bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Suikertje onzekerheid gaat heel vaak gepaard met een heel neg. zelfbeeld. Misschien dat Em. dat probeert te zeggen. Dan gaat onzekerheid niet ineens over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Foei, 'k heb een enorme was achterstand. 'k moet nu wachten op de droger voor schone kleren, anders kan 'k niet eens de deur uit, lol. Nog maar een kleine dertig minuten. En een nieuwe was alweer in de wasmachine. En daarna nóg één. Vandaag is 't voor mij dus wasdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Precies Bol, zo is het. En daar komt bij dat ik aan het afkicken ben en dat valt niet mee. Morgen heb ik een maand niet gedronken en ben ik ook een maand aan de Refusal maar ik ga echt door een hel. Heb nooit kunnen voorstellen dat het allemaal zo erg was maar het is zo. En afkicken is eigenlijk ook niet het juiste woord maar wat dan wel weet ik ook niet. Een andere levenstijl, andere gedachten, uit een nepwereld proberen te komen, teveel om op te noemen. Suiker, excuses geaccepteerd hoor en ik ben erg kattig, sorry ook daarvoor. Er is maar één ding heel, heel positief en dat is dat ik al een maand slaap als een marmotje, uren en uren, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goed Gunn dat je zo bezig bent. Dan blijft dat zwarte gat, waar sommigen invallen als ze niet meer drinken, ver van je verwijderd. Lieve Emmie, ja als je niet meer drinkt, komen er zoveel gevoelens naar boven. Soms had ik het gevoel dat ik er in verzoop. het is dat heel zwaar om dat allemaal een plaatsje te geven. Maar wat wel eens wil helpen is dat je het allemaal op gaat schrijven. Zeker wat je wilt veranderen en het dan een voor een probeerd aan te pakken. Dat geeft je miscchien wat meer rust. Ja en je hebt ook veel voor je kiezen gehad meis. Veranderen kost vaak heel veel pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Okay, weer frisse kleren aan (nog warm van de droger). 'k trek er op uit, mensen. 'k verheug me om allerlei dingetjes te bekijken. 'k ga een aantal laaggeprijsde artikelen kopen. 'k laat straks wel weten wat 'k allemaal gekocht heb. Toudelou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Veel plezier Gunn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Okay, ik ga nu off line en trek zo dadelijk de voordeur achter mij dicht ! Doeg ! Gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Succes gestopt, het ga je goed daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Gestopt! Heel veel succes en we gaan je volgen op je draadje! Goede vlucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Het is bij mij stilte na de storm en stilte voor de storm. Heb geen geduld! Lijkt wel crypto van Jan Meulendijks Maar hou het droog dit itt tot vele keren hiervoor, maar wil geen stress Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Gestopt: Zwaai, zwaai. Ik volg je verder op je draadje. Alle goede wensen die ik maar bedenken kan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Suiker, jij zou toch koffie gaan drinken in Amsterdam? Heeft dat er iets mee te maken? Hallo Nance. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Akelei, dat deed ik vroeger ook, toen mijn hond nog leefde. Probaat middel voor rust in je hoofd! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Mijn pauze is weer voorbij. Tot later allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Lytse als mensen het hier in de provincie Groningen hebben over de stad, bedoelen ze de stad Groningen. hahah Gaat verder goed hier, moet alleen even kijken of de koffie me goed bevallen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Middag, miss stomme vraag maar Aak, waar was je dan precies? Gestopt, sterke actie! Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goedemiddag, staat het hier stil of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 iedereen is koopjes jagen Jootje of de was aan het doen, ik heb boodschappen gedaan en zit hier met witte vingers van de kou, echt erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ben vanmorgen al op jacht geweest Jane. Ik hoop dat het een koopje is, maar wil er ook wel de hoofdprijs voor betalen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Hee Jane, ja ik zag dat er al bijna een uur niks gezegd was. Zijn het dan koopjesdagen dan of zo? Ik ben nog niet buiten geweest en weet niet of het koud is. En heb je echt witte vingers van de kou? Niet normaal he dan voor de maand mei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 het is geen doen om bij te lezen he Akelai, Ja de verzekering betaalt echt alles, behalve als Gestopt tussentijds afhaakt, dan moet ze 9.000 terugbetalen. Des te meer motivatie natuurlijk om alles wat ze tegenkomt echt aan te gaan. En omdat ze inmiddels al dik een maand droog staat, kan dat ook. Benieuwd naar haar verslag straks. ik heb een grote pan pindasoep gemaakt voor de kouwelijke liefhebbers:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goeiemiddag! Hmmmm, pindasoep, lijkt me lekker... weet nog niet wat ik zo meteen hier ga koken, denk macaroni. Saai, maar vinden ze hier lekker. Heb een tijdje droog gestaan, ben alweer een aantal weken terug gevallen, en ben me nu weer aan het warm draaien om weer voor droog te gaan... Twijfel nog een beetje over wel of niet helemaal droog; gelegenheidsdrinker zou voor mij betekenen ca 12 x per jaar uit en thuis bij familiefeestjes alco drinken, net als "vroeger", voor het uit de klauwen gierde dus. Vind het enerzijds jammer om alco helemaal op te moeten geven, moet er niet aan denken al die "gezellige" uren op cola en koffie te moeten overleven... Maar aan de andere kant, lees ik hier van veel mensen dat het enorm veel energie kost om af en toe te drinken, veel meer dan helemaal los laten. Ik heb nog weel een paar weken tijd tot het eerstvolgende familie feestje, dus hoef ik niet meteen te beslissen nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 heb je geen pindakaas in huis? Of satésaus? Het is erg simpel hoor: bouillonblokje met heel veel prei, ui en parika, knoflook en sambal in kokend water, paar handjes noedels crushen en 3 eetlepels pindakaas, na 5 min. ben je klaar voor een lekker maaltijdsoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Oke, die heb ik even gekopieerd, ik ben gek op lekkere, gemakkelijke recepten! Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Chrissy, wat jammer; ja je schrijft het zelf al en ook hier en ikzelf hebben minderpogingen gedaan. Slecht voor mijn eigenwaarde was dat falen steeds. Stoppen gaf mij rust en mijn trots weer terug. Doe als jou goed dunkt meis, je kent de voors en tegens en je kent jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden