BamBam Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Alhoewel die wandeling, de hond ligt alweer in de bench, begraven onder drie dekentjes. t Beest heeft een pesthekel aan jou. En daar istie alweer; de specht. Gaaf hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 nou je wordt bedankt Bam diene nont kent mij niet eens, zal de kou wel wezen hersentjes kunnen daar erg gevoelig voor zijn he:D ook een fijne dag trouwens en goeiemorgen frummers Mark van harte gefeliciteerd en Jen veel sterkte voor jou vandaag hoe droevig ook, een mooie dag toch:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 LOL. k'Zal et laten staan Jane anders snappen anderen de clou straks niet. Ik moest ook wel ff nadenken hoor! En dat op de vroege ochtend. Mark jongen, van harte met deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 t valt ook niet mee he oudje? deze ouwe gaat ervandoor, t wordt prachtweer hier een vette 10 en later een 9 dus gauw mn saunadag omgegooid flexibel als uitgerekte elastiek ikke fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Goeie morgen allemaal hier schijnt de Mark gefeliciteerd, en een hele fijne dag. Nou gisterenavond is de timmerman even geweest. Zou vandaag terug komen om de vloer in de keuken te komen maken. Hopelijk komt ie want m'n keuken ligt helemaal overhoop. En anders doe ik het zelf hoor. Heb het gevoel dat het een beetje hetzelfde gaat als de stukador. Beloven en dan reken je er op maar niet komen.Bah, wat heb ik daar een hekel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Jen heel veel sterkte en kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 DAGPACT: Hanneke miranda Erik Vandaag ikea kast afmaken en alle audio en video apperatuur aansluiten en wegwerken. Dat is heel veel werk als je een gadget freak bent zoals ik en dus heel veel snoeren hebt. 6 apparaten en zo 30 snoeren achter de kast en door mijn huis.....wish me luck tot ziens ik kom vanavond nog ff inloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 DAGPACT: Hanneke miranda Erik Tatum 2 goede redenen: - dochter overweegt om weer thuis te komen wonen - dit is mijn heerlijke, lange en vrije weekend............. ** aangepast: Erik er tussen gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Goedemorgen op deze zonnige en verkwikkende ochtend! Lekker fris. Mark, happy birthday! Je hebt je mooiste kadootje al gehad; "je nuchterheid". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Jen, Een waardig afscheid voor je vader! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Tatum; goede redenen om die eerste niet te nemen! Ik doe met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Jen, heel erg veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Originally posted by: TatumDAGPACT:HannekemirandaErikTatumTruitje2 goede redenen:- dochter overweegt om weer thuis te komen wonen- dit is mijn heerlijke, lange en vrije weekend.............** aangepast: Erik er tussen gezet quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Goedemiddag iedereen, Verkoudheid woedt nog steeds, maar belet me niet om te werken in de haven. Wat is dat toch lastig seg, pfffff. De feestdagen komen stilletjesaan dichterbij, en het gemis van Bazma en mijn vader ook des te meer. Ik betrap me er keer op keer op dat mijn gedachten meer dan dikwijls hun richting uitgaan. Tja, moeilijk gaat ook hé. Drinken nog steeds dik onder controle en ben er best fier op, ondanks weeral de zoveelste huisruzie met partner. Ik zie dit nog eindigen als wederom vrijgezel, want zo wil ik niet oud worden Maar al bij al voel ik me redelijk en dat is al heel wat !!! Ook geen grote plannen voor de feestdagen voor het eerst in jaren. Het gaat sober en eenvoudig worden en misschien zelfs heel eenzaam, maar ik kan het wel aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Jen, heeeeel veeeel sterkte vandaag, ik leef met je mee en (her)ken je verdriet. Mark, dikke proficiat en maak er een fijn weekend van zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Geniet ervan Sofie! Ik heb indertijd ook een traantje weggepinkt, bij Joanne Lumley bij het aanschouwen van het noorderlicht. Ook een droom van me om dat ooit live mee te mogen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Wat is het rustig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Goedemorgen, Nog niet bijgelezen, maar allereerst Mark: van harte jongen. @ Will: leuk je weer te zien. We missen elkaar steeds. Relaties moeten groeien. Ze groeien hopelijk door na de eerste verliefdheid. Nu eerst even bijlezen, Lytse, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT: Hanneke miranda Erik Tatum Truitje Wijfie Jackie Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Mark van harte gefeliciteerd :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Jen sterkte vandaag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Hallo AR: ik was nog aan het bijlezen en kwam erachter dat we niet op het dagpact stonden. Ik wilde dus voor de verandering jou er eens bijzetten, maar het hoefde al niet meer. @ Jen: in gedachten bij je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: :heart:Jen sterkte vandaag en de komende tijd. Mark, weer een jaartje ouder, wat gaat dat snel:) Van Harte:rose::moon::moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 DAGPACT: Hanneke miranda Erik Tatum Truitje Wijfie Jackie Albert Lytse Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Ik was nu later mijn bed uit Lytse, dus sluiten we automatisch later aan hè Maar was je toch nog lekker voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden