Spring naar bijdragen

Woensdag 3 April


Aicha

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen Madelief.

Goed dat je er weer bent.

Straks inderdaad lekker douchen, daar knap je vast wel lekker van op.

Ik heb ooit iemand gekend die als zij een kater had een liter jus d'orange naar binnen werkte en dan was het binnen een uur een stuk beter met haar.

Ik weet niet of het werkt....

In ieder geval zoveel mogelijk water drinken nu lijkt me, dat alles maar snel kan doorspoelen...

Ik las dat je weer wilde gaan leren.

Kun je dat op korte termijn oppakken meis? Sorry, maar ik lees niet altijd even goed alles na en ik ben er gewoon heel veel niet.

En daarnaast is het misschien ook wel goed om dingen op te pakken die heel anders zijn dan wat je nu doet, andere mensen leren kennen dan de vrienden waar je je in teleurgesteld voelt.

Echt, er is meer dan dat hele kleine kringetje waar jij in blijft steken hoor meis. Vast wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen, daar ben ik weer even voordat ik aan het werk moet.

@Madeleine, jij vertelde toch vorige week dat je een kennis hebt die Luxopunctuur-behandelingen doet? Hij/zij had dat ooit bij jou gedaan voor het afvallen. Ik ben vorige week begonnen met de Luxopunctuur voor alcohol-ontwenning. En het werkt écht. Ik heb zelsf in het weekend geen wijntje gedronken. Had er gewoon geen behoefte aan. En dat, terwijl ik eigenlijk van plan was om in de weekends bij een etentje gewoon gezellig een wijntje mee te drinken.

Dus als die kennis van je nog steeds die behandelingen doet, dan kun je er misschien wel een paar gratis krijgen. De meeste Luxopunctuurbehandelaars doen niet de behandelingen voor alcoholontwenning, dus misschien wil jouw kennis wel een proefkonijn om wat ervaring hiermee op te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen, Yvonne er is nog koffie hoor en inderdaad hij hoort nu in het ziekenhuis te liggen.

Hij kan niet eten of drinken. Dus moet volgens mij aan het infuus.

Net wat die vrouw ook al zei gisteren: dat ie ook zo'n rare blik in zijn ogen had.

Heel eng. Afwezig, angstig (ik weet het niet).'

Hij heeft bij haar gisteren ook even een traantje gepinkt (doet ie nooit) en haar hand steeds vastgehouden (doet ie ook nooit).

Madeleine je moet de datum er onderzetten wanneer je echt een dag niet gedronken hebt lijkt mij. Je kunt natuurlijk al wel vast de datum er onder zetten wanneer je wilt gaan stoppen!:present:

Heel veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers.:sun:

Aich. Niet mijn huis wordt verkocht maar het huis van mijn vriend. Hij is 2 jaar geleden gestorven en nu moeten we (zijn kinderen) en ik het huis gaan verkopen.

Nee mijn huisje wordt alleen verkocht als ik ook het loodje heb gelegd hoor.:)

Heb jij vannacht een beetje kunnen slapen met al die zorgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet er even nog geen datum neer!

Ga het er pas neerzetten als ik het nu weer eens wat langer kan volhouden.

Eerst maar weer eens een tijd Just for Today.

Heb de laatste maanden wel bijna niet gedronken. Maar wel terugvallen gehad van hoogstens 1 dag.

Maar met veel moeite dan toch weer stoppen de volgende dag. Dat is een kwelling en dat wil ik ook niet meer.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Bol, ik snapte het even niet bedankt voor de uitleg.

Kon me al bijna niet voorstellen dat je je huis zou verkopen.

Ik wist niet eens dat jij een vriend had of begrijp ik dat nu ook weer verkeerd?

En waar zijn de kinderen nu dan gebleven?

(Ben niet nieuwsschierig hoor:$)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar blijft Igor nou? Ze was toch altijd s'ochtens aanwezig bij de koffie? Iggieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:sun:

Ja hoor Vonnie, ik blijf op m'n strepen staan. Heb dat gisteren heel duidelijk laten merken.

Zit alleen met een probleem, ik weet niet of ik nu toch voor een douchecabine

ga of gewoon maar een douche moet maken.

