Lytse Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goedemiddag allen, @ Lavendel, RLiesje en Madeleine: ook vandaag nemen we de eerste niet! Soothe: leuke link over kleuren mengen. Zal het aan geïnteresseerden doorgeven. Inderdaad is het voor iedere verfsoort en kleursoort anders. Mijn zijdeschilderkleuren ken ik van haver tot gort: geen probleem. Er zijn ook leuke oefeningen om met je eigen kleuren te experimenteren. @ Lenie: fijn dat je op dit moment niet aan het werk moet. Al je vet is weg, dus ik kan me voorstellen dat je het koud hebt. Nu eerst aan het eten. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 En weg is ze weer terwijl ik had willen vragen hoe het met je lichaam is nu Lytse. Erg veel last nu het kouder wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Avond allen, jaja, koud inderdaad!!!! Zou graag willen dat ik nu een wat dikkere vetlaag had. Ne zak cement (50 kg dus, alle vroeger toch) is net iet wa te weinig voor de kou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Spekvet heb je nodig VM;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Of een lekkere bontjas, nepbont natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Laat nu net hard gebakken spek. Of een gebakken hammetje met mosterdsaus. zeker bij mijn lievelings gerechten horen!!!! Idd. Jo, maar ik heb ook nog een echte astracan van mijn grootmoeder en die is er toch al. Super lekker warm en nog mooi ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Van middag laatste eind meeting gehad en t zit er weer op vooreen tijdje. T was weer leuk maar ben ook weer blij dat t achter de rug is en dat t niet al te lang was dit keer. Ook dat het weer nog mee zat. Hebben ook al gehad dat we bij - 10 met en ijzige wind zowat vast vroren aan de stellingen. Of 30 graden met helm en zwarte werk kledij.... das t ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?f...tailpage&v=DzSy-7fcUH4 Even kijken of ie kan. Ik denk het wel. Mensen tijd om even te lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Stoppen met roken VM, dan komt er wel beetje spek bij. Gewoon die eerste laten staan. Je denkt waarschijnlijk bijkans dat je gek gaat worden maar hou vol; ook dat gaat weer over. Echt waar! Mogge Kirk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Lekker slapen is toch fijn joh. Heerlijk. Was t koud op de fiets? Het begint nu wel koud te worden, thermometer zegt 3.5 en dalende. Brrrrr. Lekker. Kacheltje al aan, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Avond! Het is zeker fris buiten! Net de katjes gevoerd voor de nacht, en ze kropen allemaal dicht tegen me aan. Gelijk wat dekentjes gepakt voor ze. Kunnen ze een beetje warmer liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 @Spike, Zo'n mazzeltje heb ik nou nooit is maar mag ik zeggen dat ik je goed vind klinken ? Jij gaat afbouwen en ik begin net. Zo hebben we allemaal wat. Ik hoop niet dat ik veel bijverschijnselen krijg, zoals met de andere AD Deze zijn mild zei ze, dus we gaan het zien. *pffff vaudjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Idd Big B ! Weet ik van vorige pogingen! Kilo of 5 erbij, net goed! De plannen worden gesmeed! Samen met m n maatje. En nu voor echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Spike, Je klinkt inderdaad goed. Ik hoop dat de weg die voor je ligt, iets makkelijker zal gaan. Truffel, Jij begint nu met een andere AD? Slikte je nu niets? Het duurt altijd even voor ze aanslaan begreep ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Shoot, wéér bericht getypt en dan zegt tie dat ie me niet kan verbinden met ADB. balen want dit is twee x nix. Ook wel 3x nix.... Zou mn laptoppie echt op laatste beentjes lopen..Na ja, we sulle sien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 weet niet of aan de top ligt hoor. Ben hier ook al twee dagen elle lange bericten voor niks aan het typen. Beantwoorden, ok. Tekst typen , ok. Beantwoord onderwerp klikken en weg tekst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Oke dan heb ik je door de war gehaald met iemand anders Ik heb al eerder AD geslikt, maar ja met alcohol. En dan werkt het niet. Ben al een tijdje bezig (kleine 7 jaar) Ik moest al die troep niet meer. Echt rot ervaring ermee gehad. Nu echt een goed gesprek gehad met de psych. Zo zonder kom ik er blijkbaar ook niet. Zonder drank ga je toch anders denken en mensen en dingen een 2e kan geven Daarbij genomen dat ik een verrassende diagnose gesteld kreeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 @Madelief ik ga wat merken na 2 weken, maar echt werken doet het pas na 6 weken Dus inderdaad geduld is een schone zaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Tja, dat krijg je dan he Hannah,na al die jaren en met al die draden, dan vallen de verbindingen weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Wilde ik al een tijd zeggen maar zag je nooit op t zelfde moment, Roza!!! Proficiat met je baan. Ben er zeker van dat het goed en leuk gaat worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Spike, fijn dat je je tentje hebt opgeborgen. Fijn te lezen dat het beter met je gaat. Het was misschien wel goed voor je; even een tijd voor bezinning. En nu je hem droog hebt weggeborgen blijft hij netjes. Dan kun je hem altijd weer tevoorschijn halen als je weer even een periode van rust en bezinning nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ja Hannah, muizen die al es her en der beginnen knabbelen enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Fijne avond nog Spike! En trek?? Ach dat gaat even snel weer over. Hete douche oa ja. Woman zei altijd, uitzitten die trek, houtje bijten! Duurt maar even. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Zal toppie nog ff houwe dan... Brrrr, al gezakt nr 2.6 graad, lekkerrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 @ Bol: meestal heb ik niet veel last van de kou, tenzij mijn nek onbedekt is. Gisterenavond trouwens wel last van mijn rug, omdat ik een tijd op een muurtje heb gezeten, in afwachting van de rolstoeltaxi. Vandaag weer oké. Bij mij is het meer in beweging blijven. Als ik een tijdje niet heb kunnen lopen, nemen de klachten per dag toe. Vanmiddag een oeps moment: ik lag in bad toen de glazenwasser kwam! Als een haas een niet zo goed sluitend rolgordijntje laten zakken en het licht uitgedaan! Ging goed. Vandaag de boodschappen gedaan. Buurvrouw was ook moe na de dag van gisteren, maar had het heel leuk gevonden. Andere buurvrouw haar blonde labradorpup van 8 weken vanmiddag opgehaald: smelt, smelt! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden