Rudy Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Honger en dorst gekregen. Even een hapje eten. Niet aan het aanrecht. Maar gezellig aan tafel. Saluut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Lenie chapeau, na gedane arbeid is het goed rusten. En nog een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 rbr.... dank je Rudy. eten zit er ook in...nu lekker even banken met koffie. latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Bor, Fijn weer van je te horen. Wat een positieve posting! Fijn voor je dat je je zo thuisvoelt bij de AA. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Bor:heart: Ik heb een geweldige dag gehad, na de spinning belde de makelaar dat de stickers verkocht op het huis werden geplakt. Thuis lag dochter nog op bed lui te wezen en die had een nwe bikini nodig. Dus ik heb gezegd haar te tracteren. Trein naar Alexandrium gepakt en in de 2 goedkoopste winkels die ik ken zijn we voor héél véél geslaagd voor héél weinig. We moesten er een eindje voor lopen en hadden echt een moeder/dochter gesprek. Zooo oogsten deze weken. Vanavond gaat ze haar maand naar vader toe en wat zal ik haar missen. mijn opstandige puber die een deel van haar jeugd oversloeg door alle perikelen thuis. En die nu, nog net geen 17, niks opstandigs meer heeft en als een kind zo blij de mandjes mee vollaadde met een slimme smile vroeg: jij tracteerde toch? Ik dacht een bikini of een etentje, maar dit was zoveel leuker. Er lijkt wel een knop om: eindelijk oogsten of zoiets. Mijn vakantie kan al niet meer stuk en ons weekje turkije komt ook nog. Life is good:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Jane, Ik was nog even bij "wie is wie". Wat een leuk verhaal over je belevenissen van vandaag. Oogsten inderdaad. Geniet ervan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Borretje, Wat een herkenning vind ik in je schrijven!!! Misschien lukt het mij ooit om zo ook mijn gevoelens en belevenissen hier neer te zetten. Ik ben oprecht blij voor je! Jane, Wat heerlijk dat je zo geniet samen met je dochter! Die 2e kans die we hebben, die pakt mooi uit he? Bij mij ook gelukkig. Die momenten laten je beseffen, dat dit alles maar dan ook alles beter is dan te drinken. tiepvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Ja Madelief en Lytse ik kan het zelf amper bevatten soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Ben bezig om voor twee rijen tegels eruit te halen en 20 cm. zand eruit te scheppen. Beetje last van m'n rug. Mar dan kan de muur een paar dagen drogen en hecht de cement beter. Nou vooruit Bol ga er nog ff tegenaan ppffffttt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Héhé, goedenavond nog eens iedereen. Ik had op een verkeerd draadje gepost. Ik dacht al, 40 pagina's ??? Vanuit de haven hier, mijn laatste nachtje voor mijn vakantie begint. Ik heb er al erger voorgestaan, joehoeeee. What's Up teergeliefd forum ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Jane, wat een fijn bericht. Het komt je toe meid!!! Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Rudy, ik moest twee keer kijken... Goeie nieuwe look! Wat geweldig Jane, heerlijk lijkt me dat, die stickers plakken... En zulke mooie momenten met dochterlief. Dan zie je elkaar ook makkelijker wat langer niet, als het afscheid zo goed was, bedoel ik. Hier is ook de uittocht begonnen. Dochter zit al met vriend in Italie. Zoon en man vertrekken woensdag. Ik blijf in NL. 't is te druk voor me. Vorige jaren ging ik ten onder. Nu ben ik een stukje voorzichtiger en wijzer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 dat mag wel een stuk heten Gwen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Prachtig Jane, je bent begonnen met uitpakken van de geschenken die je hebt verdiend zonder er iets voor wordt terug gevraagd. Je oogst wat je zaait. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Ja gwen ik ben van bellefleur verandert in een asianman. Daar zit een verhaal achter. Er zijn mensen die mij weleens vragen of ik uit Indonesië kom. Jammer genoeg niet want ik heb wel wat met die landen. Ik denk de waas van mystiek die er omheen hangt en het eten. Meer is dat niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Goede avond, ga even bijlezen. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Will ik wens je alvast een fijne vakantie. Kom gezond weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Mensen ik sluit af, heb wat last van m'n rug. Lees morgen de d.d. wel. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Dankjewel Rudy, ik vertrek donderdagnacht. Nu eerst bootje losgooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Slaap lekker Frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Lieve mensen, Alleen de twee laatste pagina's gelezen... Bor:present: Fijn om te lezen dat je op de goede weg bent Jane:present: Word er warm van als ik je lees Daar! gaat het om Wie zaait, zal oogsten En gezaaid heb je Will:present: Heel fijne vakantie! Gwen:present: Goede keuze dus en even het rijk alleen kan ook lekker zijn Truste Madelief:lips: Na een droge dag sluit ik ook af Tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Wat fijn om je verhaal te lezen, borretje. Ik bewonder je kracht. Jane, heerlijk zo'n dag met je dochter. Ga weer afsluiten. Hebben door verkeerd te lopen veel te lang gelopen. Het was wel een heell mooie route, het weer werkte alleen niet mee. Poncho aan ,poncho uit. En heel af en- toe wat zon. Ga lekker mijn bed opzoeken. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Goedenavond allemaal, wat een korte draad maar hoe een mooie berichten! Bor, wat fijn te lezen, ik ben blij voor je. Ook dat je het besef hebt niet altijd en eeuwig het boetekleed aan te hoeven trekken. Dat gun ik je zo! Jane, wat een rijkdom, zo met je dochter, daar kan ik dan gezond jaloers op zijn. Het lijkt me zo'n rijk bezit, Echt ik ben ontroerd door je fijne en mooie bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Die SB van jou bracht me op t idee han dus thnx to you too (ik mag morgen al wat gaan ruilen dochter dacht dat haar achterste kleiner was dan ik zei; wishfull thinking dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 AAAaaaaaahhhh GGGGGGGGGGggggggggggggggggggrrrr ik wordt iedere keer van internet gegooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden