Spring naar bijdragen

dinsdag 25 december 2012


witte

Aanbevolen berichten

Goedemorgen gefrummelde,

voor Bol even een dikke :sun:

Tina aan het assepoesteren in de keuken?

ik zie je gaan op je muiltjes :D

Ben meteen weer weg

even ontbijten hier en dan straks werken

om morgen vervolgens meteen een ochtenddienst te hebben

maar dan hoef ik pas om 8 uur te beginnen, scheelt toch iets

niet ideaal maar deze zondagen zijn wel lekker voor het geldbuideltje

dan maar laat vroeg

Fijne dag mensen.....carpe diem!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bolletje 3 jaar

:heart::heart::heart::moon::moon::moon::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present::heart::heart::heart::moon::moon::moon::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present::heart::heart::heart::moon::moon::moon::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present::heart::heart::heart::moon::moon::moon::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present::heart::heart::heart::moon::moon::moon::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present::heart::heart::heart::moon::moon::moon::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present::heart::heart::heart::moon::moon::moon::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present::heart::heart::heart::moon::moon::moon::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present::heart::heart::heart::moon::moon::moon::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present::heart::heart::heart::moon::moon::moon::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::present::present::present:

Zonnetjes ook van harte met 6 maanden

:sun::present::rose::musicnote::heart::light::sun::present::rose::musicnote::heart::light::sun::present::rose::musicnote::heart::light::sun::present::rose::musicnote::heart::light::sun::present::rose::musicnote::heart::light::sun::present::rose::musicnote::heart::light::sun::present::rose::musicnote::heart::light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tante Bol...... van harte

B):musicnote::heart::sun::moon::present::):rose::P;):D

B):musicnote::heart::sun::moon::present::):rose::P;):D

B):musicnote::heart::sun::moon::present::):rose::P;):D

En deze bos bloemen is voor iedereen die

op het jaarpact staat en daar steeds maanden er bij krijgen

Super, hou vol!

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Mijn kerstwens vooor jullie allemaal is dat je het fijn hebt. Of je nu alleen bent of in gezelschap van familie of vrienden.

Onze kerst is bijzonder. Mijn man is naar de kapper geweest, ik (voor de eerste keer!)heb een manicu,re en pedicure gehad!

Logischerwijs wordt hier geen kerst gevierd, wel wordt je in winkels merry christmas gewenst. Vanmorgen twee engelse toeristen met eeen kerstmuts op aan het ontbijt. Roept bij mij geen kerstsfeer op. Maar is geen klagen hoor, dat wisten we van te voren .En in nederland vieren we ook nooit uitbundig kerst.

Maar ik vergeet helemaal Bolletje te feliciteren met drie jaar niet drinken. Bol geweldig. Klein hartje, :heart: voor jou,

Blijf altijd twee en een half jaar op me voorlopen, gaan we allebei goed!

Kame en. lavendel, thanks voor jullie feli's. Ik ben er zelf ook trots op, had een half jaar geleden niet gedacht dit ooit te halen. Ik ga nu dag voor dag op deze weg verder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Allereerst mijn felicitaties voor Bolletje - 3 jaar geen druppel!!

:present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote:

maar natuurlijk ook voor jou Zonnetjes, want jij hebt het ondanks de nare tijd met je zoon de afgelopen tijd toch alweer 6 maanden volgehouden. Dat vind ik echt heel erg knap.

:present::sun::present::present::sun::present:

Lavendel, voor jou ook een:present:, omdat je zo'n lieve meid bent.

Heb heerlijk geslapen!! En ik voel me eindelijk weer eens lekker ontspannen.

Dat ga ik deze week zo houden!

Nu nog een bakkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen een goeie eerstekerstdag gewenst!

Felicitaties staan op het jaarpactdraadje.

Hannah, kun je het water nog een beetje opvangen?

Het knmi voorspelt weer een pleur regen.

Schoonmoeder zit alweer te miepen dat we vroeger moeten komen.

Heb dus al een aanvalletje van hoge bloeddruk gehad zeg maar.

Daarom gaan we maar wat later :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En natuurlijk voor allemaal een hele fijne 1e Kerstdag gewenst.

Borretje, ik las je berichtje over de mis gisteravond en vond het moooooi.

Truitje, geniet van je kerkbezoek.

Anything that makes you feel good, is good!

Met maar 1 uitzondering natuurlijk.

Fofies, kerstgroetjes aan jou in het mooie Spanje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha zonnetjes,

In wat voor land woon jij dan?

Sorrie, zal je heus wel vermeld hebben, maar heb ik dan gemist

Beetje kerstsfeer zou toch wel leuk zijn he.

Trouwens, gefeliciteerd met je 6 maanden.

Goed joh!

Maar je bent al lekker verwend lees ik, met je manicure en pedicure.

Misschien, een beetje vreemd met de kerst, maar wel lekker toch!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vrijkaartjes voor 2 personen voor de gezonheidsbeurs in Utrecht op 25, 26 of 27 januari.

Ik ben zelf niet zo van de beurzen, als iemand er heen zou willen met bijvoorbeeld kind/vriend(in) of partner, stuur me dan een pb.

Meer info staat op denationalegezondheidsbeurs.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mercikes Travel, we doen ons best, hoor!

Ondanks dat we gisterenmiddag ons patiëntje toch terug naar het ziekenhuis is moeten gebracht worden, wegens te erge bijwerkingen van de medicatie :-((

Maar we hebben de sfeer goed kunnen houden voor en door de andere kids.

Zo dadelijk gaan we dan elk apart verder, partner overnachten in het ziekenhuis bij stiefboy en ik op bezoek met de jongste naar mn moeder. Dat bezoek is voor mij pas een trigger! Erg hé.

Zo heeft elk huis zijn kruis. Het leven is niet anders. We moeten er mee dealen en zeker niet ver-drinken. Gelukkig is er de arreslee!!

Travel, sorry dat ik het vraag: maar had je echt een muis op bezoek en is die dan ineens overleden?! Zo hilarisch?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedmiddag frummers,

Ook van mij fijne Kerstdagen voor jullie allemaal. Hopelijk kan je ze invullen op de manier die bij jou past.

De arrenslee staat stevig en ik zit erop! Op de t.v. staan Christmascarols aan van het King's Choir, herhaling van gisteren.

@ Lavendel: wat jammer dat je cadeauzoon terug moest naar het ziekenhuis. En een bezoek aan je moeder een grote trigger. Je dacht toch niet dat je de enige was hiermee hè.

Wij gaan vanmiddag naar schoonma; mijn ouders zijn beiden overleden, maar dat was ook niet gemakkelijk hoor.

Je bent het je bewust en je neemt de eerste niet!:heart:

@ Bollie: van harte gefeliciteerd met je 3 jaar! Je bent een voorbeeld voor me. Ik hoop je nooit in te halen.

:light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon::light::present::musicnote::moon:

@ Zonnetjes: mijn petje af voor je dat je het volhoudt in jullie omstandigheden. 6 maanden alweer. Je bent een kanjer!

:present::present::sun::present::present::moon::present::present::sun::present::present::moon::present::present::sun::present::present::moon::present::present::sun::present::present::moon:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zit te dubben

tussen City Light met Charly Chaplin, 14 u op Canvas

en alvast gaan Assepoesteren in de keuken voor de gourmet Rapi.

En eigenlijk wil ik beiden, want ben altijd wat rusteloos als ik

gourmetten ga. Leuk en ook best veel werk.

Dus ik ga ruim een uur aan de slag en dan heb ik overzicht,

als ik op schema zit mag ik die 5 sterrenfilm zien, of een stuk wandelen/fietsen.

En dan de rest. Intussen zijn de kids ook wel thuis en kunnen we lekker vroeg beginnen.

Jij ook met de fam. aan de dis begrijp ik? Mis je LATex nu erg of valt dat mee?

Het zijn toch altijd wel dagen waarin er wat terugblkikken en navoelen bij komt kijken he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...