Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 3 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 172
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

RQueenie vandaag een vrije dag? Ik raakte al gewend aan haar dagopening!

@ HTS: ben je meteen in de startblokken geschoten, of slaap je uit?

@ Will: sterkte met verhuizen jongen. Ik hoop dat alles meezit. Alle goede raad heb je al gekregen en daar sluit ik me helemaal bij aan.

@ Bollie: lekker schilderen vanmiddag. Ik ga dinsdag weer.

@ Nina: hallo Nina en dag Nina. Hier is het ook koud en ze zijn om de hoek aan het bestraten. Herrie dus!

Voor iedereen een :rose: toegewenst vandaag, zowel binnen als buiten. Mijn verkoudheid zakt weer af gelukkig. Vanmiddag babysitten en in huis nog veel te doen. Aan de slag dus. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, goed gezien!

Ik had geen fut vanochtend vroeg. Gisteren was ik omstreeks 00.00u. thuis van een AA meeting bij onze belgische buren.

Het was gezellig, mega veel koffie, lekkere koeken, veel gelachen maar toch was er een hele serieuze ondertoon.

Volgende week mogen ze me weer verwachten. Het voelde ook heel vertrouwd aan aangezien ik op 1 km van de belgische grens geboren en getogen ben.

Dus, vijf uurtjes nachtrust gehad. Voor mij persoonlijk veel te weinig maar dat haal ik dit weekend hopelijk in.

Het was het dubbel en dwars waard..

Fijn weekend aan allen, ook vandaag neem ik die eerste niet.

Liefs Queenie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Na dagen, misschien wel weken, te hebben geklaagd over vermoeidheid en dit er ook te hebben uitgeslapen, was ik uitgeslapen. :o Daar lag ik in bed te woelen, zonder resultaat van slaap. En zo blijft er altijd iets te klagen. Ik ben een ware Nederlander en goed opgevoed door mijn ouders. :D

Eergisteren heb ik mijn laatste pil Refusal genomen. De keuze om geen Refusal bij te bestellen was een week geleden al gemaakt. Wanneer het op was, was het kopen gelijk gedaan. Dan moet ik het gewoon op eigen kracht doen. Ik ben ook, in gedachten, te afhankelijk geworden van deze 'wonderpil'. Het moet ook zonder kunnen.

Het is wat laat om te melden dat de boterham op is en de koffie voor me staat. Dus dat laat ik ook.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal,

Nou ja, allemaal, jeetje wat is het hier stil.

Madeleine,

Bij ons zeggen we: als je bent uitgeslapen kan je je bed verkopen:D

Knap dat je het zonder refusal gaat proberen en je op jezelf begint te vertrouwen!

Met mij gaat het ook al weer voor de derde dag goed.

Heb geen trekmomenten maar dat is altijd zo, de eerste paar dagen na teveel drinken.

Over een paar dagen wordt het weer moeilijker, weet ik uit ervaring.

Maar dat zien we dan wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wijfie,

Ja meid, dat stemmetje in je kop en je dan lichamelijk super goed voelen, dat is lastig.

Dan denk je de hele wereld weer aan te kunnen hé?

En je vergeet die katers weer zo snel, en de schaamte!

Ik had een paar dagen geleden nieuwe buren.

Die kwamen hun ff voorstellen en meteen WiFi bij mijn computer vandaan halen.

Zit ik daar met een half bezopen hoofd en een fles wijn naast me.

Wist niet waar ik het zoeken moest.

Die hebben gelijk een mooie indruk van hun buurvrouw.

Mooi onderschrift hoor Wijfie!

Ik geloof in je en dan meteen ook maar in mezelf:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou de slingers mogen weer/nog in de kast; we zijn nog geen kampioen. Nr 2 heeft zich verrekend gisteren en kan alsnog nr 1 worden. Wij zijn klaar en moeten afwachten

of lijdzaam toezien als zij alles winnen verder.

Dinsdag moeten zij tegen nr 3 en daar hebben ze al van verloren, terwijl wij ervan

wonnen, dus we maken nog kans als zij blunderen. Hoezo sportief?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...