Spring naar bijdragen

vrijdag 14 september


Jaap

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je wel bolletje!

En ik ga er gewoon helemaal vanuit dat het lukt. Natuurlijk sta ik nog helemaal aan het begin van een hele lange weg (dat heb ik wel geleerd door hier veelvuldig mee te lezen),

maar het begin is er en het gaat me tot nu toe goed af.

Alle vertrouwen dus!

Jullie hebben een meeting morgen hè?

Alvast heel veel plezier dan! Maar dat zal vast wel lukken :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Nicky morgen is de meeting. altijd een hele leuke bijeenkomst waarin iedereen ook een echt hoofd te zien krijgt bij de forumnamen, en vaak heel anders dan dat je denkt. Tenminste dat was bij mij zo, en als ik dan weer thuis kom denk ik wie hoorde nu weer bij welk hoofd.

Maar het is altijd erg leuk dus zal dat dit jaar ook wel zo zijn, Made heeft in ieder geval haar uiterste best gedaan. Ik heb er zin in.

Zal eens even kijken bij wie is wie, want ik weet niet meer of ik daar op jou gereageerd heb.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zelf ooit eens (hoor mij nou, alsof ik honderd jaar oud ben) aan het chatten geslagen en uiteindelijk ben ik toen ook naar een meeting daarvan geweest.

Weet nog dat ik het dood en doodeng vond, maar wat een feest was dat zeg. Heb er een hele leuke tijd gehad, ook nog jaren later goede vrienden aan over gehouden.

Zelfs manlief heb ik op die meeting (via via) leren kennen, dus tja.. het was wel degelijk een succes :-)

En ik heb zo eens links en rechts meegelezen en ik heb inderdaad gezien dat iedereen, en zeker Madelief, er maar erg druk mee is.

Maar dat maakt het des te leuker al die voorpret toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...