smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Wil ik hopen dat de nacht voor Desi een zacht afscheid brengt zonder pijn, maar in een goed samenzijn met geliefden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Geliefden kan je op zo'n moment gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Gebruiken in stilte en om kalm tegen aan te leunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Leunen in kalmte willen we allemaal wel eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Eens zul je ook je eigen schouder aanbieden en merk je niet eens meer wie degene is die leunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Leunt iedereen niet graag eens op een ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Anders gezegd: ja, ik zou ook zo graag op iemands schouder leunen, maar iets houdt me altijd tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 tegen is het tegenovergestelde van mee, wie weet kun je dat eens proberen, meeleunen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Meeleunen klinkt en voelt goed, geeft het gevoel van "samen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Samen zijn we heel sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 STERK, een woord waar ik van hou, maar waar ik ook moet mee opletten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Opletten voor het woord STERK????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Sterk voordoen en eigenlijk ben ik dan Calimero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Calimero, ach ja, die was klein en iedereen was groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Groot was vooral zijn eierdop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 eierdop met kleine inhoud:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Zijn daar voorbeelden van, want ik kan zo snel even zelf niets bedenken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 bedenken is niet zo moeilijk: hersens, ja niet de mijne hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Hoor ik in de verte hersens kraken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 kraken doet hier straks de trap als ik naar boven ga, truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 truste, ook van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 mij nerzijds wordt dit wel 'n erg makkelijk knoopwoord gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 gevonden voorwerpen zijn vaak in de steek gelaten spullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Spullen kun je kopen op de markt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden