Spring naar bijdragen

woensdag 14 november


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je wel Jen, heb er vandaag wel wat meer moeite mee gehad hoor om niet te drinken. Maar ik hou mijzelf voor dat het echt niets oplost. En ik wil niet meer terug naar de volgende ochtend! Spijt, soms hoofdpijn, minder zin om iets aan te pakken. Ik kan nu trots op mijzelf zijn ipv een schuldgevoel omdat ik weer mijn belofte verbroken heb!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond lieve mensen.

Heb vandaag een prima dag gehad. Vanmiddag gewinkeld. wat inkt gekocht en vriendin haar inktpatronen gevuld, dat durfde ze zelf niet zo goed, en daarna heerlijk bij haar gegeten.

Zo nu ga ik ff doesjen en dan bankhangen. Ben moe maar wel lekker moe.:)

O ja Zonnetjes wat een rot bericht zeg, bah. Ik vind het zo knap dat je ondanks al die ellende met de gezondheid van je zoon, toch overeind blijft meid, en de nadelen van het drinken blijft zien. Daaraan kan je zien dat je ontzettend sterk bent. Je bent een echte kanjer.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen gefeliciteerd!! Wat een lekker gevoel moet dat geven!! :)

Ik wil even droppen dat ik, sinds 4 november nuchter door mijn leven te wandelen, eindelijk heb opgeruimd vanavond!! Ik had eindelijk weer de energie om nog wat na mijn werk te doen. En wat een puinbak was het in mijn keuken en slaapkamer..

Ik denk dat alle vitamines (en vooral de B) goed hebben geholpen. Hoofdpijn komt nog steeds zomaar heel heftig opzetten, in mijn slapen steeds, maar dat gaat ook wel weer over.

Nu lekker aan de biologische kamille thee, lekker spul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu met tranen hoor. Kan niet zo goed tegen al die complimenten. Is wel ontzettend lief, borretje, bolletje en nu vergeet ik vast iemand. Een :present:voor jullie (en voor mijzelf). Maar zonder gekheid, ik doe wat ik kan, dag voor dag. Morgen kan ik me wel heel anders voelen. De ervaring heeft me geleerd dat het voor mij belangrijk is en ik het zorgen en de zorgen het langste volhou, als ik ook dingne voor mijzelf doe. Morgen ga ik dus weer rustig aan het werk. Voordeel van eigen baas. In het begin van zijn ziekte was ik in loondienst , vreselijk om dan te moeten werken. En begrip van de leiding was er maar bar weinig.

Ga ff tv kijken, kom later nog wel spieken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Op dit berichtje wil ik even reageren, met mijn hartelijke dank aan Jopie:heart:

Originally posted by: jopie

maura, schrijf maar gewoon

en als je niets weet,

schrijf je gewoon dat je niets weet.

de één deelt hier juist zijn sores

de ander juist wat hem of haar goed gaat

en derde deelt 'inzichten'

weer anderen kletsen gewoon wat

of hebben hier hun contacten.

zo 'gebruikt' iedereen het forum

voor wat hem of haar goed doet

in dat pad adb te worden of blijven.

quote>

Ik vind het een pakkend iets en zo waar, wilde er enorm op reageren, positief dan.

Maar wat ik reageren wil, staat er al:$

Dus dan maar even samengevat.

GEBRUIK HET FORUM OP JE EIGEN MANIER OM ADB TE WORDEN;)

Jen van harte gefeliciteerd, dat geeft perspectief hè:present:

Zonnetjes, heel veel sterkte:heart:

Originally posted by: borretje

Dankjulliewel voor de reactie"s op drank in huis en zo.

Ik vind het wel interressant om te lezen hoe jullie dat doen

of hoe dat bij jullie gaat.

Ik vroeg me dat vanmiddag af naar aanleiding van Snoepje.

Want ik dacht het kan toch niet zo zijn dat je nooit meer in de buurt van een drinkert

kan komen/ zijn? Je moet toch op en gegeven moment wel zo sterk kunnen zijn

of een manier gevonden hebben hoe je daar het beste voor jezelf mee om kunt gaan.(?)

Quote; Een wijnrek vol flessen, een rek whisky en allerlei aangebroken flessen sterke drank zijn in huis.

Lytse en Nancy; Dit kan dus bij mij niet, Bij het lezen hiervan zie ik de plaatjes voor me, gekleurd en wel zelfs, en als ik me er even goed in verdiep krijg ik van deze gedachte alleen al dorst.

Daarom heb ik geen drup in huis. Ik ben een overdagdrinker en ook volop in de gelegenheid overdag. Dat gaat hem dus niet worden.

En ik woon ook met mijn man en 2 soms 3 volwassen kinderen in 1 huis.

Maar die hebben zich allemaal aan mij aangepast.

Niemand die hier drinkt want het is er gewoon niet.

En er is ook niemand die er verder bij stil staat zo lijkt het, behalve ik want ik begin me plots vandaag wat af te vragen:huh:

Maar met met verjaardagen of feestjes, dan is er wel drank in huis maar dan heb ik zoveel sociale controle,

dat het zelfs voor mij als jarenlange stiekeme drinker heel moeilijk wordt gemaakt om ook maar 1 slok te nemen. En ook dan drinkt mijn man niet uit solidariteit met mij. En de volgende dag is alles weer weg, keurig opgeruimd. Ik kom niet eens een lege fles tegen.

My two cents in deze..

Dank je voor het delen Borretje:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je wel dat je het kan sieraad! En nog vele volgende dagen ook! :present:

Zonnetjes, geen woorden hiervoor... hoe sterk je bent.

Bij mijn zoontje in de klas zit een meisje met een hersentumor.

Al jaren lang, al tig operaties verder en zo nog van alles.

Ook van die mama sta ik steeds versteld! Van dat meisje zelf trouwens ook.

Hoe die samen , als ze goed genoeg is, lachend door het dorp crossen, zij op haar speciale driewielfiets en mama erachteraan op de fiets.

Raceke doen? Roepen ze dan...

Ongelooflijk wat een sterke mama 's jullie zijn!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen,

Dacht toch echt dat ik mij nuchter had afgemeld maar kan het nergens terugvinden (zou ik droog dronken zijn?)... Tactive???

Iedereen die het vandaag en/of langer volgehouden heeft, gefeliciteerd!

@Jen: gefeliciteerd met je baan. Heb vertrouwen in jezelf!

@Spike: bedankt voor je eerlijke open postings!

@zonnetje: sterkte met alles, en knap hoe je je staande houdt. Ik heb je zoon in mijn gedachten.

Voor iedereen: dikke knuffel en liefs!!

(Herhaal ik mezelf nu, of staat dit er echt niet zo rond 20'30?)

Blijkt wel, te veel dingen tegelijk doen kan ik niet. Volgens mij heb ik teveel testosteron:-) (mannen, niet kwaad worden, dat zeg ik alleen maar omdat ze altijd zeggen dat vrouwen 1001 dingen tegelijk kunnen en mannen niet. Nou, ik ben een vrouw en mij lukt het ook niet.)

MM

MM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer terug en het is opnieuw twee uur collecteren geworden. Het ging wel goed en dat uurtje was zo snel om.... Vorig jaar liepen we in de stromende regen.

@ Jane: leuk zo'n nieuwe ontdekking! Het stomme is dat ik dat heb met straten iets verder weg. Ik ontdek nu allerlei hofjes waar ik het bestaan niet van wist!

Nu eerst even verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...