Dune Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 wow die Niwi ,.. had er van genoten dat record, denk ik zomaar... hij word door velen gemist, denk ik ook zomaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 nou, dan gaa'k ook maar even iets doen.. maak er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 en een goeiemorgen allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Goeiemorgen! Gisteren de hele dag last gehad van craving. Dus de badkamer schoon, keuken schoon, alle wassen gedraaid, honden veel uitgelaten, mopperen op echtgenoot, bud-dag. Nu gaat het wel weer, maar het is moeilijk, moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 DAGPACT Snoepie Sandra Ietjefietje Albert Lytse miranda Acer Maak er allemaal een mooie dag van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Goeie morgen. Hier schijnt de Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Er komen altijd weer betere tijden Tuvalu houd je daar maar aan vast meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Dank je Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Zo ik ga zo weer eens de kooi van 2 mtr. hoog en 1.80 breed van Ollie schoon maken. Het zijn leuke lieve dieren maar poepen dat ze kunnen, niet meer leuk hoor. Vanmiddag schilderen omdat ik morgen dienst heb. Heb zin in de dag. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Bol, kun je die hier naar toe sturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Ja hoor Aich hier komt ie................................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 DAGPACT Snoepie Sandra Ietjefietje Albert Lytse miranda Acer Taurus65 Maak er allemaal een mooie dag van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Jij ook Joanne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Good morning everybody Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 DAGPACT Snoepie Sandra Ietjefietje Albert Lytse miranda Acer Taurus65 Joanne Will Het schijnt mooi hier in de haven. Heb een zacht weekend gehad, heel rustig, voor het eerst dit jaar met het ijzeren paard op trot geweest, en dat deed me heel erg goed. Geen drank, maar voel me nog steeds niet goed in de relatie, ondanks de afgelopen fijne dagen. Het hangt in de lucht vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Goeiemorgen allemaal, Will, bedoel je dat je "met het ijzeren paard op trot" , je een ronde ben wezen fietsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Dat is niet fijn Will dat je je nog steeds niet zo goed voelt in je relatie. Heb je een idee hoe dat komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Wijfie, ook niet van het forum af te slaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 even delen: sinds gisteren weer dat stemmetje dat zegt: kan wel, je hebt het al 4 dagen vol gehouden, nu mag het wel...zelfs al half en half gepland waar ik een fles zou kopen en toen... vriendin aan de telefoon die zei: ik kom vanavond een wijntje bij je drinken. en tot mijn eigen stomme verbazing viel er een kleine stilte in mijn hoofd en zei ik: ik vind het leuk als je komt, maar dan drinken we thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Nog steeds zwaar verkouden! Zwetend mijn bed weer in/ Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 beterschap Lytse! Lydia sommige stemmetjes mag je negeren, gelukkig weet jouw lijf nu precies dat dat wijntje je terug naar af brengt. Gewoon dag per dag doorgaan dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Is me dat schrikken Lydia!!! Hahaha. Wat goed dat je dat hebt gezegd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Lydia, dat heb je goed gedaan. Als ik een tijd niet heb gedronken denk ik op een gegeven moment ook steeds: ik heb het wel weer een keer verdiend. Helaas loopt dat dan helemaal weer uit de hand. Als iemand mij nu drank aanbied heb ik me zelf "geprogrammeerd" om automatisch te zeggen: Nee dank je ik drink niet meer. Dat komt er al uit voordat ik er over na heb kunnen denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 goeie software heb jij ge-installeerd Aicha, misschien recept op het draadje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Lytse beterschap meid. Ik heb het al achter de rug. (:$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden