewoon door he. Maar het blijft onwerkelijk, vind je niet. Ik heb dit keer vooral last van vermoeidheid. Bij het overlijden van mijn vader overheerste het rauwe verdriet meer, wat ik nu ook meer bij jou zie. Zo is iedere relatie weer anders geweest. Nu is het voor mij minder heftig, maar het doet me toch meer dan ik had verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Mensen, ik ben hier een paar dagen niet veel zoals jullie misschien gemerkt hebben maar ben te moe. Ik werk of ik slaap en verder niet veel. Moet even heel erg met mezelf bezig zijn. Weer gezond worden. Welterusten, log nu direct uiten tot gauw. Liefs Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fourchan Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Bedankt, Bolletje! Ik voel me zoveel beter nu. Ik herinner me zelfs alles van afgelopen maand ;-) ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Originally posted by: SmikkieIemand vroeg me vorige week of ik er veel vrede mee had. Zeker dat woord veel, maakte me heel geagiteerd boos. Nee zei ik, ze was pas 59, hoe kan ik daar vrede mee hebben.Komt het wel op neer eigenlijk. Heb er geen vrede mee. Maar heb niets te willen. Het is zoals het is.quote> Smikkie,je raakt me, toen mijn moeder overleedhad ik er ook geen vrede mee, ik had wel respectvoor haar keuze, net zoals jij dat hebt voor de keuze van jouwmoeder.Ook ik was boos, boos omdat zij ervoor had gekozenzo niet verder te willen leven.Nu is het voor jou zoals het is,een afwisseling van verdriet, boosheid, onmachten daartussen helemaal niets.Geef het de tijd, al die gevoelens moeten eenweg vinden, een weg naar acceptatie en berusting.Ik heb ervaren dat daar veel tijd voor nodig is,uiteindelijk heeft de tijd mij geleerd om te gaan methet verlies.Het gemis is er nog ,soms bij gewone dagelijkse dingen,een foto, muziek een herinneringof als ik bij mijn vader ben.Toch gaan er ook dagen voorbijdat het "gewoon" is dat mijn moeder er niet meeris.Dat noem ik dan maar een plek geven,voor zover je dat zo kan benoemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Ik ga ook afsluiten, fijne avond en voor straks, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 En ik heb juist het gevoel dat mijn moeder te lang volhield, ze heeft zoveel moeten doorstaan. Dat vind ik het verdrietigst. Maar dat is nu voorbij, zei iemand vandaag. Ja, maar niet in mijn hoofd. Ook dat heeft tijd nodig. Ik denk nu ook weer meer aan mijn ouders als een stel, alsof ze weer samen zijn. Kan best Smikkie, dat de pijn om je vader er nog bijkomt. Heeft bij mij meerdere jaren geduurd. Voor het geen pijn meer deed. Ik denk ook veel aan hem nu. nou heb ik toch 2 geweldige beschermengelen. Stiekum geloof ik daar wel in hoor. Smikkie en Tina Nu ga ik afsluiten, de hoogste tijd voor mij. Slaap lekker straks allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Ik heb hoofdpijn. Stikchaggerijnig en ben veel te druk in mijn hoofd. Stomme administratie. Die heb ik pas eind deze week af. Alles 10 keer vastpakken, bekijken, niet weten wat er tot je doordringt. Anyway... er liggen nu vijf redelijk geordende mappen. Morgen ga ik het proberen af te maken. ik ga nu pitten met pijnstillers naast mijn bed. Of die hersenen ooit normaal worden... ik heb er steeds grotere vraagtekens bij. Voel me dood. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Administratie is ook een vermoeiend werkje, gestopt. Vijf geordende mappen vind ik persoonlijk een grote prestatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Lieve allemaal, Mijn luikjes vallen dicht, dus wie weet slaap ik nu wel! Voor vandaag meld ik me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Gestopt... toch even mijn petje diep afnemen voor je hoor. Hartstikke goed dat je met de administratie aan de slag bent gegaan, echt. En ik heb het idee dat je nu al weer zo veel verder bent dan een paar dagen geleden, misschien voelt dat niet zo, maat toch... Joop, ik had vanmorgen al een berichtje neergezet n.a.v. het gesprek met je ex-huisbaas: "Joop, als ik me goed herinner had je 'iets' om mee uit te kunnen wisselen toch? Ennu... huisbaas heeft je net onder tafel gekletst dus.. dat kan. Maar kan het ook zijn dat je als je het even hebt laten bezinken een zinnig weerwoord zou kunnen geven? Lijkt me niet ondenkbaar.... En in dat geval toch nog een keer het gesprek aangaan dan hoor. Heb je in ieder geval gedaan wat in jouw vermogen lag. " Misschien heb je er helemaal overheen gelezen? En misschien had je helemaal geen zin om er op te antwoorden? In dat geval gewoon weer overheen lezen hoor ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Hihi... de drie J's zijn aanwezig op dit moment: Jen, Jootje en Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden