Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 maart 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heel goed AR: geen drank in huis en niet gaan halen! Gemberthee is ook heel lekker. Ik ben wel jaloers dat jij er 's nachts niet uit hoeft! Ik wel.:angry:

Jootje: toen ik in een depressie zat was koken ook een uitlaatklep voor mij. Het hoeft helemaal niet duur te zijn. Ik maak nog altijd zelf soep, draadjesvlees en andere tijdrovende dingen. Ik heb wel het geluk dat we een vriezer hebben, dus ik maak een grote pan vol en vries dan porties in. Prima voor de dagen dat ik me minder voel of weinig tijd heb.

Idee?

Nu ga ik ook aan de slag in de keuken. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat blijft dat toch hardnekkig Wijfie. Ja t'is weer weekend. Gek hé dat dat toch zo werkt. Hopelijk blijf je sterk. Moet je morgen spelen?

R.L. hartstikke goed, 2 dagen droog. Volhouden hé?

Ap das niet makkelijk als er iemand in huis wel drank haalt. sterkte joh.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lies

Heb je nog even geslapen vandaag?

triathlon ging wel goed geloof ik hè

In 2009 toen ik stopte sliep ik de eerste 3 maanden gewoon niet of nauwelijks.

Dat was wel afzien, maar heb het volgehouden omdat ik iedere morgen niet zo brak opstond als met een slok op.

Hoe voelde jij je vanmorgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: AlbertRemmo
Ja inderdaad machteloos Wijfie, ik maak me vreselijk bezorgd.
en het is een tijdelijke huisgenoot, maar dat duurt wel lang nu, het zou voor 5 dagen zijn we zijn nu 5 weken verderquote>


Pak zn koffertje in en zet die op de stoep!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Mupke
Originally posted by: AlbertRemmo
Ja inderdaad machteloos Wijfie, ik maak me vreselijk bezorgd.
en het is een tijdelijke huisgenoot, maar dat duurt wel lang nu, het zou voor 5 dagen zijn we zijn nu 5 weken verderquote>


Pak zn koffertje in en zet die op de stoep!quote>


Zo gemakkelijk lijkt het maar is het niet hoor Mup
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Aaf Mupke. Ja maar als die persoon bij Ap, een familielid zou zijn dan wordt het een stuk moeijker. Weet niet of dat zo is hoor maar je zet niet iemand zo makkelijk op straat lijkt me.quote>


Als die iemand zich er niks van aantrekt als je hem vraagt geen drank in huis te halen? Respectloos toch?
Maar ik weet er verder de achtergrond ook niet van natuurlijk. Het was gewoon het eerste wat bij me opkwam.
Ik zou heel boos worden als iemand bij mij in huis mijn verzoek zo naast zich neer zou leggen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...