Spring naar bijdragen

Donderdag 6 september 2012


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:musicnote::)B):rose::sun::D:heart::light::present::moon::musicnote::)B):rose::sun::D:heart::light::present::moon::musicnote::)B):rose::sun::D:heart::light::present::moon::musicnote::)B):rose::sun::D:heart::light::present::moon::musicnote::)B):rose::sun::D:heart::light::present::moon::musicnote::)B):rose::sun::D:heart::light::present::moon::musicnote::)B):rose::sun::D:heart::light::present::moon:

Jaap 18 maanden al weer: je gaat normaal gesproken praats krijgen op die leeftijd;

nou dat hebben ze bij jou thuis ook wel geweten zekers:D

goeiemorgen trouwens

waarblijft die zon:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorgens.

Verkouden en vannacht ruim 9 uur geslapen. Beetje inhalen van het vroege opstaan door de weeks.

De hh klussen al gedaan en nu relaxen.

Was ik toch een dag te vroeg voor Jaap. Nou ja, wat is een dagje op anderhalf jaar.

Het was natuurlijk wel een belangrijke dag toen je stopte Jaap, denk ik dan.

Wat dat betreft maakt het wel uit.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, ik ben ook blij met jou :present:

Borretje, de 1 heeft het vaak over zijn hond, de ander over haar tuin, buurvrouw, mannie, vriendin of wie of wat dan ook wat op dat moment in het leven een rol speelt.

Zo is jouw zoontje voor jou belangrijk. Daar mag je vrijuit over praten.

En dat hij geen reden is om te drinken, dat weet je wel

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen weer een goed gesprek gehad met bij de verslavingszorg, hoop dat zij dat ook vond:D

Ik doe eigenlijk niets met het boekje wat ze mij gegeven heeft, hoezo ik eigenwijs.:)

Ben ik dan toch iemand die het op haar eigen manier wil doen, ja maar wel met behulp van deskundigen en ervaringsdeskundigen;)

Het gaat goed en het komt goed. Moet nog een lange weg gaan maar vooruit doorzetten, niet door denderen zoals ik vaak doe, als het goed met me gaat.

Ongeduldig ook, tsjong wat leer ik mezelf kennen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Heb zelfs niet geprobeerd in te vullen hoe het gesprek zou kunnen verlopen:huh:

Heb ik mezelf zo verloren in de drank?

Wat erg:(quote>

Dat zul je nooit echt weten Kame, maar het belangrijkste is dat je nu een andere weg bent ingeslagen en hoe:heart:

Goede midddag trouwens, wat een rust hier. Iedereen aan het genieten van de zon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap, nog een klein slingertje voor jou. :musicnote::heart::sun:

NoNo en Leann, ook voor jullie, :present::rose::)

Vandaag voel ik me gelukkig weer rustiger, goed geslapen, gisteren gesport, zo een stuk lopen. Goed bezig dus. En vooral niet gedronken.

Ik verbaas me erover dat ik eigenlijk weinig trek heb. Denk tegen de vroegere borreltijd best wel eens oh lekker een wijntje, maar kan het zo ombuigen. Nee ik drink niet en dan een hele grote punt.

Wel moet ik echt opletten dat ik goed voor mijzelf zorg, tijd neem om te ontspannen, stil te staan bij hoe het met mij gaat. Doe ik dat niet, krijg ik meer trek, heb ik gemerkt.

Wat ik echt heel fijn vind dat ik geestelijk veel minder blijf hangen in

moeilijke gebeurtenissen. Maak er een minder groot punt van, kan het ook beter beredeneren. Is trouwens niet het goede woord, want ik ben een gevoelsmens.

Conclusie, ik ben heel gelukkig dat ik de stap genomen heb om te stoppen met mijzelf te verdrinken. :heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...