Tatum Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Borrie, sorry, ik met je mee voor Fleurtje Hoe kunnen we iets starten om fleurtje weer terug te krijgen? Een draad? En die aan Tactive te tonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Hannah, dat vind ik nou een mooie en treffende uitspraak op zo'n draad. Dat die mensen worden gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: borretjeAch; eigenlijk erger ik me dood aan die cola- zuipende kippenbil..Maar als ze er niet is hou ik van haar.quote> Bor, kom op! Jij bent veel sterker dan dit. Jij kunt dit we gaan ons niet depri laten maken, we maken actie. Fleurtje terug, Fleurtje terug, Fleurtje terug....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 phoe, nu krijg ik natuurlijk ook een ban Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Kirk, je doet het prima Ik wil niet dat je ongenuanceerd met tatoos om gaat. Zo iets heeft heel veel betekenis. Sorry als ik iemand irriteer. Ik ben in een ik-ben-in-een-geïrriteerd-en-in-een-opstand-bui. Morgen beter. Ik ga maar slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Zo, Buufje achter de pc. weg. Kan ik ff trusten zeggen. Slaap lekker allemaal en tot morgen weer. O ja nog vergeten te zeggen. Vanavond nog een lekkere kippebil gegeten. Deed me denken aan die kippenbil van ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Borrie, slaap ook lekker. Even fijn dromen ...... Ik ga ook slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Was weinig thuis deze week. Nu eindelijk een beetje bijgelezen. Soms maar moeilijk te volgen, maar snap de grote lijnen. Het schokt mij dat Fleur een eeuwige ban heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Borretje: is dit een reactie op mijn posting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 ik meld me droog af vandaag ben net lekker gaan eten met collega's keihard gelachen was heel erg nodig lachen is nog steeds mijn beste medicijn allen lief bedankt waartegen ik vandaag kon aanleunen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 zout bewaren maar, ik las net dat het sneeuwt daar in het hoge noorden. welterusten mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 TBS Bij de Belgen zo Met Theo Maassen Adieu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Hier doorzichtige sneeuw It raint.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ik meld mij ook droog af vandaag, weltrusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goedenavond frummers, @ Kirky: ik hoop dat dat misverstand over je uren opgelost zal worden, want minder poen kan je natuurlijk niet gebruiken. Die tatoeage die je afbeeldde vond ik erg mooi, maar ik vraag me dan altijd af wat er staat? @ Borretje: lekker weekend toegewenst meid. Je wordt door mij niet bewust genegeerd! Wat denk je wel! Zuster in de strijd, geen tweelingzuster natuurlijk, want dat is BamBam al. Nu eerst maar eens verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: borretjeNee hoor lieve Priempje, helemaal niet.Het was iets anders, laat maar mooi zo.Hoe is het met je?quote> OkeMet mij gaat het goed op dit moment.Heb het druk. aanpassing: voor allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Lavendel en Jootje: goed gedaan. Deze dag zijn we weer goed doorgekomen. Chapeau!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 en hier nog iets nog meer completer anders om met een glimlach te gaan slapen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Kirk: snap ik hoor. We hebben het hier al eerder over gehad. Het is een langdurige wens van je, niet een opwelling. Heb je maar één kind? Anders voelen de anderen zich misschien vergeten? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ja, dat is waar. Dat ligt net iets anders. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: marjoTBSBij de Belgen zoMet Theo MaassenAdieuquote> Dat is een goede reden de televisie aan te zetten,Mooie kerel die Theo. Zelf duik ik mijn bedje met Tsjik.Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Mensen, ik ga weer afsluiten voor vandaag. Gelukkig weer droog! Ook ik blijf het per dag bekijken. Vooral als ik erg moe ben dan blijft de drank trekken. Slaap lekker en ook morgen nemen we de eerste niet. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Buienradar is gek!!!!!! Oh zo. En ik kan nie slapen. Jammer, heeel erg jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ding Dong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Zaterdag, here we come! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden