Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Lavendel, naar voor je stiefzoontje en jullie allemaal. Het komt zoals het komt helaas. Denk aan het pact als je bij je moeder bent!! Het maakt je blij als je het redt, zonde om dat te niet te doen. Hou vol hoor en sterkte. En ja die muis. Ik merkte het omdat Mel mijn kat nogal onrustig om mijn boekenkasten heensloop en er naast ging liggen. Voor de kabels is er onderaan aan de achterkant een uitsparing over de hele breedte, en daar zat die muis. En Mel maar kijken en van de ene nar de andere kant rennen of sluipen. Slippend door de bocht haha. Maar demuis ontsnapte toch wel eens en dan zat ie onder een bank, aan de kat te merken. Maar op een gegeven moment redden ze het dan niet meer en overlijden door de consternatie en de angst. Want dan zijn ze ook nog helemaal gaaf. Als ik ze kan redden dan doe ik dat natuurlijk en zet ze buiten. De muis was keurig gedoneerd en lag op mijn tas. En bedankt hoor..... Vanavond heb ik een amuse - muispaté Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Zo, ga zo de comp. maar eens afsluiten Net al kippenvlees gekookt voor een kipcoctail voor morgen (25 pers). Hoop, dat ik genoeg heb Jane, er schijnt hier ineens een prachtig zonnetje, dus misschien toch een lekker stuk wandelen i.p.v. film kijken. Geniet in elk geval van je gourmet straks. En ja, mis LATex een klein beetje. Maar eigenlijk, krijg ik niet eens veel kans om hem te missen, want hij heeft vandaag alweer 2 keer gemaild, en 1 keer gebeld. Dus dat zit wel goed. Beste mensen, Wens iedereen, nog een heel fijne dag. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Originally posted by: akelei..is gewoon een onzinregel die rijmt Jen, dat is alles. Vanwege de onzin makkelijk te onthouden.quote> Basgitaar en klapsigaarTwee halfom en een tartaarIs hier ook 'n abattoir?Moeder is de koffie klaar?Leve onze goede Tsaar!Drs. P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 blitsbezoek van gemaakt bij moeder denken aan eigen gezondheid is momenteel het belangrijkste plicht volbracht tx voor de good vibes, Travel en Zon muispaté, bwooo!! maar zal alvast niet te veel van zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Wat was het ook weer je plan deze weken Lavendel? Toch gezond egoistisch zijn? Is vandaag gelukt dus:present: Ga afsluiten, lekker slapen. Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 raar idee maar slaap lekker dan Zonnetjes morgen 6 maanden + 1 dag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ja zeker raar, maar waar. Jij eet smakelijk. Te gek he een half jaar!!! Ga rustig verder op deze weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 drie jaar alweer Bollie... dat rode fietsje is er nog maar is nu zelfs voor de kleinste al te klein.. hoe snel gaat de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 lieve mensen hier, het maakt mij blij dat hier veel mensen zijn die kerst met elkaar delen. Ik wens een ieder, wat een ieder zichzelf wenst en ook nog iets meer. Ik weet mij rijk met manlief, zoonlief en hondlief, ik weet waar ik het voor doe, gelukkig hoeft het daarvoor geen kerst te zijn. Zoals Haddock al zei: what's in a name.. Ik hoop dat iedereen warmte en liefde zal ontvangen, op welke manier dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 @ Irunalone: hoe is het met de kribbigheid? Red je het nog een beetje? @ Zonnetjes: gaat al op één oor in de warmte. Raar hè. Gelukkig hebben jullie het fijn met elkaar daar. @ Lavendel: goed gedaan! Je bent geweest en dat is het belangrijkste! Chapeau! Alle frummers: ik ga iets aan het eten doen en kom straks weer even langs. Hou vol hoor. De arrenslee ligt goed op koers, richting Zonnetjes. