Lytse Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Weer even aan het bijlezen. @ Kameo: een geheugen als een ijzeren pot isd juist een heel goed geheugen (dit i.v.m. Soni die vandaag naar de tandarts moest); die andere vorm, die jij beschrijft, is een geheugen als een vergiet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Lytse vroeger was ik blond:huh: Van Soni wist ik hoor, we pb'en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Kameo: We moeten nog eten, dus ik ben weg. Na het voorlezen heb ik eerst even uitgerust. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: DinahVoor wie maak je die AR?quote> Het bedrijf stuurt die naar de klanten Dinah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Welkom Siepapoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Goedenavond allemaal! Goed dan, eerste berichtje van mij op de dagdraad... Ik zag dat er nu niet zo veel mensen zijn ingelogd, dus nu kan ik het vast nog wel bijhouden :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Welkom Nicky ik hoop dat je gauw adb. wordt en vooral dat je het heel lang mag volhouden. Ik wens je heel veel suc6:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Dank je wel bolletje! En ik ga er gewoon helemaal vanuit dat het lukt. Natuurlijk sta ik nog helemaal aan het begin van een hele lange weg (dat heb ik wel geleerd door hier veelvuldig mee te lezen), maar het begin is er en het gaat me tot nu toe goed af. Alle vertrouwen dus! Jullie hebben een meeting morgen hè? Alvast heel veel plezier dan! Maar dat zal vast wel lukken :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Welkom Nicky, ik hoop dat je je hier snel thuis gaat voelen. En inderdaad...er zijn momenten dat alles en iedereen over elkaar heen struikelt bij wijze van spreken en periodes dat het even lekker rustig is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ja Nicky morgen is de meeting. altijd een hele leuke bijeenkomst waarin iedereen ook een echt hoofd te zien krijgt bij de forumnamen, en vaak heel anders dan dat je denkt. Tenminste dat was bij mij zo, en als ik dan weer thuis kom denk ik wie hoorde nu weer bij welk hoofd. Maar het is altijd erg leuk dus zal dat dit jaar ook wel zo zijn, Made heeft in ieder geval haar uiterste best gedaan. Ik heb er zin in. Zal eens even kijken bij wie is wie, want ik weet niet meer of ik daar op jou gereageerd heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ik ben zelf ooit eens (hoor mij nou, alsof ik honderd jaar oud ben) aan het chatten geslagen en uiteindelijk ben ik toen ook naar een meeting daarvan geweest. Weet nog dat ik het dood en doodeng vond, maar wat een feest was dat zeg. Heb er een hele leuke tijd gehad, ook nog jaren later goede vrienden aan over gehouden. Zelfs manlief heb ik op die meeting (via via) leren kennen, dus tja.. het was wel degelijk een succes :-) En ik heb zo eens links en rechts meegelezen en ik heb inderdaad gezien dat iedereen, en zeker Madelief, er maar erg druk mee is. Maar dat maakt het des te leuker al die voorpret toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Oke, ik sluit hier nu af, ga nog eventjes voor de tv hangen voordat ik naar bed ga met een goed boek Nogmaals, allemaal heel veel plezier morgen! Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 21.10 u CANVAS Irina Palm; aanrader! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Nicky, Welkom hoop van harte dat je je snel thuis voelt hier in onze huiskamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Nicky Welkom En ik hoop niet dat je je thuis voelt (klinkt raar maar bedoel het goed) Voel je gewoon thuis, vanaf nu hoor je er bij namelijk. Beleef het en doe er zeker je voordeel mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Lezen is anders als zeggen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Nicky, Welkom hier! Ik zit een beetje veel op het meetingdraadje. Dat nemen jullie me niet kwalijk hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Foei Made:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Trusten mensen tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Tot morgen Bol, slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Slaap lekker bolletje, tot morgen. (Klinkt leuk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 truste Bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Slaap lekker, dear Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Bolletje, Tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ik ga ook zo langzamerhand mijn bedje in. Truste allemaal:lips: Veel plezier met jullie meeting. De anderen zie ik hier morgen wel. Wel wil ik graag uitslag van de meeting hoor;) tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden