Yvonne Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Luitjes, ik ga nu de deur uit... Maak er iets moois van he? Later............ ........jij ook een goede morgen Kameleon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Het is glad buiten dus het werd een kortere wandeling dan ik plande. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Mogge allen. Hele nacht geen vlokje gehad en toen we klaar waren met werken begon het, maar het bleef gelukkig niet echt liggen op de weg. Was dus lekker op tijd thuis. Alles flexibel hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Flexibel? Dat zal ik je weten te zeggen na mijn gymnastiekoefeningen, maar ik gok op nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ja hoor alles flexibel, dat wil niet zeggen dat er met alle winden mee gewaaid wordt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 nee hoor dat ken niet eens met deze straffe wind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Flexibel, waanzinnig goeie eerste of tweede solo LP van Steve Vai denk '84 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Goede morgen DAGPACT Hanneke Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ik lees Steve Vai en dacht, weer eens luisteren:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ik duikel mijn warme bedje in. Een goeie dag allemaal en hou het zo droog als je wilt. Toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Goedemorgen Allemaal, Ik ben met het juiste been uit bed gestapt en ga er een mooie dag van maken. Eerst maar eens werken, daarna hopelijk genieten van het weekend! DAGPACT Hanneke Albert Lytse Wijnand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Nou moe, heb ik notabene vrij genomen vandaag en is er geen sneeuw te bekennen. Ik lees nu snel dat het meer over het weer gaat vandaag. Heb even lopen twijfelen om toch naar werk te gaan, maar blijf vandaag toch maar thuis. Ik had mezelf al een lang weekend beloofd. Tja........ 2x toch in de laatste zin geeft de twijfel al aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 DAGPACT Hanneke Albert Lytse Wijnand Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Goedemorgen iedereen, hier kleine sneeuwstorm, mooi maar nat Jen en Diesel, slapen jullie nu echt zo weinig ? Hey Wijnand, tof van dat juiste been! Ik glij ook de werkdag in. Rust is terug wat weergekeerd in mijn hoofd. Wat een proces is dat toch nuchter worden, pufpuf... Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 goede morgen frummels. de koffie is zeker op?????? het sneeuwt hier heerlijk. ik wacht nog even en ga dan een lekkere wandeling maken. de auto's glibberen al voorbij DUS PAS OP VANDAAG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Mornink. Nou wat een sneeuw Weeralarm my pieperdepiep. Jammer. Maar ja, er komt nog sneeuw. Zeggen hullie. Nieuwe dag, nieuwe kansen. Jeetje wat ben ik alweer aan het zeuren op de vroege ochtend.... Heb een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 goeie witte morgen mensen wow wat prachtig buiten! en ik mag er gelijk doorheen lekker ballen weer! misschien ook sneeuwballen:D fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Goeie morgen allemaal:) Nou hier moet het ook nog echt gaan vallen hoor. Ligt nu zo'n 3 cm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 That's the spirit Sofie! Minivlokjes hiero. Maar he, het zijn vlokjes. En mn ijspegeltjes hangen nog steeds prachtig te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 O Sofie ik heb ook niet gezegd dat een kat niet kan hoesten, ik heb alleen gezegd dat ik het nog niet gehoord heb. Kan best zijn dat het me ook niet zo opvalt op de basis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 ik zal de baas maar afbellen geloof ik. het sneeuwt hier behoorlijk. ik zal misschien wel op het werk komen maar het belangrijkste is dat ik weer thuis wil komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: Sofie@Bolletje,Geloof me dat toen ik voor het eerst hoorde het bijna niet kon geloven.quote> Dat zal best Sofie. Ik zal er ook eens op gaan letten. Vreemd hoor dat het me nog nooit is opgevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 hoesten en niezen kunnen katten zeker hoor, met niesziekte en dan vliegt het snot je ook om de oren, miss nog niet op de basis gehad Boll, want das echt een verschrikking. ook bakkie lieve Tante ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 DAGPACT Hanneke Albert Lytse Wijnand Tatum Erik Ik ga maar met de bus vandaag en hoop dat ie heen EN weer gaat vandaag. Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 He, koffieslurpers! Diesel, dit mens ken ook miauwuh, hoor! Moet ie wel se best doen, en de kat en hond kijken 'm an so fan: die is gek!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden