Spring naar bijdragen

maandag 8 april


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Heerlijk RQ zo'n lekker bakje koffie op de vroege morgen. Daar wordt ik goed wakker van. En dat is nodig want ik heb een hele drukke dag!

Vandaag 1 week helemaal droog! En tot nu toe valt het niet tegen. Het lijkt zelf veel gemakkelijker dan minderen. Het geeft een stukje rust in m'n hoofd. Niet nadenken over wel of niet, wanneer, hoeveel ............ Maar gewoon niet doen!

Fijne dag allemaal :rose:

Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Ietjefietje, miranda enTatum.

Ik zie dat de koffie van Queenie al twee uur staat, maar even verse zetten lijkt me.

Vandaag voor Snoep de eerste dag 'zonder' ....

Ik denk aan je Snoep, maar je kunt het, dat weten we allemaal.

het zal extra moeilijk zijn omdat het ook direkt gevolgen voor je relatie heeft.

Maar je weet waar je het voor doet he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

Alle begin is moeilijk

zei mijn moeder vroeger

en dat geldt nog steeds;

ook zei ze vaak tegen mij

(de stresskip vd familie);

de mens die lijdt het meest

door het lijden dat hij vreest

dat nimmer op komt dagen;

zo krijgt hij meer te dragen

dan hij te dragen kreeg.

Snoep:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Sorry als ik zomaar kom binnenvallen.

Het is een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest, er zijn pieken en dalen geweest,

over het algemeen mag ik niet klagen. Ik heb sinds 1 januari dit jaar een maatje, we

mailen en slepen elkaar er maar doorheen.

Ik ben nooit echt heel erg actief geweest maar ik herken sommige namen nog wel. Ik

mis wel boel mensen maar ja, iedereen komt en gaat en dat hoort ook zo als je verder

gaat met je gezonde leven denk ik. Gelukkig maar en welkom voor de ‘nieuwe’ mensen.

Ik wil graag op het dagpact draadje want ik vertrouw mezelf vandaag helemaal niet. Vanavond

ga ik echt stoppen met roken in groepsverband en heb nu het rare idee in mijn hoofd

dat dit moet worden afgesloten met drank, het slaat nergens op, dat weet ik maar ik vind het wel

moeilijk opeens en ook eng als ik hier aan denk. Ik moet stoppen voor mijn gezondheid.

Kan iemand me op het draadje zetten want ik ben aan het knoeien om dit voor elkaar te krijgen,

Ik blijf vandaag hier dus ga nog even oefenen hoe alles ook weer werkt.

Snoepje: ik ken je nog niet maar zet m op meis!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Heb de hele nacht achter die stomme computer gezeten omdat hij gewoon een inschrijfformulier niet wil downloaden.

Wordt zo langzamerhand hoteldebotel van dat ding.

@Suzie 1 week droog! proficiat. :musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present:

@A3 leuk je weer te zien. Jammer maar mijn wandeltocht ging onverwachts ook niet door.

Broer moest opgenomen worden in het ziekenhuis. :( Toch zie ik hier nog steeds jonge zwijntjes. Maar ze hebben het wel moeilijk. Er is nog niet veel eetbaars te vinden en er gaan er ook veel dood nu.

DAGPACT:

rip Queenie

Snoepje

Sabine81

Suzie

Albert

Lytse

Joris

Ietjefietje

Tatum

Miranda

Acer

Kunsie

Lydia

Jacc.

@Jacc: veel sterkte vandaag met voorbereidingen van het niet roken.

@Snoep: hou je taai hè meid. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jopie, dit gebeurt in de wekelijke wereld ook, mensen komen toch terug op hun stekkie omdat daar zekerheid is en geborgenheid,

laten we wel wezen, gras is altijd groener ergens anders totdat je gigantisch de mist in gaat..

@A3: Stilte?: laat je horen man! Ik heb de paar laatste keren meegelezen en dat was goed, ik denk voor ons mezelf,

we hoeven niet te pamperen, ik heb een bijvoorbeeld schop onder de kont nodig

Over een paar uur heb ik niets meer met roken, ik zit hier ook als alcoholist, maar mijn drinken gaat wel met

roken samen, doe ik ene niet dan andere ook niet, wel met hulpmiddelen dus we zien het wel straks..

Eest maar even de wasmachine leeghalen en de vaatwasser, uur na uur...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug Jacc:present:

Adrie je zit hier voor jezelf. Je kan je ook aansluiten bij mensen die adb. willen worden.

Weet je joh, het forum draait eenmaal zo zoals het draait. Het laten draaien zodat het voor jou het prettigst is, lukt niet. Daarvoor zijn er teveel verschillende mensen. Protesteren daarmee heb je alleen jezelf, en das jammer, het forum draait gewoon door.

Er wordt nogal eens geprotesteerd door mensen die het niet eens zijn met de manier waarom dit forum draait, maar ik ben van mening dat, als men hier komt, men zich moet aanpassen aan het forum niet andersom.

Breng zelf iets in en je vind altijd aansluiting. Wij maken het forum.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...