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Aak: Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg Flinkgebouwde weduwnaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 ik wil heel graag naar Odessa ps, ey er is hier niemand meer... Had en ik, zullen we dan maar samen naar Odessa gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goeddie planne! Maar eerst met de trojka naar Omsk! De Smolenskenaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 ja kan ook. ik ben ooit met de trein naar vladivostok geweest. maar dan de trans mongolische en ik heb altijd gezegd dat ik de trans siberische ook nog es wilde doen. dus die een stuk en dan naar beneden via omsk naar odessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik meld me vandaag ook nog even. Allereerst wil ik iedereen gezellige dagen wensen! Ik heb het niet droog gehouden. En daar kan ik honderden smoezen voor bedenken, maar het feit blijft dat ik het zelf mijn giecheltje heb ingeworpen. Mijn vaatwasser doet het weer, na zes maanden zonder. De onderbuurman kwam langs, een reden om het niet droog te houden, en heeft hem gerepareerd. Ik weet niet in hoeverre zijn dronken woord iets waard was, maar ik heb hem gevraagd of ik hem kan helpen met zijn alcoholprobleem. We hebben eerst gekeken wat hem dwars zat, was minderwaardigheidscomplex en daarna wat dat zou kunnen veranderen. Vooralsnog hebben we samen een pact gesloten om 2 januari, voor mij 1 januari, te kappen met alcohol. Dat als hij denkt te moeten drinken, dat hij dan maar bij mij komt om te eten, om koffie te drinken om wat dan ook maar. Het was wel een gesprek onder alci's, maar ik hoop echt dat we elkaar kunnen helpen. Hij wil zelf de huisarts bellen voor zorg, maar dat moet ik maar even afwachten. Ik ga hem niet dwingen. Hij drinkt al 30 jaar, zoals hij gister vertelde..... Ik hoop iig dat we samen iets gaan starten in 2013... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Succes Madeleine. Toch zou ik eerst aan mijn eigen problemen(alcoholisme)werken voordat ik het probleem van een ander er bij zou nemen. Wat nou als een van jullie van het paard valt, geeft dat de ander niet gewoon het excuus om ook weer te gaan drinken? Het overwinnen van een verslaving doe je vanuit jezelf, je moet zelf supergemotiveerd zijn om er van af te komen. En zelfs dan is het gewoon heel erg moeilijk. Probeer nu zelf eens gewoon een hele maand van die troep af te blijven en kijk dan eens of je een ander kan helpen. Maar, ik hoop dat het voor jou de motivatie wordt om blijvend te stoppen. Nogmaals, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Tetterettereteeeeeeet goeie avond allemaal hier ben ik weer. We hebben de hele dag niets te doen gehad zeg. Goed hé? is het voor de diertjes ook eens een fijn kerstfeest. We hebben een kerstpakket gehad leuk hé? Een kerstbrood, een blikje chocomel, een zakje drop en thee. En een hele mooie glazen vaas. O en ik denk dat de Sint er nog een handvol snoep bij gegooid heeft Ik ben weer eens dik tevreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Jeeeuh Bollie, geen diertjes in nood, goed kerstnieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ja lekker hé Marcel. Heb jij je vandaag ook een beetje vermaakt kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik vermaak me prima, spelletje hier, TVtje daar(discovery en NGC switchen). Verder had ik liever mijn dochter hier gehad, maar misschien is dat iets voor volgend jaar. Niet teveel aan proberen te denken maar. Kom deze kerst wel door hoor, met mijn vissticks en hamburgers:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 hey Marcel, jij gaat goed, hé! maar euh eet jij dat tegelijk?? vissticks met hamburger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Dat had ook nog gekunt Laaf, kom je nou mee, tsss. Vandaag de vissticks gehad en morgen de hamburgers. Als die het einde van de avond halen, heb alweer iets honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 o maar Marcel, ik ben pro eten hoor dezer dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Bolletje, Van Harte Gefeliciteerd met je 3 jaar! :rose:3:camera::DB):rose:3:rose::DB):rose:3:rose::DB):rose:drie:rose::camera:3:present::DB)3:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik heb ook een kerstpakket gekregen: 1 fles rode wijn, 1 fles witte wijn, een vvv bon. Liever had ik een halfjaarcontract gekregen per 1 januari, dat wordt nog spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden