Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 maart 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ach Ya !

Ik ben een antikiteit he, dus das ook al een jaar of honderd geleden!!

Moet ik er wel bij zeggen dat , sinds ik een nieuwe bril heb, ik volgens K. geevolueerd ben van Dino naar tachtiger jaren computer nerd...

as dat geen vooruitgang is!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

Jopie, heel veel plezier gewenst met de voorpret vwb. Cyprus met vriendin en dochter!

En ik snap dat je wat minder internet gaat gebruiken, traag internet is ook

niet alles, dus...

Ik hoop wel dat je af en toe toch nog tijd vindt om hier te komen!!!

Goh, lentekriebels, wonderolie, Bol in verwachting, wat gebeurt er toch veel hier!!

Romualdus, gefeliciteerd met je 5 maanden!

:moon::sun::moon::sun::moon::sun::moon::sun::moon::sun::moon::sun::moon::sun::moon::sun::moon::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi A3 en Aicha!

Jammer dat ik niet bij jullie in de buurt woon, had ook wel op zwijnenjacht gewild,

maar hier in het westen geen zwijn te bekennen.....geloof ik.

In ieder geval niet waar ik woon en de enige herten die we hier eens zagen waren

ontsnapt uit het hertenkamp...

Het bos hier in de buurt is pas 30 jaar oud, jong dus eigenlijk. Niet veel dieren te zien,

behalve veel verschillende vogels, ook leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:

rip Queenie

Albert

Lytse

Tatum

miranda

Joris

Acer

Wijfie

Lydia2

De komende dagen wordt het moeilijk voor me. Ik wil me per se aan mijn 5 dagen per week droog houden, maar er staan 2 'evenementen' op het programma aan het einde van de week. Teller/rekenaar die ik ben, wil ik nu mijn 2 keer 'sparen'.

Voorbereidingen lijken op die van een beleg: boodschappen zijn al in huis, dagbesteding gepland, avond zo goed mogelijk ingevuld...toch ben ik nerveus of ik het ga halen. Weet niet of het me morgen lukt om me aan te melden voor het dagpact: moet er vroeg uit.

Ook in het kader van mijn neiging om altijd maar op de achtergrond te blijven en dus niet te laten weten wat ik nodig heb: steun graag!!! en tips!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja dat is lastig Lydia, een ander van advies voorzien.

Vervelend dat je nu al zo nerveus bent.

Knap dat je je 5 dagen droog wilt halen.

Mijn tip: maak er gewoon 6 of nog beter 7 van,

het is hier al vaker gezegd, niet drinken is eigenlijk makkelijker dan gecontroleerd

proberen te drinken. Dan is er namelijk geen strijd meer, wel of niet deadline halen,

gewoon niet doen, punt. De volgende week vindt er namelijk weer dezelfde discussie

in je hoofd plaats.....Dat klinkt moeilijk, maar uiteindelijk is dat echt makkelijker.

Tip 2: als je je niet op het dagpact kunt zetten, kan je dat ook alvast aan een ander vragen,

zal ik dat voor je doen morgen??

Tip 3: bedenk alvast wat je als alternatief kunt gaan drinken, óf concentreer je op de hapjes (mijn ding!!!hahaha!)

Tip 4: vraag jezelf af waaróm je zou moeten drinken, is het niet leuk genoeg of wordt het van je verwacht,

of wat zijn je eigen verwachtingen erbij? Gezelliger met drank? Schrijf voor jezelf eens op waarom?

Misschien kom je wel tot andere ideeën....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lydia: Ergens schrijf je: "Ik stel mijn doelen laag". In werkelijkheid doe je precies het omgekeerde.

Je strijdt een vrijwel niet te winnen strijd.

Dan kunnen er hier 1000 tips worden gegeven maar uiteindelijk ga je daar weinig plezier van beleven. Niet zo lang je een verslaving keurig onderhoudt. En dat is precies wat je mijns inziens aan het doen bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: A3
Originally posted by: Vlaamsmeisje
Originally posted by: Jen
'k Vind het eigenlijk niet prettig om een oordeel opgekleefd te krijgen, gewoon omdat je voor de gein een paar citaten post. Het kwetst me.

idem dito!!!! quote>



Jen, VM, ik neem aan dat dat ongenoegen voortkomt uit mijn opmerking over die ouwe Duitse filosofen die jullie zo graag citeerden.
In de context van het geheel kreeg ik de indruk dat er niet 'voor de gein' werd geciteerd, maar dat het een poging was tot dikdoenerij. Daar kan ik slecht tegen, en daarom mijn reactie.
Als ik het verkeerd geïnterpreteerd heb: excuus!quote>


hmmmmm dan ken je mijn gevoel voor "humor" nog niet :D

(excuus accepted he en nu verder over reekes en zwijnen , de echte dan, niet die duitse)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...