Spring naar bijdragen

Zaterdag,8 december 2012


Hanneke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 278
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou je wordt bedankt Bam

diene nont kent mij niet eens,

zal de kou wel wezen

hersentjes kunnen daar erg gevoelig voor zijn he:D

ook een fijne dag trouwens

en goeiemorgen frummers

Mark van harte gefeliciteerd

en Jen veel sterkte voor jou vandaag

hoe droevig ook, een mooie dag toch:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal hier schijnt de :rose:

Mark gefeliciteerd, en een hele fijne dag. :present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote:

Nou gisterenavond is de timmerman even geweest. Zou vandaag terug komen om de vloer in de keuken te komen maken. Hopelijk komt ie want m'n keuken ligt helemaal overhoop. En anders doe ik het zelf hoor.

Heb het gevoel dat het een beetje hetzelfde gaat als de stukador. Beloven en dan reken je er op maar niet komen.Bah, wat heb ik daar een hekel aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:

Hanneke

miranda

Erik

Vandaag ikea kast afmaken en alle audio en video apperatuur aansluiten en wegwerken. Dat is heel veel werk als je een gadget freak bent zoals ik en dus heel veel snoeren hebt. 6 apparaten en zo 30 snoeren achter de kast en door mijn huis.....wish me luck :)

tot ziens ik kom vanavond nog ff inloggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag iedereen,

Verkoudheid woedt nog steeds, maar belet me niet om te werken in de haven. Wat is dat toch lastig seg, pfffff.

De feestdagen komen stilletjesaan dichterbij, en het gemis van Bazma en mijn vader ook des te meer. Ik betrap me er keer op keer op dat mijn gedachten meer dan dikwijls hun richting uitgaan. Tja, moeilijk gaat ook hé. Drinken nog steeds dik onder controle en ben er best fier op, ondanks weeral de zoveelste huisruzie met partner. Ik zie dit nog eindigen als wederom vrijgezel, want zo wil ik niet oud worden :(

Maar al bij al voel ik me redelijk en dat is al heel wat !!!

Ook geen grote plannen voor de feestdagen voor het eerst in jaren. Het gaat sober en eenvoudig worden en misschien zelfs heel eenzaam, maar ik kan het wel aan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...