smart Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Gedronken had ik niet toen ik die regel schreef, maar Piet je hebt weer helemaal gelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Hebben van gelijk ...ach, de waarheid ligt toch nog altijd meestal in het midden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Onschuldigen werd ook verwoord in Bild der Unschuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Unschuld haben wir damals verloren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 verloren en is ook nooit meer terug te vinden helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Helaas, blijkt het leven nog moeilijker te zijn, dan ik reeds dacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Dacht wel dat praten met elkaar, oprecht begrip, wat nieuwe ruimte kan creëeren tussen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 mensen die daar voor open staan, daar zou het inderdaad bij moeten lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Maken dat ik weg kom, dat is wat ik moet doen, genoeg getreuzeld!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Heb ik er goed aangedaan om de AD af te bouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 heb je pas in de toekomst een antwoord op,het lijkt mij dat je dat antwoord niet krijgt tijdens het afbouw proces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Gemerkt zijn alle levensmiddelen van biologische aard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Aard om wezenlijk te te veranderen ligt verstopt in de geest van ieder mens. De kunst is om daarop te vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 vertrouwen is er ook zo 1 die lang duurt voor dat die er weer is, als die eenmaal is afgebroken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Bliven vertrouwen in iemand is ook vaak moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Moeilijk lijkt het om met z'n allen (http://www.youtube.com/watch?v=M3XIHjgiRqE) het eens te worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Het eens te worden met zijn allen is volgens mij bijna alleen mogelijk zolang het over praktische zaken gaat, t.a.v. een ideologie of geloof blijkt het zo goed als onmogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Onmogelijk blijkt het echt pffffffffff, jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 jammer wordt het pas als helemaal niemand het meer ziet zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Zitten we er niet allemaal erg mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Mee zullen we het er moeten mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Doen we ons uiterste best voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Voor vandaag laat ik het hierbij, morgen is er weer een nieuwe dag met nieuwe kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 kansen genoeg voor ons allemaal, we moeten ze alleen aanpakken als ze voorbij komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Komen en gaan doen er een heleboel, sometimes you stuck in a moment and now you can't get out of it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden