Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 maart 2013


Aanbevolen berichten

Hé, verdorie, doe 'k 't weer! Ik zit mensen weer te stangen. Geeft wel aan hoe saai m'n leven is. Ik heb nog steeds een droge lever, mensen. Maar ik had daarstraks wel enorme zin om me vol te laten lopen. Gewoon, omdat 't kan. Omdat 't kan! Man, ik wil gewoon drinken en gelukkig zijn! :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Gunn
Hé, verdorie, doe 'k 't weer! Ik zit mensen weer te stangen. Geeft wel aan hoe saai m'n leven is. Ik heb nog steeds een droge lever, mensen. Maar ik daarstraks wel enorme zin om me vol te laten lopen. Gewoon, omdat 't kan. Omdat 't kan! Man, ik wil gewoon drinken en gelukkig zijn! :(quote>


Plaaggeest
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Vlaamsmeisje
Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ikke zwemmen voor beginners
Aak breien voor beginners...


Hey Gunn what s the problem???

Woaw kuns , hou jij ook zo van breien? Leuk!quote>


Ja, VM, vind het heerlijk om iets met mijn handen te doen.:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gunn
Man, ik wil gewoon drinken en gelukkig zijn! :(quote>


Nou Gunn dan moet je je berichten maar eens lezen van een tijd terug toen je nog dronk. Dan weet je hoe gelukkig je toen was.
Ik ben blij dat je het niet gedaan hebt. Dit is veel beter en je klinkt toch vrolijker als je niet drinkt hoor. Ga echt maar eens terug lezen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Kuns aan het eind van deze maand moeten ze opgestuurd zijn hé? Maar geweldig dat je mee doet. Lekker hé zo s'avonds voor de tievie?:heart:quote>


Ja heerlijk Bol, ik heb er al 23! En een nieuwe in de maak.
De wol bij Zman is spotgoedkoop en ze hebben wat meer kleurtjes tegenwoordig.
Er was over geklaagd op de site (geloof ik) door veel mensen. Dat ze zo weinig
kleurtjes hadden. Ik denk dat het geholpen heeft.

Ja ik stuur ze de laatste week op.
Jij zit al ver over de honderd hé?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kunsie ik heb er zo'n 107 nu ongeveer. Ik merkte ook dat ze wat meer kleuren hadden, wel zo fijn. Verder heb ik hier gewoon een advertentie gezet voor mensen die restjes over hebben. Heb twee zakken vol gekregen maar het meeste is veel te dik, wel leuk voor kindertruitjes. Hoop dat ze die ook ooit gaan vragen. Mutsjes daar ben ik nu wel een beetje klaar mee. doe het zodat ik s'avonds iets te doen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gunn
Hé, verdorie, doe 'k 't weer! Ik zit mensen weer te stangen. (quote>


Ik wist het!! Jokkebrok.
En Gunn, was je echt zo happy toen je nog dronk. Komop man!

Ik werd van drinken niet gelukkig maar had er wel regelmatig een kater van. Nu ik niet drink ben ik nog steeds niet gelukkig maar katers heb ik er dan tenminste niet meer bij.
Mijn leven is ook saai, was het voorheen ook. Ik moet alleen nog wat meer tijd nemen denk ik om er weer wat van te maken. Denk dat dat nu eenmaal niet van vandaag op morgen gaat en ik daar zelf iets voor moet doen. Lukt nog even niet nu, maar ik krijg zo langzamerhand wel weer ideetjes. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...