Spring naar bijdragen

maandag 4 maart 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Hoi hoi frummers.

Vanmorgen de wekker ingedrukt en weer

in slaap gevallen. Zonder ontbijt en erger:

zonder koffie naar de sportschool om te spinnen.

ff in de verleiding het maar over te slaan, maar

ik ben in training voor een spinnathon en wil

persé meedoen voor de volle hap, dus ja....

En de zon scheen zo lekker dat ik per ongeluk mijn winterjas

thuiusliet en in een fleece vest de deur uitvloog.

Dat heb ik geweten, wat een koude wind nog zeg.

Maar de calorietjes zijn verbrand, de sauna erna was lekker

warm en het was een gezellig kluppie vrouwen dus we bleven

er lekker lang in. Het luie zweet was er toen wel uit.

Nu staat er een heerlijke rendang te pruttelen en mijn

hele huisje ruikt verukkelijk nu.

En straks mijn rondje bieb en boodschappen maar

met de goed jas aan weer doen.

Truitje je bent een stopper hoor, niet was. Vallen en opstaan,

wet je wel:present:

Travel:heart: ook gewoon weer op reis gaan he, het gaat je lukken hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@zonnetje: ik ben in 2005 ook verhuisd naar het buitenland, net over de grens bij Kerkrade.

In het begin viel het ook niet mee, ik woonde daarvoor samen met mijn dochter, ze studeerde toen nog,

en ieder weekend ging ik naar mijn man in Limburg. Toen vond hij Het Huisje met Megatuin,

en ja toen ben ik toch gegaan. Nadeel van ver bij je kinderen wonen: ze wonen zo ver weg :)

Voordeel, als ze komen blijven ze gelijk een paar dagen, ik heb veel tripjes met ze gemaakt,

supergezellig.

Voor de (overigens erg aardige) Duitse buren bleef ik 'Die Holländerin', maar dat gaf niet.

Ik heb die tijd erg genoten, alles nieuw en anders.

Maar ja, toen overleed mijn man, en toen werd het minder.

Ik miste Nederland, en de Duitse en Limburgse mensen bleken toch stugger dan ik verwachtte.

Kortom in 2009 weer terug in Nederland, joepie!

Wat ik zeggen wil: ik had er nog steeds tot volle tevredenheid gewoond, als mijn man

niet was overleden. En in het begin vond ik het ook moeilijk, maar gaandeweg werd het

beter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: truitje
dag allemaal
hier ben ik weer, terug bij af.
Maar vandaag wil ik opnieuw beginnen
en NIET DRINKENquote>

Nee niet terug bij af. Je bent erg vasthoudend in het weer opstaan en weer proberen. Elke keer leer je van en tussendoor sta je wel weer droog.

Over mezelf; ben weer lang niet online geweest. Alles gaat verder prima, zit nu 4x per week in de sportschool, werk studeer doe huishouden en slaap en dan is de tijd weer om. Roken blowen drank....stoppen gaat prima en eigenlijk heet het geen stoppen meer maar het niet opnieuw beginnen.

Het meest fijne nieuws is dat natuurlijk slaapritme weer helemaal terug is. Geen melatonine, valeriaan of wat dan ook meer nodig om in slaap te vallen en opvallend diep te dromen. Dat was het weer mensen. Jullie ook veel succes. Ik ben van plan om zo 1x per week ff binnen te vallen en wat bij te lezen. Alles van iedereen bijhouden gaat me niet lukken nu. CU
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chrisliefje, welkom. Het kan nooit kwaad om alcoholgebruik onder de loep te nemen.

Dune, hoe is het met jou?

Ik knijp hem voor de huisarts. Niet omdat het een enge man is, ik vind hem eindelijk eens aardig, maar omdat ik even niet meer weet wat ik wil vertellen. Er even over nagedacht om het af te zeggen, maar daar heb ik aan het eind helemaal niets aan. Nog een kleine tien minuten en dan zal ik die kant eens op lopen. Toch handig, zo'n huisarts op loopafstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: wijfie

Had het trouwens ook kunnen verzwijgen hier, maar dan zou ik niet eerlijk zijn tegenover jullie en tegenover mezelf...
quote>

Hai wijfie,

Het siert je dat je hier wel elke keer je terugvallen meldt, en niet één keer, maar elke keer. Dat dat zo vaak is geeft alleen maar aan dat je eerlijk bent naar de mensen op het forum. Maar het belangrijkste is dat je eerlijk bent naar jezelf.. en nou bedoel ik niks onaardigs als ik zeg: daar schort het nog wel eens aan als je weer een glas tot je neemt.
Want zeg nou zelf, dat wil je toch eerlijk gezegd niet? Of wil je dat eerlijk gezegd eigenlijk wel en ben je dan oneerlijk naar jezelf door te zéggen dat je het niet wilt?

Hoe dan ook, wijfie.. beter doormodderen, dan kom je tenminste toch nog langzaam vooruit, dan de pijp aan Maarten geven en in de modder verzuipen.. je komt hier niet voor de polonaise of de koffie met gebak, je komt hier omdat je een probleem met alcohol hebt. En dan is eerlijkheid een deur die open hoort te staan.. :heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik met de auto wegga, dan heb ik standaard een klein flesje cola light bij me.

Inmiddels ben ik weer thuis van de huisarts en apotheek. Na mijn verhaal heeft hij mij Efexor 75 mg voorgeschreven. We gaan het eerst 14 dagen proberen om te kijken of het effect heeft. Ik begon wel te ratelen op een gegeven moment, maar ik geloof dat dit is wat ik wenste.

Nu de Chili Con Carne maar opzetten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Agnieta
Ik heb ook altijd dorst
daarom heb ik altijd een flesje water mee,
altijd.

Vraag me weleens af hoor,
of dat wel echt dorst is
of dat het puur het drinken op zich is.quote>

Voila... dat heb ik dus ook.
liters!!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Albert

Lytse

Miranda

Acer

Jootje

Wijfie

Travel

Truitje

Gunn

Hoi mensen. Grappig, had hier iemand 't over Chili Con Carne? Ik heb nagenoeg 'tzelfde. Maar noem 't liever bonenschotel. En die ga ik nu eten. Microwave, conjure up some food!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola Spudder!!!

Buitegewoon, alle verwachtingen;

en ik geloof dat dat zelfs jouw idee was, laat ze gewoon doen.........

komt wel goed!

ze heeft wel vanochtend een krab gehad, met neus bloeien en al, maar da was de kat die onnozel deed eigenlijk...........................

Dus de Mush reageerde eigenlijk heel cool. Geen gedoe!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...