sieraad Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Krekel, maak er wat moois van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Krekel, Apple ligt in het ziekenhuis. Ze heeft geen bereik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Krekel, JIJ moet de crisisdienst bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 wat een mispunt uitkijken voor appel die heeft het echt achter haar ellebogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Krekel kom nu niet hier klagen dat vind ik niet eerlijk. We hebben hier met z'n allen ons vreselijk zorgen gemaakt en als Apple jou geblokkerd heeft is dat eus niet voor niets geweest. Probeer eerst nu maar eens je kop boven water te krijgen en dan kun je de dingen uitleggen hier. Wat ga je nu doen om er weer bovenop te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Ik weet niet of het ernstig is. Dacht het niet. Krekel. Apple is ziek> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Ik hou verder maar even wijselijk mijn mond. Zou je ook even moeten doen, johan w... *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Krekel als je gedronken hebt nu, is het beter om af te gaan sluiten. Je gaat dingen zeggen waar je later spijt van hebt. Bovendien vind ik het niet eerlijk omdat Appel er nu niet is. En ik word her toch een beetje kwaad om. Zo praat je niet over je maatje. Mensen ik ga afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Krekel, Apple, beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Appel in het ziekenhuis? Ik schrik ervan. Krekel, als je gedronken hebt,probeer dan toch goed voor jezelf te zorgen. Ga in ieder geval slapen, en als je de moed hebt, bel dan de crisisdienst, ik zou willen dat ik die hier had! Alleen nuchter gaan we het redden. Doe wat, alstjeblieft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Bolletje, 'k maak me ook een beetje zorgen om jou. De laatste tijd lijk je gauw uit je doen. En dat terwijl je - in mijn optiek - de meest verdraagzame persoon hier op 't forum bent. Misschien is 't niets, maar 't valt me wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Krekel: Ik vind je laatste mailtjes heel erg om te lezen! Pak je bijeen! Lieve mensen: ik ga zo te bedde Voor oudje Soothe, van dit oudje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Lieve forummers, Ik denk dat we nu genoeg ons punt gemaakt hebben . Hoe rot ook voor Krekel, ze zal het zelf moeten doen. Zelf aanpakken. Net als wij allemaal. Ze weet dat wij er voor haar willen zijn, maar hier houdt het op. Je kunt ook teveel meedenken met een ander, is ook niet goed! Ze moet voor zichzelf denken en het echt zelf willen.. Krekel sterkte, pak je zelf bij elkaar...en laat het niet van een ander afhangen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Hoi primula. De duvel is oud. Ga goed Primula:present: Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Lampje va Krekel is uit, zie ik. Ik hoop dat ze hulp inschakelt, maar aan haar berichtjes te lezen vraag ik het me af/. Weet iemand of er idd hulp thuis geweest is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Lieve Krekel, Een laatste poging: vraag om hulp! Je hebt de kans, grijp 'm. Je wilt zo niet doorgaan, dat weet ik. Heel veel liefs, MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Truste allemaal, Ga naar bed na een druk weekend. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Dat is niet onze taak Zonnetjes, hoe lief ook bedoeld, maar daar is dit forum niet voor bedoeld. We kunnen niet achter elkaar aan gaan om voor elkaar in rl te zorgen. Door dit soort vragen krijgen mensen anders nog scbuldgevoelens... Nogmaals, betrokkenheid is mooi en ook zeker goed bedoeld, maar dit forum is geen crisisdienst lieverds, hoe machteloos we ons ook voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Soothe, Je had 't een tijdje geleden over je paniekaanvallen. Hoe ging je daar mee om? De manier waarop jij 't omschreef was schrikbarend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Welterusten, Zonnetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Dag allemaal, @ Krekel: fijn dat je weer je neus laat zien. Je weet hoe moeilijk Apple het nu zelf heeft in het ziekenhuis. Als ze je geblokkeerd heeft kan dat niet anders! Geen verwijten a.u.b. @ Jen: wat rot jullie situatie. Ik weet precies hoe je heen en weer geslingerd wordt in je gevoelens nu. Ik hoop dat er gebeurt wat het beste voor je vader is. Ik heb niets gehoord over je nieuwe hondje, waarschijnlijk gemist. Als je in de stemming bent, laat er dan iets over weten? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Twee keer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Hoi Gunn, Daar ben ik nog niet geheel vanaf. Ben nooit te beroerd om te antwoorden hoor. Vanacht was het laat. Ben nogal moe. Je hoorde het, ik ben oud en der dagen zat. Ga nu de hond uitlaten en te bedde. Laat het je nog weten in een P BEETJE. Gunn, je gaat goed.Je hoort nog. Fijne voortzetting allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 @ Johan: in het weekend ben je je structuur kwijt. Is dat het misschien? Wel goed dat het niet meer tot een drinkgelag komt. Volgend weekend misschien dingen plannen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Hoi Hannah, blij dat je er weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden