Spring naar bijdragen

donderdag 17 januari


fofies

Aanbevolen berichten

Mark thnx voor de koffie Marc thnx voor de muzikale begeleiding. Het is lekker wakker worden zo.

Idd heel vervelend die pm's want ik ga dan ook weer denken wie zou dat kunnen zijn. Ik ken de inhoud niet en ben eigenlijk tegen acties als rapporteer dit aan de moderatoren maar meerdere pm's waar je echt last van hebt zou ik toch melden. Al was het maar omdat de andere actie, ze hier op de dageraad plaatsen volgens mij niet mag.

In mijn ogen is het zo simpel; dit forum is belangrijk voor ons niet drinken en daarom is het het waard om voorzichtig mee om te gaan en te beschermen. Roddelen en dit soort zaken zijn dodelijk voor dit forum vanwege het wantrouwen wat er door ontstaat. Als dit forum je lief is denk daar dan over na! Uiteindelijk maak je stuk wat voor iedereen, dus ook de verzenders van die berichten belangrijk is, de veilige plek die dit forum moet zijn. Eigenlijk zouden we geen modjes nodig moeten hebben maar via zelfregulatie de veiligheid van deze plek moeten bewaren. Maar blijkbaar kunnen we het als groep niet helemaal zelfstandig. Vandaar toch de mods inroepen als het effect is twee weken niks meer willen/durven schrijven, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahaha, had al het idee dat je haast had AR, werk ze.

En tsja Erik, pb's melden aan de mod's, das nou weer zoiets wat ík niet snel zou doen.

Dan maar een verboden handeling en hier openbaar aangeven dat ik er boos over ben en een flinke tik riskeren:huh:.

Maar iedereen moet daar maar mee omgaan zoals hij/zij dat zelf het beste acht lijkt me.

Hoe staat het trouwens met het roken? Was net even op het rookdraadje en zag dat je daar al even niets meer had gemeld, alles nog steeds op de rails op dat gebied?

Overigens ook een goede morgen nog uiteraard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good murning Sofie.

Ben ook maar even de tuin ingelopen om te kijken hoe koud het is. Hier -4 en gelukkig windstil volgens mij.

Gek, vroeger (tot een maand of tien geleden) wist ik altijd wat de buitentemperatuur was, dan rookte ik lekker een peukje in de tuin en kon gelijk even kijken hoe alles er bij stond.

Nu kom ik pas buiten als ik de hond uit ga laten.

In onze vorige woonplaats voerde ik tijdens zulke periodes ook eenden en zwanen bij.

Kocht dan ook goedkoop brood én pakken goedkope havermout, schijnt ook heel goed voor ze te zijn en vinden ze heel lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik, Ik zie dat als klikken.. dus ga niemand aangeven voor zijn/haar gedrag zo steek ik nu eenmaal in elkaar.. Maar heb er een punt achter gezet en ga verder. Ik kom hier voor mezelf en voor de mensen die er ook behoefte aan hebben.

Nu even een update over mijzelf..

Het gaat top! Drink na mijn uitglijder niet meer en ga maandag weer terug naar de kliniek voor mijn vervolg opname. Ook met mij en mijn ex gaat het stukken beter maar zie er zelf nog weinig heil in, maar wie weet komt dat nog ;) Zij wil sneller dan ik, maar ik heb straks nog even de tijd om daar rustig over na te denken ;)

Nu eerst naar de dokter. Heb gisteren een spier verrekt en kan mijn schouder niet meer bewegen, dus op naar een zware pijnstiller :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook een goede morgen Gwen.

Ja, ik las dat je weer aan het reizen was geslagen, bezig bijtje hoor :D

Ik zou zo zeggen: neem een lekker bak koffie, ik had net even nieuwe gezet en in de warmhoudkan gedaan.

Voor mij is het tijd om echt aan de slag te gaan nu.

Luitjes, ik ga ervandoor...

Maak er een mooie dag van.

laterrrrrrrrrrrrr. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alcoholisme is een levensbedreigende ziekte.

Ik word er verdrietig van als mensen zich niet realiseren

hoe belangrijk dit forum is.

Hoe gevaarlijk een terugval en te langdurende binge kan zijn.

In de "outside world" heb ik al te maken

met veroordeling en stigmatisering van mijn ziekte.

Ik kan het niet aan hier ook beschimpt en veroordeeld

te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Erik. :)

Ik heb zojuist gebeld met het energiebedrijf. Het was een ongelofelijk onvriendelijk gesprek (in het begin) en heb haar daar op aangesproken en aangegeven dat deze onwetende consument graag meer inzicht heeft over het bedrijf en hun werkwijze en dat ik door haar tonatie gedreigd was te denken dat ze of heel slecht had geslapen of haar eerste kop koffie niet had gehad en dat ik misschien nog eens moest bellen om misschien wel de inzicht te krijgen die ik nodig had van een andere medewerker. We hebben ons nog eens door de papieren, in dit geval computers, gespit en we zijn tot een oplossing gekomen. Toen moest ze lachen en vertelde dat ze wel goed had geslapen en ook koffie had gehad, maar dat ze aanhikte tegen haar zwangerschapverlof over drie dagen.

Direct na het ophangen voelde ik me weer schuldig over mijn uitspatting richting haar. Volgens mij moet ik helemaal weer opnieuw om leren gaan met emoties. Wat ik heel vreemd vind.

Zo, nu nog even opmaken en dan bedenken of ik eerst wil schoonmaken of eerst een wandeling wil gaan maken.

Trouwens, iemand benaderen over een uitglijder in negatieve zin, vind ik ook not done. Wees dan een held en meld het in de dagdraad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: mark
Moet het toch even kwijt, want ik ga er mee slapen en word ermee wakker...

Ik laat het forum al een tijdje liggen omdat ik na mijn uitglijder van begin deze maand een paar nare berichten kreeg in mijn pb. ga daarover maar niet in detail treden maar was niet leuk,. Ik kom hier juist voor wat hulp en niet om me nog verder in de grond te laten trappen.

Heb de laatste tijd enkel mee gelezen en niet gereageerd daarom. Maar ben er weer en doe weer mee want ik laat me niet door een paar mede forummers weg pesten!quote>



Is het weer zo ver???:devil:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...