Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Oh my lord... ik ruil nu met plezier Pinkpop in voor het songfestival... Doe mij 'kleine Hiawatha' nog maar een keer in viervoud .... ik neem alle kritiek terug;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik ga even onze Gunn een heeeeeeele hoop geven mensen. Keren jullie je even allemaal om? Nee Lytse niet stiekum kijken hé? Das even tussen Gunn en de Bolle:P Omtat tie ut zo bargoed doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Nou Bol, doe er dan namens mij nog maar een extra knuffel bij Ik ga hier afsluiten. Ga mijn tandjes poetsen en lekker op tijd naar bed. Morgen weer gewoon een vroege dienst. Lui, voor allemaal trusten straks. Laterrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik ga naar mijn bedje toe, truste en tot morgen! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik kom hier vandaag pas binnen gewandeld en heb al aardig en veel herkenbaar rondgelezen. Ik zit in mijn tweede dag droog en heb de "juiste" symptomen ;-) Tegelijk ben ik ook sedert een jaartje of twee in mijn menopauze. Ik vraag me af of er nog dames zitten in deze situatie. De neveneffecten van alcohol en de neveneffecten van de menopauze lijken voor mij soms verwarrend op elkaar. Kent er iemand dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Gaby, Moraalridder, mooi woord. Ik weet niet of je jezelf nu zo moet noemen. Heel simpel, in mijn beleving kreeg je een spiegel voorgehouden. Ik ben ervan overtuigd dat mensen onder invloed inderdaad dingen doen die men nuchter niet zou doen of durven. Het is mij ook regelmatig overkomen dat ik ergens was waar het drankgebruik uit de hand liep dus men zich ook anders ging gedragen. Ik voel mij dan ook niet meer thuis en heb totaal geen aansluiting meer met de mensen. Ik ging dan ook veel eerder naar huis. Nu ben ik inmiddels zover dat ik niet meer naar dat soort gelegenheden ga. Ik heb in een vriendenstel die flink drinken, ons contact is nog prima maar feestjes bij hen bezoek ik niet meer. Zij weten hoe ik daar over denk en respecteren mijn keuze. Ik zie ze nog regelmatig maar dan gewoon op een koffie, een kop thee en dan heb ik het prima naar mijn zin. Kroegen bezoek ik al heel lang niet meer, daar ben ik te oud voor geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Dah zeg!! Heb ik je net gemist vonneke Mooi toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Originally posted by: bolletjeIk ga even onze Gunn een heeeeeeele hoop geven mensen. Keren jullie je even allemaal om?Is het weer zover :DJij hete paddestoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Bliksem Bezoek Laters of ook niet *laat tanden zien* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Nee Lavendel daar heb ik gelukkig geen last meer van. Van beiden niet meer. Maar wat zijn de klachten dan? O en welkom op ons Superforum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Originally posted by: fleurtjeIs het weer zover :DJij hete paddestoel!quote> Hoejajahahahajajahaha. Maar niets met de tong hé daar ben ik te oud voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Lieve Frummers, ik heb wel teruggelezen. Maar terwijl ik dat aan het doen was, vielen mijn ogen af en toe dicht. :$ Van het buiten zijn word ik nog steeds moe. Voorheen was ik zelden buiten.... Het is geen desinteresse dat ik niet inhoudelijk reageer hoor. Morgen hoop ik de draad weer op te pakken. Wel wil ik alle super dappere nieuwe mensen een compliment geven. Geweldig wat ik lees. Hou dit vast, het is zo de moeite waard! Slaap lekker allen en sterkte voor die het nodig hebben. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Sommige mensen zijn zo ontzettend onbeleefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Bollie, Je hebt groot gelijk: Gunn doet het geweldig! Al die kusjes zijn dus verdiend. Ik heb niet gekeken hoor! Gunn: hou vol hoor. We steunen je waar we kunnen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 op wie doel je jen? goeienavond trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hoi allemaal, Jen je vroeg nog of niet drinken als je werkt in de horeca wel vol te houden was of zoiets. Ik kan je geruststellen, nee dat is niet lastig, gewoon niet drinken als ik niet wil. En ik werk alleen met mooi weer in de weekenden in de horeca, doordeweeks heb ik een andere baan. Dag twee van druk zit er op. Ga nu zo slapen Truste allemaal:lips: Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hi Jane, Ik vroeg me ook al af waar de posting van Jen op sloeg. Jammer van die mist aan de kust. Ik zag Jut en Jul al fietsen. Wat zal je het koud gehad hebben! Lavendel: welkom hier. Straks ga ik op "wie is wie" kijken, of je je daar misschien al hebt voorgesteld. Overgangsperikelen zijn voor mij ook al passé. Vertel maar wat je hebt, want we kunnen ons die tijd nog wel herinneren natuurlijk;) Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Madelief, Welterusten meis. Na zulke heerlijke dagen gaan we er morgen weer fris tegenaan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hi Albert, Ik had over je heen gelezen. Ik ben dit lange weekend goed doorgekomen. Lekker slapen joh en morgen gezond weer op. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Lytse Jul Lavendel, ik ben net door de overgang heen en op het "'ergste" dronk ik nog. Toen ik stopte verdwenen bijna al mijn klachten als sneeuw voor de zon. Als je het op kunt brengen om ook minder koffie te drinken is dat nog beter. Ik kon dat niet, dus hield wat opvliegers, maar veel minder als eerst en zonder echte zweetbuien. En mn humeur ging ook steeds de goeie kant op (als ik mn kinderen mag geloven:)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Goedenavond lieve mensen, Zo. Dat was barbeque nummer 4 vanavond...burp Lang leve de mist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Lavendel en Jane, Bij die overgang dacht ik, dat het me niet kon schelen hoe het me zou vergaan, want dat dit soort klachten tenminste overgaat! Uiteindelijk heb ik er niet heel veel last van gehad, of misschien viel het niet op bij al mijn overige klachten. Toch Lavendel veel sterkte ermee. Als je chagrijnig bent kom je hier maar even klagen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Originally posted by: JenSommige mensen zijn zo ontzettend onbeleefd.quote> Jammer Jen, ik begrijp het niet echt.Wellicht is het wat duidelijker als je hetwat toelicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Dag allemaal, Ik ga nu nog even bankhangen en dan bijtijds naar bed. Morgen weer naar therapie e.d. Welterusten en slaap lekker en ik heb het weer droog gehouden:) Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 ik ga nog even Canvas kijken truste alvast:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden