Spring naar bijdragen

Zaterdag 29 december


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Sofie,

Als je nog energie hebt na jou schoonmaak het ik hier nog een heel langgggggg pad wat nog ontdaan moet worden van rivierslib.

De inrit is schoon, straks maar weer een stuk goed voor mijn lijn. :)

Vuurwerk hoor ik hier nog niet op het dorp, misschien nat geworden door de hoge rivierstand van de afgelopen dagen?

Ik vind het alleen naar voor de beesten, ze raken er van streek door.

Hopelijk zal de crisis ertoe bijdragen dat er minder geknald wordt, is de crisis nog ergens goed voor.

Iedereen een fijne droge avond toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sofie,

Dat boek van die cardioloog ken ik, maar daar komt mijn pad niet mee schoon! B)

Nou ja moet ik zelf maar wat meer vegen, fitness zullen we maar zeggen.

Dat boek is overigens zeer boeiend en net zo verslafend als alcohol, overeenkomst is het boek lees je in één keer uit en de fles dronken we ook in één keer uit.

Je zal morgen wel moe zijn, ik had moeite om het boek weg te leggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jane,

Wat een verspilling zeg.

En dan nog de ongelukken die gebeuren wanneer die knalpiraten een slok op hebben en half bezopen de lont proberen te vinden.

Afgezien van de dieren en oude mensen die ervan kunnen schrikken levert het weer werk op en draagt deels bij tot economisch herstel. De vuurwerkhandelaar, de oogarts, de chirurg en het verplegend personeel heeft werk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet er oudejaarsavond rond 23.30 uur door

via een eng fietserstunneltje, ben daar nu al mee bezig.

Mijn katten zijn ook al onrustig.

Maar in het hier en nu dreun ik de tent uit van een heus Marokkaans

feest. Keurig aangekondigd op een briefje: van 17.00 tot 23.30 uur.

Nette tijden, maar de herrie is er niet minder om:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal?

Gisteren macaroni gegeten en vandaag doe ik me te goed aan broodjes hamburger.

Paniek gisteren in het dorp waar mijn vriendin woont, want 1 of andere onverlaat had een rotje naar onze hondjes gegooid terwijl ze nog vroeg of ze even wilden wachten.

Op dat moment kwam er een politie auto aangereden en mijn vriendin is midden op de weg blijven staan waardoor de wagen dus moest stoppen en heeft haar verhaal gedaan.

De dader is opgepakt.

Vanavond ga ik even tv kijken dus bankhangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoe goeie avond kanjers,

Heb vandaag een te gekke dag gehad. Schoonzus is een scheet hoor.

Had haar moeder mee genomen maar die verteld 20 x hetzelfde. En ik maar 20x hetzelfde antwoorden.:P

Had nog een grote stenen kat staan. Heb ik haar gegeven. Ze vroeg een paar keer of ik hem zelf gemaakt had, waarop ik zei dat dat niet zo was. Bij het weg gaan zei ze dat ze het beeld zo mooi vond omdat ik het zelf gemaakt had. Het menske is 85 jaar dus mag ze wel wat vergeten hé?

Voor een paar jaar terug reed ze zelf nog van Friesland naar Utrecht. Het is een taaie hoor ondanks ze het kamp heeft overleefd.

Zo nu ga ik darten kijken want het is heeeeel spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van de sauna, iedereen kreeg een bon voor gratis proseco. Ik natuurlijk de discussie aan voor een alcohol vrij alternatief. Dat kon eerst niet maar toen ik zei dat ik het wel heel gek vond dat je in een welness centrum geen alcohol vrij alternatief kon krijgen (gratis) kon het opeens wel. Heerlijke dag gehad bij Elysium.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...