Spring naar bijdragen

Maandag 28 mei


Soni

Aanbevolen berichten

Goedenavond luitjes,

de hele dag erop uit geweest,

op de fiets en veel terrasjes

aangedaan.

Lekker langs de Amstel mooie plekjes

alleen jammer dat je zo nu en dan bijna

van je sokken wordt gereden door motorrijders.

Bij sommige terrasjes was het zo druk dat

we even naar binnen gingen om zelf maar

iets te drinken te halen.

En ja hoor, daar zaten ze, de echte drinkers,

hangend of zittend aan de bar en de drankwalmen

kwamen mij echt tegemoet.

Om eerlijk te zijn vond ik het een nogal

trieste aanblik, stralend weer en dan

aan de bar moeten hangen om aan de dagelijkse tax

te komen.

Mijn medefietser dronk ook een biertje,

het zij met mate,daar heb ik dus niets van, denk niet

van oh, kon ik maar niets van dat alles.

Al met al een lekkere dag op de fiets.

Mijn neus is verbrand, niet goed ingesmeerd.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Liesje,

Je mag trots op jezelf zijn. Hoewel je het heel moeilijk hebt vandaag, heb je niet gedronken! Chapeau!

Geloof me, het wordt geleidelijk aan beter. (Alleen als je nu gaat drinken kan je weer opnieuw beginnen, dus níet doen!)

Ik heb het waarschijnlijk gemist, maar waarom zit je in een rolstoel? Alleen vertellen als je dat wilt natuurlijk.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg dat wel Yvonne. 's Avonds in bed je helemaal rozig voelen van de frisse buitenlucht en de zon (hoewel ik altijd in de schaduw zit, want ik ben van blond, wit en sproeten :D).

Echt genieten deze dagen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neen maar, vandaag een anderhalve literfles water en bijna een pak ijsthee (ook 1.5L) soldaat gemaakt! 't weer is er dan ook naar.

En, jongens jongens jongens, onze hele wijk is oranje-gek aan 't worden! Met de nadruk op krankjorum! De huizen, de tuintjes, de speelattributen, de bomen, etc.

'k heb er niets op tegen hoor, maar zo uitbundig hoeft voor mij nou ook weer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Lies,

Wat zal dat afzien zijn voor je. Zie je erg op tegen de operatie? Als je inderdaad na de revalidatie weer goed kunt lopen, dan is het alle ellende waard.

Ik heb hier al een aantal keren geschreven over mijn buurvrouw en wandelmaatje. Door slijtage zijn twee ruggewervels ingezakt en zenuwen beschadigd. Ze heeft ook nog de ziekte van Parkinson en het komt waarschijnlijk niet meer goed.

Jij gaat er tegenaan hoor. En als je niet drinkt kan je ook niet zo gemakkelijk vallen!

Moet je die revalidatie intern doen of via dagbehandeling? Misschien weet je dat nog helemaal niet. Eerst maar duimen voor een goede afloop van je operatie.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje wat zijn ze bij jullie dan al vroeg bezig.

Hier nog echt helemaal niets.

Ik hou eigenlijk niet van voetbal.

Maar als 'wij' aan de bak gaan... ja, dan vind ik het toch wel hartstikke leuk allemaal.

Heb de foto van '88 nog op mijn netvlies staan.. samen met de sfeer hier thuis toen, kindertjes in oranje kleertjes die ze toch al hadden, oprecht plezier allemaal.

Ik doe ook altijd mee het poultje op mijn werk... ga gewoon effe lekker duiken in... en zit er hartstikke naast over het algemeen.

Maar gewoon, dat gevoel van 'met zun allen' ... vinnik leuk.

En ja, ik versier de voortuin met oranje vlaggetjes en als we moeten spelen hang ik de vlag van 'oranje' uit... de vorige keer was ik de enige hier in de straat, tsssssssssssssss, bezadigde spul hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Liesje, dan doe jij het toch met frummen, staren en flink janken. Jij kunt het ook! Echt!

@Dylan, whahahaha

@Yvon, jij ook een heel goede avond

@Madelief, was lekker he. Hier ook in de tuin. Is nu wel stuk frisser hier, straf windje

Vind het wel leuk al de zonnige verhalen te lezen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik een beetje over je heen las Lies.

Al vrij snel dus die volgende operatie?

Hoop dat het voor jou allemaal heel voorspoedig zal verlopen.

En ja... mankementen aan de knie... dat vergt tijd.

En dus heeeeeeeel veel geduld...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Lytse!

Ik ben ook flink steviger gaan drinken na het ongeluk. Ik zat immers thuis en kon niks. Eerst was het hardlopen mijn medicijn. Mijn man haalde gewoon bier voor me, maar dat mag 'ie niet meer van mij ;)

Ik ga er maar gewoon vanuit dat het goed komt met mijn knie, al wordt het lastig met stilzitten en nuchter blijven. Als ik durf sluit ik me bij het jaarpact aan. Idd eerst maar even geopereerd worden!

XXX Liesje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens het hele EK verstop ik me onder de dekens en kom er pas onderuit als Nederland is uitgeschakeld :D Ik heb helemaal niets met voetbal, ik sport liever zelf en ik vind het zo'n hype. Mensen gaan er raar van doen. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Veel mensen kijken er het hele jaar naar uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...