bolletje Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Heerlijk Gwendolieneke. Voel me ook heel erg uitgerust nu ik weer beneden slaap. Boven was het een ellende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Ik ga aan de slag! Fijne droge dag lieve mensen, wees lief voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Snoep hee veel sterkte meiz, hoop dat je ze de baas ken blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 goeiemorgen mensen ff bijlezen en dan naar oh oh Den Haag als NS meewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Originally posted by: JenIk word hier tureluurs. Nee, ik weet niet hoe je de bandenspanning controleert, heb dat nooit gedaan :$ Vroeger moesten we dat ook niet kunnen om ons rijbewijs te halen.quote> Naar de benzine pomp gaan en in een tabel bij je merk en type auto wat de gewenste spanning is voor voor en achterbanden (of opzoeken in het boekje dat bij je auto zit of anders via google bandenspanning merk en type). Vaak 50 cent in de automaat gooien (eerst alle dopjes van ventielen losdraaien want beperkte tijd) gewenste spanning invoeren in apparaat. Als dat zeg 2.4 bar is en je zet de pomp erop begint het ding slechts bij te pompen als de spanning te laag is anders een pieptoon dat het oke is. Ik heb het ook nooit geleerd maar dit niet heel lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Dank je Erik, weer wat bijgeleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 en afspraak wordt net afgebeld alles gaat goed met zoon en we konden telefonisch even kortsluiten. Kijk, dat scheelt 2 uur kou lijden. Alleen zoon nog mailen, want we zouden een pizza gaan eten na afloop, dus die krijgt hij nu later. Toch wel fijn ineens een vrije ochtend, zou ik dan eindelijk die kerstboom eens gaan opruimen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Ik ga in ieder geval ff boodschappen doen. Ik heb geen snoep meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Goedemorgen DAGPACT Albert Lytse Marc snoepje Nicky Ik zet mezelf er ook even bij, ga zo boodschappen doen en moet dus even heeeeeel sterk zijn. Niets kopen en ik ben weer een aantal dagen uit de gevarenzone. Dat irritante stemmetje in je hoofd... bah Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Morgen allemaal, Ja Jane, die kerstboom kan nu echt wel weg! Nicky recht voor j ekijken in de supermarkt, denken aan het gevoel wat je krijgt als je geen drank koopt. Ik denk aan je, hoor zo hoe het gegaan is. deal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Deal Zonnetjes! Zit me alleen nu suf te verzinnen wat we moeten gaan eten de rest van de week Wat een gedoe is dat toch altijd Boodschappenlijstje heeft nog niet veel vorm dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 maar die lichtjes branden nog zo gezellig Zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 nou zeg, nu speelt mij geweten op dat ik lui ben uitstel enz enz enz ik ga dus maar in de actie en meld het ook als het klaar is dan mag ik naar de markt als beloning verse warme broodjes, hmmmm thnx :rose: (denk ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Hmm, hele nacht ingelogd gebleven.Lag toch echt in bed met geregeld een uitstapje naar het toilet. Manlief brengt nu urine naar huisarts. Ben benieuwd. Mark, fijn dat je er weer bent. Wat misselijk zulke pb's. Jen heeft gelijk hoor. Het zegt veel meer over de ander. En Marc, geeft ons weer luisterplezier. Dank je. Hoe is het met je gezondheid? Bolletje, niet teveel snoep he. Anders wordt het kilokillen. Vergeet ik bijna Madeleine, strak plan. is heteerst wandelen geworden? Fijne dag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Originally posted by: NickyLJ80Deal Zonnetjes!Zit me alleen nu suf te verzinnen wat we moeten gaan eten de rest van de weekWat een gedoe is dat toch altijdBoodschappenlijstje heeft nog niet veel vorm dus quote> Misschien: vis in bacon gebakken met prei en tomaat, vaavond eten we uiensoep met broodjes. En we hebben een receptendraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Zijn dat dan de enige gezellige lichtjes die je hebt Jane? Kom op he Drie koningen zijn ook allang weer thuis. Lachen ik tik uit oude gewoonte drie koningen met een hoofdletter. En lui, zou ik bijna denken met al je saunabezoek. Nee hoor, daar staat al je sporten tegenover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Even kijken Hannah, manlief heeft het gekookt. Ik zal het op het receptndraadje zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Dank voor de ideetjes! Altijd handig! Ik heb het inmiddels bij elkaar verzonnen.. moet alleen voor vanavond nog even kijken wat het wordt Maar even kijken wat er in de aanbieding is Kleine meid is ook ziek geworden, dus die zal wel niet veel willen eten Auto is sneeuwvrij inmiddels dus ik ga er vandoor En die warme broodjes klonken ook heerlijk Dat wordt dus lekkere croissantjes ofzo voor de lunch haha Ik meld me straks weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Het staat erop Hannah. Eet smakelijk. Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Goedemorgen luitjes, Mark, ijzersterk van je dat je je niets meer van de PB's aantrekt. Ik had de laatste tijd ook de eer er een paar te ontvangen met een wat minder prettige strekking. Nogmaals, goed dat je je er niet meer van laat weerhouden te schrijven. Ik houd het op een laag pitje, voorlopig. Sterkte met het vervolg van de behandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Tuurlijk komen er betere tijden, soms duurt het alleen wat lang he. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 albertina, ook jij dus. Ik vraag me nu af of het dezelfde mensen zijn en wat ze beogen hiermee. Iedereen die hier is, gaat zijn adb weg op zijn manier, leeft op zijn manier. We vinden elkaar hier op een punt: adb worden. En allemaal weten hoe hoe moeilijk dat is. Ik vind het te gek voor woorden als we niet meer eerlijk kunnen zijn, als we het moeilijk hebben een terugval hebben, uit angst voor de vervelende pb's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 dag lieve mensen ik lees nog elke dag mee, maar schrijf momenteel wat minder mee ik voel me nog erg betrokken met dit forum en vind het afschuwelijk dat mensen zulke pb's versturen goed van je Mark dat je dat aankaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Ik kreeg ook een vervelende PB van iemand die ik totaal niet ken. Vond ik niet leuk, maar kan ik nu gelukkig laten... Goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse Marc snoepje Nicky miranda Acer Maak er een mooie dag van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden