Spring naar bijdragen

DAGPACT


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 213
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

AR, hoi, bedankt.

Is het mogelijk naast het rijtje namen een rijtje voor afmelden te maken, of kan dat technisch niet?

Dat lijkt me extra stimulerend, want normaal op de dagpact staan veel meer namen dan v.d. afmelders.

Ik heb dat gisteren eens uitgeprobeerd, of iemand dat opviel en ja, hoor, daar kwam mijn maatje on-line met de mededeling dat ze op me wachtte.

Maar toen was ze al weg.

Zoiets:

DAGPACT

aanmelden gelukt helaas niet

NNNNN ja

Zie jezelf ook makkelijk of het je vaker wel dan niet lukt.

Is maar een idee.

Graag reactie van degenen die hieraan mee (gaan) doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15-12-2012

DAGPACT ----------------------------AFMELDEN

------------------------------------------JA/NEE

Albert-----------------------------------------ja

Lytse-----------------------------------------ja

Kopieer een naam en plak deze er vervolgens onder, vul dan je eigen naam in door de andere weg te halen, ik probeer ook maar wat, misschien is het wat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15-12-2012

DAGPACT

Albert

Lytse

miranda

kunsie

Rosa

Erik

(ik probeer me droog af te melden maar reken er niet op, soms slaap ik zowat achter de tv en rol mijn bed in en ga dan niet weer achter de pc. Ik zal wel altijd melden als ik me niet droog afmeld, geen bericht = goed bericht dus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik met Wijffie eens en heb dat laatst nog uitgelegd:

Een afspraak met jezelf kan door omstandigheden/verleiding van buitenaf, makkelijker niet nagekomen worden dan de afspraak hier.

Laatst heb ik eens niet afgemeld om te zien of iemand het merkte en ja hoor, Travel zat te wachten tot ik me afmeldde.

Het moet juist een stok achter de deur zijn en liegen tegen je forumgenoten, tja.....Dan is het eind zoek.

We zitten hier tenslotte vrijwillig en voor onszelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lieg nooit tegen mijn forumgenoten en dat ben ik ook niet van plan. Op het forum is de enige plek waar ik eerlijk kan zijn over mijn drankgebruik.

Nu is er een apart draadje en gaat het toch nog mis. Ik stel voor om Het Dagpact gewoon weer op de Ditjes, datjes & dagdraad te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg het helemaal benauwd van verplichtingen rondom afmelden. We zitten hier idd vrijwillig en voor onszelf. Je kan het dan wel uitleggen Lidia maar ik ben het helemaal niet met je eens. Als ik me aanmeld op het dagpact is dat idd een stok achter de deur en als ik me niet aan mijn deel van het pact houdt kom ik dat melden. Daar zou ik dan van balen maar het wel eerlijk doen. Als ik me wel drooghoudt kom ik dat zo 8/10 keer wel melden met enige trots ook. Maar soms komt het niet uit, meestal omdat ik in slaap gevallen ben. Ga dan echt niet de pc weer aandoen en afmelden. Dit is zoals ik zei mijn vrije tijd en doe het stoppen niet voor jullie maar voor mezelf. Melden als ik gedronken heb wil ik afspreken (maar ook een ander niet als regel opleggen) Ik zou het heel vervelend vinden als iemand gaat wachten tot ik me afmeld. Dat is net als ouders vroeger die opblijven als je uitgaat. Zoveel vrijheid wil ik NIET inleveren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...