rosa45 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Sofie ook bedankt, gaat me lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Originally posted by: TineEven een vraag.....Ik drink nu alweer een aantal weken niet.Daarvoor ook regelmatig maanden gestopt ( in de afgelopen 4 jaar)Natuurlijk ook mijn zwangerschappen niet gedronken.Maar ik heb sinds vandaag het gevoel dat het nu echt is......IK HOEF EN WIL NIET MEER DRINKEN!!Bestaat dat....niet meer op wilskracht maar op, echt niet meer hoeven??Liefs Tinequote> Ja Tine, dat bestaat.Klengdeng het kwartje is gevallen, proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Moest nog aan je denken, Wijffie. Ook ik heb morgen een jarig familielid waarmee de contacten wat moeizaam tot stand komen en wat me best af en toe pijn doet. Dus ik heb ook maar nog een keer het inititatief genomen en een bericht gestuurd. Helemaal laten doodbloeden is toch ook zo wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Johan, ik zal de kosmos ook nog even opporren om nou eens wat mooie kansen richting Johan te zenden. Zodat je talenten mogen bloeien in volle glorie. Mensen fijne avond! En vergeet niet je zegeningen te tellen, dan worden het er steeds meer! Amen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Drie jaar drink ik niet meer. Trots wil ik dat melden maar ik ken niemand meer. Nog een jaar en mijn hele lichaam is weer schoon na 40 jaar drinken. Dus dan kan ik weer beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Willie, Hoi Willie, grote klasse man. Jii was toch naar Duitsland verhuisd , heb ik dat goed? Zou daar zeker een slok op nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Soothe, Dat je dat nog weet. Ja ik woon in Duitsland. In handrup. Dat is in de buurt van Lingen. Het is een echt bierland. JAMMER! maar om niet meer te drinken hoef je alleen maar terug te denken aan de rottigheid die er allemaal door kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Prachtig Willie, Neem maar een Apfelschorle! Ja ik ken je nog. Jij was net Alf, mopperdemopper. "Het is niet leuk, ik ben niet blij". En zie nu, ik sta versteld. Vrouwtje toch één pilsje per dag. Klopt hè. Fantastisch Willie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Toen waren er Bolletje, Kirky, Vlaamsmeisje, Caroline,Rlf en jij natuurlijk en nog een paar. Ik hoop dat ze allemaal gelukt is! Het is het waard en ik kan nu meepraten. Het beste en ik kom nog wel eens. Willie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Oké Willie, ga goed. Megagoed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Die is er nog hoor Willie. Goh zeg zolang droog. Ben je nog steeds met kunst bezig? Oei nou twijfel ik een beetje. Dat was jij toch Willie die kunstenaar van beroep was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Wat een rust hier vanavond. Wilde eigenlijk naar de kroeg gaan, vanaaf. Ja, kat op het spreek binden. I know. Maar ik kan niet gaan. De wekker gaat om negen uur. Er wordt een pakketje bezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Bewerken kan niet, dus spreek is spek. Stomme telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Voor allen: "Don't let someone who gave up on their dreams, let you talk out of your own" Wilde ik even delen. Meer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Mooi Wervelwind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 alles vandaag goed gegaan, truffel? ( kan onmogelijk alles lezen, anders; sorry) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 hai! kom me even afmelden.. slaap lekker! liefs Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 truste Krekel en wat leuk Willie weer te lezen een duidelijke eenvoudige keuze maakte je ooit Willie en nog steeds sta je daar vierkant achter, klasse!!! tot volgend jaar maar weer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 oei ons Mia! is ook graag gehoord door mijn vriend helaas kan ik dat niet delen maar ja ieder zijn smaak soms verlang ik om de stem van de mensen hier te horen een stem kan zoveel zeggen buiten de betekenis van de woorden slaapwel aan ieder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 @Krekel *knuffel doet* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 kirky je bent er weer. Je werd gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 @Madeleine *ook knuffel doet* <leve de oxytocine> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Goedenavond mensen, Ik kom me even droog afmelden. Ik was terug in het verleden doordat ik foto's heb opgezocht voor iemand, van een kindertehuis waar ik lang geleden heb gewerkt. Wat zag het leven er toen anders uit. Nog heel jong was ik toen en ik had al heel veel meegemaakt! Ik hoef niet meer terug, naar geen enkele leeftijd! Leuk dat zo'n oude forumgenoot nog even langs komt. Misschien wil hij ook op het jaarpact? Welterusten allemaal en ik hoop dat het morgen voor ons allemaal een mooie dag wordt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Dank en weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 slaapwel mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden