Spring naar bijdragen

zondag 2 september


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De kleine deugniet is n grote sterke beer geworden, maar wel n scheetje van n beer, hoor!

Met zachte doch constante hand begint het luisteren nu ook steeds beter te worden, ook als er andere onties in t spel zijn. Dat was eerder wel s wat minder.

Nou egt naar t bossie, hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog meer felicitaties deze keer voor

Bo en Lavendel, geweldig twee maanden niet gedronken. :musicnote::present::moon::sun::light::present::rose::)

En lees ik goed dat Jopie een huisje heeft. Fijn joh. Baan, huis, komt helemaal goed.

Ga nog even bijlezen, heb gisteren niet ingelogd. Eerste keer in ruim twee maanden. (behalve dan in de vakantie) Was ook niet zoveel thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goedemiddag samen!! :moon:

Wat een feest vandaag hier!

Allereerst lieve Bolletje,

van harte gefeliciteerd en een fijne dag!

:heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart:

:heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart:

:heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart:

:heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart:

En is Sha ook jarig????

Lieverd, jij ook een fijne dag!!!

:heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart:

:heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart:

:heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart:

:heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart::rose::heart::present::heart:

Bootje en Lavendel,

Super power girls!!!

Gefeliciteerd met jullie 2 maanden!

:present::present::present::present:

:present::present::present::present:

:present::present::present::present:

Voor jullie allebei een bos rozen!

Jopie :heart:

Wat een fijn bericht!

Het is je van harte gegund!

Ik heb nog niets teruggelezen,

maar zag dat Zonnetje vroeg

hoe het gaat met niet roken.

Lief van je hoor!:present:

Op en af, zeker achter de laptop is het moeilijk.

Maar ik steek de eerste niet op.

Eenmaal nu de stap gezet,

ga ik ervoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tante Bol van harte gefeliciteerd..

Vanavond kom ik om gebak en je zelfgemaakte sate:D

Deze zijn voor jou :present: :present: :present: :present::present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present::present: :present: :present: :present:

En deze zijn voor mn Nichtje Sharah

:present: :present: :present: :present::present: :present: :present: :present:

En Diesel je wilt wel erg snel van alle verjaardagen af zijn, maar ik ben niet jarig hoor. Geen idee hoe je daar aan komt.

Neeeeeee volgende keer moet je gewoon weer gebak bakken en de slingers ophangen.

Jopie voor jou huisje ook een alvast een bossie

:present: :present: :present: :present::present: :present: :present: :present:

Zoo ga ff fietsen op fiets met knupke:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag even op pad geweest, een terrasje gepakt. Gelukkig lukt het mij toch wel om leuke dingen te ondernemen. Ik krijg twee keer in de week nu massage. Na de derde massage begon mijn lijf te reageren in positieve zin. Dat er een stuk spanning van afgaat. Soms is het nog alsof ik electriciteit in mijn kop heb. Er zijn dagen dat ik mij misselijk en hondsberoerd voel met barstende koppijnen, maar er zijn nu tussendoor ook dagen dat ik mij goed begin te voelen. Dan doe ik rustige activiteiten. Vooralsnog beschouw ik mij nog als voorlopig maatschappelijk uitgeschakeld, maar ik leer zorgen voor mijzelf. De was draait nu, de afwas straks maar opruimen. Ik ga nu plat op de bank.

Maar HEY ! IK DRINK NIET !

Gestopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst,

Bollie,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Een hele fijne dag toegewenst!

Gestopt,

Harstikke fijn, dat je je nu een beetje weet te vermaken.

Massage's zijn ook fijn om te ontspannen he.

Het kan ook goed helpen om alle afvalstoffen uit je lichaam te verwijderen.

Wel goed veel water drinken na de massage he, anders kan je last van misselijkheid en vooral hoofdpijn krijgen.

Veel succes met alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey hey, een bijzonder goedenavond iedereen in de huiskamer.

Eindelijk terug van mijn motortoer in het zuiden van Nederland, en het was er weer prachtig. En ook weer prachtig weer weer :D Hihi.

Bovenal ben ik jullie meeting van binnenkort even te slim af geweest. Die dag moet ik werken in de haven, maar ik ben de vrijdag al de buurt gaan verkennen bij Liefje, en ik kan jullie nu alvast vertellen dat jullie in de watten gaan worden gelegd. Ik ken ze nu toch al een beetje. Mijn bezoekje bij haar was weer van boven alle kwailteit. Hartelijk onthaal, een heerlijk AV biertje en bijbehorende snack. En dan is dit nog maar een blitzbezoekje van redelijk onverwachte aard ;)

Ik ga aan jullie allemaal denken hoor, en heb veel spijt er niet bij te kunnen zijn.

Komt nog wel eens ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie jarig ??????

Hipperdepiep hoera, Hipperdepiep hoera, Hipperdepiep hoera,

Bolliewolliebolliewolleke toch. Dikke proficiat hoor, drie dikke zoenen en een warme knuffel vanuit Belgenlandje.

:present:

:present::present:

:present::present::present:

:present::present::present::present:

:present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Sha: Sarah geworden en we wisten van niets.

Slinger dus::musicnote::present::heart::present::musicnote::present::heart::present::musicnote:

Bo en Lavendel: goede maatjes samen, 2 maanden nu, bos bloemen::present::present::present::present::present::present::present:

@ Will: lekker dat je mooi weer hebt gehad en ook nog bij je bezoek aan Madelief. Duim maar dat wij ook mooi weer hebben als we komen.

@ Roosje: bedankt voor het opstarten van het dagpact. AR zit nog niet in de routine denk ik. ;)

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...