bolletje Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Jaap zo door gaan hé? Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 :):heart::light::):heart::light::):heart::light::):heart::light::):heart::light::):heart::light::):heart::light: Jaap 18 maanden al weer: je gaat normaal gesproken praats krijgen op die leeftijd; nou dat hebben ze bij jou thuis ook wel geweten zekers:D goeiemorgen trouwens waarblijft die zon:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Lieve Borrie, Blijf a.u.b. jouw verhaal schrijven. Het is jouw pijn, jouw verdriet en jouw frusratie en dat moet je blijven uiten en delen, zodat je toch een stukje kwijt raakt van al jouw ellende. Niemand kan het forum naar zijn hand zetten omdat het forum van iedereen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 NoNo bescheidenheid siert je want dan heb je minder last van euforie:) maar evengoed heb je een slinger verdiend hoor een mooie rooie op naar de volgende week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Goedemorgen, en meteen weer weg naar het werk, maar even Jaap feliciteren met zijn anderhalf jaar Proficiat Jaap, well done!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Goeie morgen Gabs. Hoe is ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 O helemaal ons sterk trekpaardje vergeten. Die heeft er zo maar 15 dagen opzitten. Voor jou een bos :present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 @bolletje: Sapperdeflap... :) :) :) :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Goedemorgen, ff snel want het is D-day kennelijk vandaag hier op kantoor. Jaap:present: DAGPACT Albert Lytse Marc Travel Ga goed allen op deze mooie zonnige dag. Later.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Goedesmorgens. Verkouden en vannacht ruim 9 uur geslapen. Beetje inhalen van het vroege opstaan door de weeks. De hh klussen al gedaan en nu relaxen. Was ik toch een dag te vroeg voor Jaap. Nou ja, wat is een dagje op anderhalf jaar. Het was natuurlijk wel een belangrijke dag toen je stopte Jaap, denk ik dan. Wat dat betreft maakt het wel uit. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 goeie middag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Jopie, ik ben ook blij met jou Borretje, de 1 heeft het vaak over zijn hond, de ander over haar tuin, buurvrouw, mannie, vriendin of wie of wat dan ook wat op dat moment in het leven een rol speelt. Zo is jouw zoontje voor jou belangrijk. Daar mag je vrijuit over praten. En dat hij geen reden is om te drinken, dat weet je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Goeiemiddag Leann. Ik ging er net weer vandoor. Fijn dat je 11 dagen helder bent! Hoe bevalt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Vanmorgen weer een goed gesprek gehad met bij de verslavingszorg, hoop dat zij dat ook vond:D Ik doe eigenlijk niets met het boekje wat ze mij gegeven heeft, hoezo ik eigenwijs. Ben ik dan toch iemand die het op haar eigen manier wil doen, ja maar wel met behulp van deskundigen en ervaringsdeskundigen;) Het gaat goed en het komt goed. Moet nog een lange weg gaan maar vooruit doorzetten, niet door denderen zoals ik vaak doe, als het goed met me gaat. Ongeduldig ook, tsjong wat leer ik mezelf kennen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 [Heb zelfs niet geprobeerd in te vullen hoe het gesprek zou kunnen verlopen:huh: Heb ik mezelf zo verloren in de drank? Wat erg:(quote> Dat zul je nooit echt weten Kame, maar het belangrijkste is dat je nu een andere weg bent ingeslagen en hoe:heart: Goede midddag trouwens, wat een rust hier. Iedereen aan het genieten van de zon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Jaap, nog een klein slingertje voor jou. NoNo en Leann, ook voor jullie, Vandaag voel ik me gelukkig weer rustiger, goed geslapen, gisteren gesport, zo een stuk lopen. Goed bezig dus. En vooral niet gedronken. Ik verbaas me erover dat ik eigenlijk weinig trek heb. Denk tegen de vroegere borreltijd best wel eens oh lekker een wijntje, maar kan het zo ombuigen. Nee ik drink niet en dan een hele grote punt. Wel moet ik echt opletten dat ik goed voor mijzelf zorg, tijd neem om te ontspannen, stil te staan bij hoe het met mij gaat. Doe ik dat niet, krijg ik meer trek, heb ik gemerkt. Wat ik echt heel fijn vind dat ik geestelijk veel minder blijf hangen in moeilijke gebeurtenissen. Maak er een minder groot punt van, kan het ook beter beredeneren. Is trouwens niet het goede woord, want ik ben een gevoelsmens. Conclusie, ik ben heel gelukkig dat ik de stap genomen heb om te stoppen met mijzelf te verdrinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Vergeet ik Emma, Gefeliciteerd met vijf maanden niet drinken:musicnote::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Emmaroos gefeliciteerd met de vijf maanden. Je had vaak een hoop gedoe en hebt het toch maar gedaan. Op naar het hele halve jaar. Jaap ook heel mooi. Ik heb je metamorfose mogen meemaken. ga zo voort. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Goedenmiddag allemaal DAGPACT Albert Lytse Marc Travel Rosa Gistreren heb ik het droog gehouden. Bor, ik las dat je het gisteren zo moeilijk had en toch de trek hebt kunnen weerstaan, sterk van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Wat een rust hier iedereen te werk? Jane zal vast wel weer op het strand zitten en gelijk met dit mooie weer het nadeel van koken voor een groep mensen is wel dat ik alles moet proeven avondeten hoef ik in ieder geval vanavond niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ben toch niet de enigste zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Kameleon, dat is toch prachtig dat je zonder drank het conflict heb opgelost van mezelf vind ik dat ik juist alleen maar sterker ben geworden om nuchter confronterende situaties aan te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Albertina, ik hoop dat je huis nu definitief klusvrij is hierna wel een les denk ik voor je gweest niet meer vooruit betalen...maar eerst werk leveren boter bij de vis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Nono, voor je 15e dag. en voor Leann ook èèn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Jaap Van Harte met je 18 maanden! Emmaroos met je 5 maanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden