kunsie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ja Bol, kan me voorstellen dat je na 107 mutsjes een muts-out krijgt:D Ik zou ook graag weer meedoen aan iets anders hierna. Dus mocht je een tip hebben dan lees ik het hier wel. En ik houd de site ook in de gaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 truste Aak:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ja hoor Kuns ga ik zeker doen. Ik geloof dat er inderdaad zoiets bestaat. Maar misschien bestaat er ook hier in nederland een soort inzameling voor mensen die het niet al te breed hebben en kindjes die nog wat kunnen gebruiken. Zal wel eens een keer kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Dit was wel een heel lief kaartje zeg.. ik laat dit even bezinken. tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Is goed Bol:) Lenie, mooi voor je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Breien, breide, gebreid. En: stofzuig, stofzuigde en gestofzuigd. Las hier deze week vragen over, dus vandaar even deze schooljuffenactie. goh Gunn, ik maakte me echt grote zorgen om je. Jammer jouw reaktie...vanaf nu reageer ik niet meer op een jammerkreet van jou, blijkbaar gewoon behoefte aan aandacht? Hebben we af en toe allemaal, maar moet het nou zo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Zo het is weer 22.30 dus tijd om af te sluiten. tot morgen weer en slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 truste Bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 slaap lekker Bollie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 mensen wat gebeurt er allemaal veel bij en met jullie ik ga naar bed droog Goddank weer een dag,,,,, ik meen het serieus het is geen vloek ik dank God dat ik niet gedronken heb liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Heb ik toch net een ellenlang bericht ingetikt, ben ik alles kwijt. Nou ja, de essentie: Gunn, niet leuk jouw mail, ik maakte me echt zorgen, vanaf nu reageer ik niet meer op jouw jammerklachten. En voor de rest: niet belangrijk, ach, wat eigenlijk wel.. Slaap wel allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 slaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 ruste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Poeh, vorige week rond deze tijd mn laatste kratje bier naar binnen gewerkt. Wat een gewoonte kan dat drinken worden. Vandaag zo in het weekend wel ontzettend veel trek in een biertje maar ik ben ontzettend blij dat ik nu weer even helder in het leven sta en meer kan genieten van wat en wie ik allemaal om me heen heb. Wel een hele openbaring dat er een hele groep mensen ergens op een forum op internet ook bezig is te leven en om te gaan met hoe je in het leven staat. Voor nu allemaal terusten en morgen allemaal met een helder koppie weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Goeienavond Ik weet niet wie Gunn is Maar ik las iets Als je lange tijd opgelegd, niet drinkt Kun je wel eens heul veul zin hebben Dat hoort bij zo ineens je kan ook afbouwen Maar vooral richten op andere dingen in leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 vandaag was, na 12 uur aan de gang te zijn, mijn kaars op. Dus 5 uur geslapen Ik lijk wel bejaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Truste voor wie slapen gaat:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 soms heb je van die dagen Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 ik ga even RH doen. bedankt dat ik hier even mocht zeuren. dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 graag gedaan Lenie:present: het is koud buiten doe een jas aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ik ga dan ook maar naar bed truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Nou, ben ik juist wakker, gaat iedereen slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Goedenavond! Of is het al nacht? Ik ga in ieder geval slapen. Weer een dagje droog erbij. Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Droog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden