Spring naar bijdragen

DAGPACT


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 213
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

'k vind dit dagpact draadje toch wel prettig. 'k heb gewoon niet veel te melden de laatste tijd. Hier kan 'k me op 't dagpact zetten en de boel verer de boel laten. En me afmelden voor de nacht. Wat 'k dus nu ga doen. Welterusten allen.

ZZZZzzzz... *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Erik open je geen nieuw dagdraadje? Je bent erg chaggy, komt ws door het niet roken.
quote>


Nee om 6.10 moest ik nog eten, tas pakken en weg, vroege dienst. Ben volgens mij niet zo chagrijnig en als ik dat al ben komt het door de sfeer op ADB vooral vandaag en niet door het niet roken.

Meld me droog af.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je, Wijfie. Ja, 'k klauw me er redelijk door heen. Langzaamaan pierced ook de realiteit wat harder door. Een bekend fenomeen. Niets wordt meer gefilterd; Glashelder en keihard komt 't door! Met alle onrust en trillingen van dien. Kruidenthee biedt daar geen verlichting in. Al drink ik er liters van (wat 'k soms ook doe). Foei, 2013... 'k zie 'm niet met vertrouwen tegemoet.

Nu ja, we gaan 't bed maar weer eens opzoeken. Morgen verwacht 'k iemand van de Hulpverlening. Dus dan moet 'k een beetje fit zijn.

Rust! Dat heb 'k nu hard/veel nodig.

Welterusten allen!

ZZZZzzzz... *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...