haddock Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Leuk, Joop! Wil nog wel ff OHen, maar trek het niet meer. Ontie is uit geweest, dus de ouwe gaat tukken. Doe wel, kransgenoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Originally posted by: IetjefietjeTsja, of het gaat lukken? Ik ga het moeilijk krijgen vandaag, dat voel ik al wel.xIetjequote> Vervang deze tekst nu eens door:"Lukken? Jazeker, dat voel ik. Is immers een afspraak met mezelf? Hoop alleen dat ik het niet te moeilijk krijg".Daarmee maak je het jezelf al een stuk makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Oh ja, Agnieta, welkom terug. Nou doeoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 slaap lekker Had een verdiende dagrust! Jopie heel veel genieten in Denemarken!! En ik sta zo op de trein richting Brugge, laat de sneeuw maar kalm aan doen vandaag, geen files en geen ongelukken. Vanavond nog werken en ik heb nog een hoop leuks op mijn levenslijstje staan. fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Goeie morgen beste mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 goedenmorgen luitjes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Moggel Dune. Lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 DAGPACT Sandra Albert Lytse snoepie Ietjefietje Taurus Acer Goeiemorgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Jopie, klinkt goed allemaal. Fijne vakantie meid. Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 En Jane naar Brugge, lekker hoor. Enjoy. Heee Kore, heb je al een tijdje niet gezien. Maar dat zegt niet alles want het lukt me niet alles te lezen dus wellicht heb je al wel geschreven. Hoe gaat het? Ga zo weer werken, ff in between afspraken thuis een kopje koffie gedronken. Lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Hoi Bam Bam Ja, 't gaat goed, ben hier idd niet zo vaak meer. Verslavingsgevoelig he... ook wbt forum, Alle goeds voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 En voor jullie allemaal een Valentijns:heart: en veel Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Kore jij ook. Verslavingsgevoelig zien we hier vaker. Akelei hoi. Niet rokende Valentina. Ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Nu weg. Veel te doen. Berekoud zeg BrrrrrrrrB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Akelei, dat is een waardige 'start' van de dag. Ik prijs je energie Pfff Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Heel heel veel plezier Jopske en kijk uit met oversteken daar hé? Kom lekker bruin terug dan zou dat betekenen dat daar de zon geschenen heeft. Tot over niet al te lange tijd lieverd:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Zo, internet doet het weer. Stekker modem er een tijdje uit en weer opnieuw opstarten. Soms is de oplossing simpel. Jopie ik wens je een fijne vakantie, geniet ervan meid Jane, sterkte met het afscheid van je neef vandaag. En dat de reis ernaartoe goed mag verlopen dit keer. Ik heb ook zo'n vroeg gestorven neefje waar ik vroeger de grootste lol mee had, leuke herinneringen. Hij mocht maar 40 jaar worden. Later weinig contact meer, in mijn herinnering blijft hij altijd mijn kleine neefje. Agnieta, welkom terug. Hoe gaat het met je? En nu even Adam feliciteren met zijn 5 jaar op zijn ongeindraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Jane heel veel sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Dag allemaal, Agnieta is de enige nu, geloof ik. Het sneeuwt hier stevig en ik ben blij dat Jane met de trein is. In het zuiden is het al glad. @ Kameo: leuk te zien dat je er vanmorgen weer was. Heb je de felicitaties gezien? Je gaat goed meid! @ AR: terugslag van de drukken week? Beterschap. @ Mark: we blijven duimen! @ HTS: was jij ook ziek of had je het alleen erg koud? @ Agnieta: wat afstand op zijn tijd is ook goed. Ik hoop dat alles in orde is, ook met je gezin. Ik duik mijn bed in. Boodschappen gedaan e.d. Tot later en maak er een goede rest van de dag van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 DAGPACT Sandra Albert Lytse snoepie Ietjefietje Taurus Acer Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 DAGPACT Sandra Albert Lytse snoepie Ietjefietje Taurus Acer Gunn Jootje Goedemiddag allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 wat heb je toch een heerlijke humor Fijne dag nog allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Weggooien als je er niet blij van word.....die keus heb je altijd Drank denkt niet Drank twijfelt niet Drank beslist niet Jij denk Jij twijfelt Jij beslist Het is jou keuze om niet blij te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Ietjefietje, gaat het goed daar? Valt er over te praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Ietje eerder hier komen als je zelf nog niet zo sterk bent. Je voelt best wel wanneer je de keuze gaat maken om te drinken. Op dat moment hier komen is nu misschien de enigste manier, als je je nog niet sterk genoeg voelt. Samen staan we sterk, dat geld zeker voor verslaafden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden