lady jane Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 streven al aardig bereikt lijkt me:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Lijkt me nog te vroeg om te zeggen, de tijd zal het leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Leren en ook uitvoeren is de clou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Clou is dat het soms nodig is even een andere weg in te slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Slaan doen we naar Gremlins. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Zoeken naar vierkante steentjes verlicht pijn en stress Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Pijn en stress hebben we nu wel genoeg gehad, ik tenminste wel, laten we er een streep onder zetten en verder gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Verder gaan blijkt toch erg lastig, zoveel emoties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Emoties moet je ondergaan niet wegdrukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wegdrukken heeft inderdaad totaal geen zin, doe ik ook niet in dit geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Geval tot geval verschillend vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Vaak is dat zo, dat herken ik helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 helemaal toelaten wat er komt, dan is er het snelst weer ruimte voor iets nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Nieuws kan inslaan als een bom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Bom of geen bom, ik zit aan mijn 50ste zonder !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Zonder twijfel een geweldige prestatie Will, dat is een feit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Feit of fabel, ik houd van beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 beide helpen ons verder hier te halen wat we nodig hebben en te brengen wat we kunnen delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Delen van kennis helpt anderen verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Opgemerkt is dat door mij in in ieder geval en daarvoor heel erg bedankt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Toepassen van adviezen en goed resultaat bemerken is altijd weer een fijn gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Gevoel is wat de werkelijkheid met mij doet; werkelijkheid is wat ik met mijn gevoel doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Doe ik het wel goed,vraag ik me vaak af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Af en toe pas op de plaats maken en mijn gevoelens laten bezinken is voor mij een goede zaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Zaak is de eerste niet te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden