Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 maart 2013


Aanbevolen berichten

Ja ik zoek dan altijd wat om te doen, meestal als ik s'ochtends nog in bed lig denk ik, wat zal ik vandaag eens doen. Daardoor krijg ik zin in de dag, wil er uit en beginnen.

Vandaag staat in ieder geval op het programma hier, wat spullen bestellen op internet zoals zaadjes om zelf tabak te kweken, was opruimen, en de keuken weer eens onderhanden nemen.

Ikzelf vind het heel belangrijk dat, als ik de dag begin, ik veel op het programma heb zodat ik me niet ga vervelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tabak kweken?

Afgelopen week heb ik alle was er door gewerkt, gisteren mijn huis schoongemaakt, bed verschoond en boodschappen gedaan en naar de drogist geweest. Toen was het weekgeld weer op, ik ben aan het bezuinigen en alles wat ik nu wil doen is iets wat geld kost, dus dat kan niet. Dus toen ik vanochtend wakker werd dacht ik: "Men, was het maar weer 17.00u".

Ik moet straks even kijken of ik nog wat geld van mijn rekening kan halen. En dan bedoel ik niet dat er geen geld staat, maar kijken of het volgens mijn eigen berekening uit kan. :P En dan maar eens kijken of ik iemand kan optrommelen om mee te gaan naar het centrum. Alleen dat laatste is lastig, want ik wil eigenlijk niemand lastig vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Leen weet die hond veel. als ie z'n behoefte maar kwijt is toch?:)

Ja Madeleine dat is al een beetje somber opstaan hé? Jammer is dat want het is zo belangrijk om met fijne gedachte de dag te beginnen.

Heb je die spullen echt nodig die je wilt gaan kopen?

Want als je daardoor dieper in de sores komt, kun je je daar weer rot door voelen. Kun je er niet iets voor in de plaats zetten wat geen geld maar wel voldoening geeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik zit niet in de sores hoor. Ik wil gewoon sparen. Maar met 50 euro per week doe ik helemaal niets, heb ik de afgelopen maanden gemerkt.

Ik heb woensdag boodschappen gedaan, budget, 18 euro. Vandaag is het op. Auto getankt 20 euro. En een creme gekocht voor 8 euro. Foetsie geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het geluk dat ik eten, drinken en benzine al als luxe zie. Er zijn ook mensen die daar zelfs al moeite mee hebben om te kopen. Dus daar prijs ik mezelf wel gelukkig mee.

Er moet gewoon een manier zijn waarop het lukt om het van 50 euro per week te redden. Maar zelfs de boodschappen zijn al duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie


poes heeft inderdaad besloten me lief te vinden
blijft op en bij me zitten
en maar kopjes geven, likjes geven, om me heen kroelen
quote>



Verstand van die poes Jopske.

Wat bedoel je Lenie morgen ben ik niet "thuis"?

Zo ik heb zaadjes voor tabak besteld. Kijken wat het gaat worden
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag,

vanochtend toch naar de zwemles geweest.

Zolang getwijfeld dat ik wel 10 min te laat was maar ey, ben geweest.

Hoe het was?

Te koud, Te nat, Te vermoeiend , Te lang, Te weinig bijgeleerd (vond ikzelf)... maar de juf was tevreden.

Strenge maar goeie juf dat wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie, mijn beesten, als het zo n weer is als nu, dan zet ik de keukendeur open zodat ze buiten kunnen.

Maar nee hoor, net die neuzen buiten es rondkijken en snel weer binnen..

Ik weet niet daar, maar hier heb je de restaurants du coeur.

Voor 2 euro een hele maaltijd, soep en dessert en alles. En niet eens slecht van kwaliteit.

Ook de voedsel pakken, als je daar recht op hebt. Gratis!

En idd er was ooit zo een draadje (maar ik heb nu ook geen zin om dat te gaan zoeken) en daar stonden idd goede tips bij.

Was geloof ik ook een link van AR voor de goedkope menu van de dag of zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag Aak,

uhm wat was t ook alweer, gingen we voor de 150 m of de 2 km???

Gezien vanochtend hoop ik dat t de 150 m wordt.....

Maar ey! Ik geef nog niet op he, t is nog geen zomer. Zelfs geen lente meer.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BTW even ter info....

ik "kan" al bijna een lengte, dus dat is zo n 15 meter.

En Aak al minstens 500.

Ook nog (niet onbelangrijk!) ik kan amper, net geleerd dus alleen maar schoolslag terwijl Aak ook al crawl kan.

Dus het gaat niet over het snelste he, alleen wie er geraakt al dan niet.

(voorlopig, want wie weet leer ik daartegen wel heel snel zwemmen ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoelang is een lengte? Meter of 25? 30?

eigenlijk moet je dan zo (ik weet niet of je dat kan) met zo n soort salto terug keren he.

Ik sta daar altijd met open mond naar te kijken!!!!!

Hoe kunnen ze dat ooit geleerd gekregen hebben.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dan wel weer een voordeel is van die extra kilo s (wilde dat ik ze had) is dat je t minder snel koud hebt.

Want zelfs in de zomer is de westerschelde, of gelijk welk meer nog steeds ijskoud. Voor mij dan he.

Water moet MINSTENS 28 graden zijn normaal, alvorens ik er nog maar aan denk om zelfs mijn tenen erin te steken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...