VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 pfffffffff Big B .......... en ikke maar eieren uitblazen......; kan geen ei meer zien........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Originally posted by: Vlaamsmeisjepfffffffff Big B ..........en ikke maar eieren uitblazen......;kan geen ei meer zien...........quote> Vlaamz meizje, en het moet nog Pasen worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 daar se Aak!!! ma nu moet k wel zeggen da ons Moe (is al twintig jaar dood ma goed) ook ZWEERDE bij een rauw ei eh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Lieve mensen, denk aan de salmonella. Geen rauwe eieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Zo ik ga nu even bijlezen dus ik ben voorlopig even weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 rozzzzzaaaaaaaaaaaaa hm Aak alleen as t witte chocola is.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Originally posted by: akelei Originally posted by: Vlaamsmeisje...............(is al twintig jaar dood ma goed) ook ZWEERDE bij een rauw ei eh!quote> kijk, ik bedoel maar quote> ik lig bijna onder tafel van t lachen.......hihi(hoewel ik eigenlijk al den hele dag een * humeur heb) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 jaja ik "geloofde" dat ook ooit nog.......... dat de witte in de goude zaten...... nie ze !!!!! en pfffffff nee erst hoofd eh, ogen, neus, allerlei holtes...... nu weer keel......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 ik denk ECHT dat ik moet emigreren.............. dit is toch nie normaal meer............ wat? 9 maanden winter, dan es heeeeeeeeeel efkes lente, misschien dan........ en met een beetje geluk nog es een maand of wat "zomer".. dus de westerschelde gaat IJS water zijn he as we onze wedstrijd doen...... ik ga me denk k alvast een thermisch zwemkostuum aan schaffen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 pffff kweet t maar wat k dan weer wel * vind............; dan doet ge uw allerbest om niet te roken, ja drinken dan ook ma nie want anders wordt (schreef al bijna worst ma goed) dat nooit meer roken ook niks enzo......; en dan eh, dan begint t pas ben nog nooit zo verkouden geweest, heb nog nooit zo gehoest........ as nu!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 kippesoep MET ei??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 maar genoeg "geklaag"...... Aak!!! Heb voor je geduimd eh!! rechtzaak etc........... k hoop dat het toch nog "goed" kwam dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 lange dag, veel "meetings" lange (maar wel leuke) nacht ook dus nu is Nina uit geput!!! en ga dan ook slapen slaap lekker allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 ik hoorde iets van eitjes? Rap komen kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 slaap ze aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 W is geweest, dus we hebben gegeten. Ben doodop, niet van het eten hoor:D ga maar naar bed ook, 1 dagje nog en dan lekker weekend truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 En ik ga ook afsluiten, ben moe. Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Droogmoe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Welterusten allemaal. Ik kom me even droog afmelden. Voor alle mensen die morgen nog moeten werken: sterkte. Alle anderen voor wie het Paasweekend is begonnen, hou het zo droog als ze zelf wilt (à la Haddock). Voor degenen die verwachten het moeilijk te krijgen: kom naar het Paaspact. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Sieraad! Je gaat goed! Welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Allemaal, ook jij Dinah!!!, hartelijk bedankt voor het medeleven, geeft me echt moed. mijn thuishulp vond dat mijn hand en ;pols minder dik waren dan vorige week en dat ik veel meer had meegewerkt. dat is zo, want ik denk een heel plan uit, anders komt er te weinig voor elkaar en wordt het hier smerig en heb ik geen eten. laatst eens een stuk van de voorschriften doorgelezen, om gek van te worden. 7 voorschriften waaraan een strijkbout moet voldoen, maar bij maaltijden bereiden stond n.v.t. bureaucratie ten top. zij heeft sturing nodig, m aar het betekent wel dat ik nu overal spierpijn heb en te moe ben om over het bezoek van Travel, weken geleden te vertellen. heb mijn egypt. pilletje binnen, ga bed aanzetten, melk met paracetamol nemen en dan hopen te slapen. hoop dat ik binnenkort niet meer gewassen en aangekleed hoef te worden. vooral mijn lange haar kan ik niet zelf. adb gaat meestal goed, alleen het roken niet, heel jammer, was er 2 mnd. af. gaat weer komen, is te duur enz. lytse, mijn tante was ook 90 en ging de laatste 2 jaar snel achteruit. kaarsje is dan op. welterusten allemaal ps ik ben zo blij dat de paniek v.d. laatste dagen weg is. komt ook doordat ik zaken (tel.) heb aangepakt, ipv voor me uit te schuiven zoals ik deed toen ik nog (teveel) dronk. en leer accepteren wat ik niet veranderen kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 In het filmhuis hadden ze dezelfde paaseitjes als Aak. de film was heftig, maar zéér de moeite waard. slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden