Soothe Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hoi allen, Jan van harte gefeliciteerd. Met gisteren vergeleken is er niet veel veranderd, maar toch voelt het anders. ( Zo ervaarde ik dat!) Een jaar niet drinken is een super iets. Iets om best een beetje trots op te zijn, want niemand krijgt het voor niets. Het is en blijft hard werken. Jan, niet té euforisch worden hè, soms kan er een 'is dit nu alles' gevoel zijn, en dan moet men scherp blijven. Geniet van deze dag. Je bent een kanjer. Een groet. En Sofie haar maand staat natuurlijk ook. Klasse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hoi Coco Flanel. Gaan met die banaan hè. Mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hartelijk gefeliciteerd Sofie met je eerste maand! Mijn ervaring is; rustig aan, eerst tel je de dagen dan de weken en nu? Langzaam aan de maanden ja. Ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: snoepjebolletjenee hoor dat niet echter is toch geen leukere vrouw dan ik;)quote> Kijk, dat gevoel heb ik nou ook altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Toppie. Ik ga weer wat doen. Snoepje sterkte. Allen een groet uit een guur A'dam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goedemorgen luitjes, uit de gure haven Donkere wolken trekken zich hier samen, we gaan nat worden !! Voel me somber en goed tegelijkertijd, rare gewaarwording. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Sofie, van mij ook even een opsteker. Volgens mij heb jij het aardig door. Ga zo door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Vreemd, zit hier heerlijk in het zonnetje, achter het glas, dat wel. Te turen op het beeldscherm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Dank je voor de zon coco, hoop dat ze vlug arriveerd De Jaap sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 pf, daar ga ik dan. Op weg naar de huisarts. Zie er niet wild uit geloof ik.... hoop ik..... Ben erg druk in mijn hoofd nog altijd. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Nou dan ga ik maar eerst even boodschappen doen voor de bui hier los barst. Sterkte Gestopt, houd je haaks hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goedemorgen Lekker gesport, en nu ff een bakkie koffie, en dan gaan we weer in huis wat doen, dat houd ook nooit op!!! hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goedemorgen allemaal, Deze ochtend heb ik me lichtelijk verslapen, dus het muziekje is ook wat later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Sofie, Van Harte Gefeliciteerd met je eerste maand!:present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goeiemorgen! Wat een barre koude! Gelukkig maken de positieve vibes van dit forum de maandagochtend warm. @Sofie, sterk ben je...Gefeliciteerd. En vooruit, Eline. Ga dingen doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Gelukt. Ik heb een doorverwijzing voor een afkickkliniek. Hiernaast is bloed geprikt om mij te checken op vitamine tekorten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hier nog een van de weinigen. Zit ook in hetzelfde schuitje na 20 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Dag allemaal, Hier zit de lange wandeling er weer op. Wat was het guur! Wel ganzen met pulletjes gezien en het fluitekruid komt al behoorlijk op. Het vloog me vandaag wel aan, dit wandelen in mijn eentje, zonder mijn wandelmaatje. @ Jan: een jaar droog! @ Sofie: aalweer een maand..... @ Snoep: wat een moeilijk tijd voor je. Veel sterkte :present: Verder nog niets bijgelezen, maar eerst in bad. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Bor. heb jij ook en draadloze aansluiting? ik heb gisteren weer 3x gehad dat ik geen internetverbinding had. Moet dan weer bellen en dan doen ze iets waardoor het verholpen zou zijn. Niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: borretjeWat bedoel je precies, Jootje?quote> Wilde een bericht van snoep quoten, maar ging wat verkeerd.Fouje. Ik wilde alleen zeggen dat ik in hetzelfde schuitje als snoep zit qua relatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Voor Sofie en Jan: :h:musicnote: En nog ff voor Sha: En voor iedereen die ik nog vergeten ben: Wat héb ik jullie gemist!! :(Maar weer blij dat ik sinds een uurtje weer toegang heb... Wat is er veel gebeurd, ik heb wel mee kunnen lezen vanaf dag 1. Ik wens iedereen veel sterkte toe die het nodig heeft Ben helemaal opgelucht nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Middag Pieps.. net een mega hagelbui op mijn hoofd gehad tijdens de hondenwandeling..brrr koud hoor. Jan en Sofie, van Harte!!!!! Zoon-lief is net naar school voor zijn laatste examen..spannend!!! en ik ga zo maar eens boodschappen doen...wat moeten we nou weer eten..pffff. Snoep.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hey Nance, fijn dat je er weer bent meis!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hoi! Hier ook internetproblemen Maar dat komt omdat ze de mast van de fabriek hebben gehaald Denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hoi Smikkie! Omdat ze de boel slopen en gedeeltelijk weer opbouwen Hoest met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden