haddock Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 M.m.m.mooie parels, f.f.f.fijne parels, Soothio! Snuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Ok, Aak, laat gaan, je ziet 't faselluf. Nie druk maken (makkelijk gezegd, weet ik). Hek net ook gedaan, klein blokkie om met 'ontie. Ga later met d'r naar 't bossie, tussen de bomen waait 't niet. De uitgewaaide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Middag, jaja dat gedender in de kop.... spreek me der niet over!!! Was het "huishouden" ook maar zo denderend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Daar ginds ook zo koud? Aak? Had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Weet je wat da is met de Kempen? In de zomer loeiend heet en in de winter steen koud. Wie wil daar nu wonen?? Buiten dat het er wel heel mooi is, dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Bitter koud, VM! Moet eigenlijk gipsen in de gang, maar ga mooi de laatste tegeltjes snijen in de verwarmde keuken..... De klussert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 En ik ga maar weer es wat verder verslagskes typen.... wel in de warmte maar niet zo direct heel inspirerend..... tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Hallo allemaal, RQueenie vandaag een vrije dag? Ik raakte al gewend aan haar dagopening! @ HTS: ben je meteen in de startblokken geschoten, of slaap je uit? @ Will: sterkte met verhuizen jongen. Ik hoop dat alles meezit. Alle goede raad heb je al gekregen en daar sluit ik me helemaal bij aan. @ Bollie: lekker schilderen vanmiddag. Ik ga dinsdag weer. @ Nina: hallo Nina en dag Nina. Hier is het ook koud en ze zijn om de hoek aan het bestraten. Herrie dus! Voor iedereen een toegewenst vandaag, zowel binnen als buiten. Mijn verkoudheid zakt weer af gelukkig. Vanmiddag babysitten en in huis nog veel te doen. Aan de slag dus. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Lytse, goed gezien! Ik had geen fut vanochtend vroeg. Gisteren was ik omstreeks 00.00u. thuis van een AA meeting bij onze belgische buren. Het was gezellig, mega veel koffie, lekkere koeken, veel gelachen maar toch was er een hele serieuze ondertoon. Volgende week mogen ze me weer verwachten. Het voelde ook heel vertrouwd aan aangezien ik op 1 km van de belgische grens geboren en getogen ben. Dus, vijf uurtjes nachtrust gehad. Voor mij persoonlijk veel te weinig maar dat haal ik dit weekend hopelijk in. Het was het dubbel en dwars waard.. Fijn weekend aan allen, ook vandaag neem ik die eerste niet. Liefs Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 DAGPACT Albert Lytse Joris Acer Wijfie rip Queenie voor m'n mede-frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Goedemiddag! Na dagen, misschien wel weken, te hebben geklaagd over vermoeidheid en dit er ook te hebben uitgeslapen, was ik uitgeslapen. Daar lag ik in bed te woelen, zonder resultaat van slaap. En zo blijft er altijd iets te klagen. Ik ben een ware Nederlander en goed opgevoed door mijn ouders. Eergisteren heb ik mijn laatste pil Refusal genomen. De keuze om geen Refusal bij te bestellen was een week geleden al gemaakt. Wanneer het op was, was het kopen gelijk gedaan. Dan moet ik het gewoon op eigen kracht doen. Ik ben ook, in gedachten, te afhankelijk geworden van deze 'wonderpil'. Het moet ook zonder kunnen. Het is wat laat om te melden dat de boterham op is en de koffie voor me staat. Dus dat laat ik ook. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Hottentot hoi, Geen virussen-wormen of paarden van Troye meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Goeiemiddag allemaal, Nou ja, allemaal, jeetje wat is het hier stil. Madeleine, Bij ons zeggen we: als je bent uitgeslapen kan je je bed verkopen:D Knap dat je het zonder refusal gaat proberen en je op jezelf begint te vertrouwen! Met mij gaat het ook al weer voor de derde dag goed. Heb geen trekmomenten maar dat is altijd zo, de eerste paar dagen na teveel drinken. Over een paar dagen wordt het weer moeilijker, weet ik uit ervaring. Maar dat zien we dan wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Hottentot, Ook nooit twee maal virusafweer dat werkt elkaar tegen en vertraagt Nu zijn PC''s ook wel om soms in de war te raken. Ga goed kerel. Neem je rust. Rust is soeverein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Hoi Hots, Laat ik nou net een lekker bakkie thee gemaakt hebben! Gelukkig doet je laptoppie het weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Hoi Wijfie, Ja meid, dat stemmetje in je kop en je dan lichamelijk super goed voelen, dat is lastig. Dan denk je de hele wereld weer aan te kunnen hé? En je vergeet die katers weer zo snel, en de schaamte! Ik had een paar dagen geleden nieuwe buren. Die kwamen hun ff voorstellen en meteen WiFi bij mijn computer vandaan halen. Zit ik daar met een half bezopen hoofd en een fles wijn naast me. Wist niet waar ik het zoeken moest. Die hebben gelijk een mooie indruk van hun buurvrouw. Mooi onderschrift hoor Wijfie! Ik geloof in je en dan meteen ook maar in mezelf:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Zeker weten Wijfie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Begrijp nie, Joop, heb je nou vrij of had je vorige week vrij? De vrije Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Ik denk dat ik weer een beetje ziek ben. Pas geleden ook al een paar dagen niet zo lekker. Ken ik niet van mezelf. Het schilderen ging ook niet zoals anders, maar heb hem toch af gekregen. Nou ja, eerst zo maar eens wat eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 nou de slingers mogen weer/nog in de kast; we zijn nog geen kampioen. Nr 2 heeft zich verrekend gisteren en kan alsnog nr 1 worden. Wij zijn klaar en moeten afwachten of lijdzaam toezien als zij alles winnen verder. Dinsdag moeten zij tegen nr 3 en daar hebben ze al van verloren, terwijl wij ervan wonnen, dus we maken nog kans als zij blunderen. Hoezo sportief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Voor mij ben je en blijf je een kampioen hoor Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 das lief Bol en daarvoor houd jij die Bol uit den Bosch tegoed:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Jammer Jane, maar dat stukje taart lust ik evengoed wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Hey Tatum hoe is het vandaag met jou gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Goed Bol. Mijn werk gedaan. Voorlopig is er nog geen hele grote ramp op de werkvloer. Het tij keert wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden