Spring naar bijdragen

Woensdag 3 April


Aicha

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Chaos053
Tja AR ik drink ook wel alleen maar normaal had ik nu allang 1 gepakt maar zit nog steeds nuchter vind het beter op deze manier..
ik zal zometeen m'n eerste pakken om te slapen ( ik weet tis belachelijk ) maar heb zeker het gevoel als ik zo na bed ga dat ijk wakker lig...
maar dat jij zegt het niet slapen voor lief te hebben genomen moet ik er ook maar aan gelofen denk ik dan maar.. dan maar niet slapenquote>


Het is je eigen instelling, niemand legt je iets op
alleen jij
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ agnieta

om het weekend te vieren.. als ik het alleen bij het weekend zou houden vrijdag en zaterdag en beetje dan is er toch geen gevaar? ik ben ook nog nooit dronken geweest.. meestal beetje tipsy en that's IT!! ik wil niet eens een kater hebben en ik wil nog weten wat er is gebeurd en wat ik heb gedaan.. maja sorry dan voor iedereen.. :( blijkbaar ligt dat bij iedereen anders... iedereen reageerd anders op dingen en situaties.. :( ik bedoel er niks verkeerd mee en wil ook zeker niemand aansporen.. sorry mensen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chaos doe lekker jouw ding kerel. Als jij de keuze gemaakt hebt, dan moet je er voor gaan.

Iedereen heeft hier een eigen mening, daar is het een forum voor, maar jij kiest zelf en das goed. Alleen door jouw eigen ervaringen kom je tot de ontdekking wat voor jou het beste is.

Slaap lekker kerel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn tripje met de paasdagen was heel leuk, heerlijk weer hè, ik ben helemaal

bruin geworden in de zon.

Wel heb ik ook griep gehad en gister was ik echt de hele dag gevloerd, nu

gaat het wel weer. En ik denk morgen wel weer beter te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ agnieta

dat is wel iets om over na te denken... wat bereik je er eigenlijk mee :P misschien omdat ik jong ben en me wilde haren nog niet heb verloren maar je hebt wel een punt...

maja soms denk je van het leven is kort.. en nu genieten voor je oud wordt is wel ff iets eruit halen wat er anders nooit was.. maar dat is voor iedereen anders denk ik...

ik kan morgen onder een bus komen en dan is het ook klaar :S maja ik denk wel meer na nu... na deze postings van iedereen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...