Ik heb zo'n hekel aan het schoon moeten maken als ik net gedoucht heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen suzie, aicha, hannah en bol...

Zie madeleine inmiddels onder de douche staat.

Ik ga ook even die kant op, heb nog veel te doen.

Meiden, maak er een mooie dag van.

Kan aan mij liggen hannah, maar lees heel weinig van je hier de laatste tijd?

Hoop dat het goed gaat met je?

Ik lees het straks wel, móet nu echt hier aan de slag....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen Hannah, ik ga er zeker voor zorgen dat mijn broer in het ziekenhuis blijft. Ook onze kennis is het daar mee eens.

Dit is niet alleen iets in zijn hoofd. Er moet meer aan de hand zijn.

Ja, Bij GGNet krijgt o.a. een slaaptabletje voor de nacht omdat hij anders niet kan slapen van de pijn in maag, darmen en slokdarm.

Maar dat lost het probleem niet op natuurlijk!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aicha ik heb 22 jaar een relatie gehad met mijn vriend, daarvoor was hij mijn psycholoog. Hij heeft 3 kinderen, die allang op zichzelf wonen.

Voor twee jaar terug is mijn vriend overleden. Hij had asperger en dat uitte zich in hypochondrie en narcisme.

Ik ben ruim 10 jaar mantelzorger voor hem geweest. Dat is een hele zware tijd geweest omdat hij altijd heel erg veel aandacht nodig had voor zijn pijntjes enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Hannah, we zien je hier nauwelijks nog.

Betekend dat dat het goed met je gaat of juist niet!

Bol, of je gaat douchen in een douchekabine of een gewone douche. Ik moet mijn douche toch droogmaken na het douchen anders heb ik er ook schimmel in korte tijd.

Douchekabine is wel iets meer werk. Dat glaswerk streeploos houden.

Ik zou kiezen voor een gewone douche.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :)

Aicha, goed bezig. Met je broer en met jezelf. En die datum heeft geen haast hoor. Dat bewijst niets. Doe wat je op dit ogenblik kunt doen zonder jezelf teveel geweld aan te doen :heart:

Yvonne, de winkels zijn om 10.00 uur ook nog open naar mijn weten :o

Ik ga eerst op zoek naar de dagpact en daarna aan de koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aicha natuurlijk moet je een douche ook schoon maken maar dat kan je ook een nacht uitstellen, bij een douchecabine niet anders zit er binnen een mum van tijd een hoop kalk aan het glas. En ik word ook een dagje ouder.

Als ik dadelijk niet meer kan, wat kan gebeuren, is het toch gemakkelijker om een gewone douche te hebben. Maar goed ik kijk wel.

Ja dat komt ook omdat ik het hier altijd over mijn manneke heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suzie, wat goed dat het werkt! Ik heb geen idee of de kennis het nog doet. Ik heb echt al jaren geen contact meer met hem. ;) Anders was het wellicht een optie geweest.

Yvonne, dat klopt hoor. Ik wil weer aan de studie. Moet alleen even kijken hoe en wat. Ik blijf alleen hangen. Ik wilde via een toelatingstoets worden toegelaten, dat gaat simpelweg niet werken. Want ik ben een dommerik op het gebied van cijfertjes en de toets was één en al cijfertjes. Dus nu wil ik kijken of ik gewoon een opleiding kan doen. Zoals het tien jaar geleden al hoorde, maar waar ik te lui voor was. Dat moet ik nog uitzoeken. In plaats daarvan heb ik het op een zuipen gezet.

Ik stond nog niet onder de douche. Ik was rekeningen aan het betalen. En aan het ontdekken hoe Finbox werkt. Handig om je wel ergens voor aan te melden en het dan vergeten, haha. En ik me maar verbazen dat ik geen rekeningen binnen kreeg. Oeps!

Zo, nu wel douchen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

ik ben net lid geworden.

Na al langere tijd te weten dat ik teveel drink, nu een stap gezet om er in ieder geval echt toe te geven dat het niet goed is wat ik doe. Alleen dat was al een hele stap. Ik zei steeds tegen mezelf dat het allemaal wel meeviel, maar in mijn hart wist ik dat dat niet zo was.

Dit is een eerste stap, lid worden van een forum. Ik hoop dat het me een beetje gaat helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...