lady jane Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 kuiken kan een eendagskuiken worden, maar ook een heuse kip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Kip of ei, welke was er nou toch het eerst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 eerst was er god, die schiep een kip, en dat legde haar ei, simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 simpel vind ik dat niet want wie heeft God dan geschapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 geschapen is hijzelf groot(s) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 groot geschapen, onze Jaap? en hoe weet jij dat dan wel:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Wel, de ervaring schept de meesteres Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 meesteres of slavin, wat zal het zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 zijn we niet allen dan weer de één dan weer de ander? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 ander onderwerp graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 graag een bord patat met kroket of iets anders vettigs of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 zo lust ik er ook wel een.......... of twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 twee quarterpounders gaan er ook wel in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 in wel maar bij mij komen ze er dan ook zo weer uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 uit een vrouw komt een baby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Baby in de luiers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Luiers zijn voor mij godzijdank verleden tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 tijd om vader te worden is voor mij voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 voorbij is het ook voor mij om moeder te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Worden we toch opa of oma:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 oma kan ik toch ook niet worden dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 dan kan ik ook geen opa worden, ik heb daar trouwens geheel vrede mee, lekker puur en egoïstisch leven voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Mezelf teveel wegcijferen voor kinderen en/of ouders is ook niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 goed is het pas als alles in balans is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Is alles ooit wel helemáál in balans te krijgen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden